![]() |
Voor hen die The Mars Volta graag horen...
Doe jezelf een plezier en check deze band eens uit:
http://www.myspace.com/thefalloftroy Ze lijken erg op At the drive-in en The Mars Volta, zij het iets ruiger. |
you're wasting my
aaaaaaaair |
ken ze lekker al suuuper lang.
die selftitled is wel een vette plaat. Hebben soms ook wel wat weg van DEP vind ik. |
dat klinkt wel gaaf (Y)
|
Citaat:
|
vriend van me heeft m besteld en geript
|
Citaat:
smane met die van lamb of god :bloos: :bloos: verder zijn dit de tips waar we wat aan hebben.(y) |
Citaat:
|
wat doet lamb of god in dit tipoc
verder zeker uitcheckbaar als de vergelijking klopt |
Hey dit is wel chill :) Rot op met je Lamb of God, dit is veel chiller :cool:
|
Citaat:
|
het kwik in mijn scenepointsmeter stijgt!
|
gave band, heb die cd ook al een lange tijd. Erg lekkere muziek!
|
carn heeft het me ooit eens aangesmeerd vond het wel hip geloof ik.
|
:O er wordt in geschreeuwd. dit is niets voor mij.
ik hoorde wel een gitaar op de achtergrond dus dat compenseert het serieusly goodshit |
Ik dacht dat jij in een grijs verleden American Nightmare goed vond. Of vergis ik me.
|
schreeuwen is net als vitamine C, voor mij een dagelijkse behoefte man(niet om te doen though). saetia till death mofo
|
leuk bandje, draai hun eerste demo zo af en toe nog wel eens! :D
maar dan is hot cross misschien ook wel wat voor je, iets minder gelikt maar ook erg aangenaam! :D of nog iets ruiger: The plot to blow the eiffel tower! :D sorry, wordt altijd wat enthousiast als mensen het over leuke muziek hebben! :P ghehe |
hot cross valt sowieso aan te raden
|
nieuwe plaat komt in augustus uit zag ik net.(y)
FALL OF TROY - DOPPELGANGER Nog niet verschenen - U kunt deze titel reserveren) Beschikbaar op 18.08.2005 CD | Ferret | 18.08.2005 |
Citaat:
|
up
ik heb hem sinds gister, en ik ben helemaal lyrisch over deze plaat. voor de mensen die het nog steeds niet gehoord hebben, hier 3 promotionele (overigens geniale) mp3's.(y)(y) dit moet je horen! nieuwe plaat komt dus in augustus, ik ben siked iig. |
Citaat:
Bedankt voor de link! |
is het allemaal net niet. Had deze shit volgens mij al een hele poos geleden eens gecheckt.
Zet maar weer fijn Pg. 99 op. |
kende ze al.
maar heeeel egr vet(y). |
Ik zet 'm zo eens op.
|
het is wel meer mathcore dan the mars volta, maar goed.
|
Citaat:
maarr, dit zijn wel nummers van de self titled, ik weet niet of je die al had?:o |
ik ben down
|
Citaat:
|
www.slsknet.org of nog directer:
http://files.slsknet.org/slsk156c.exe en dan user biam lugler toevoegen in je userlist (als je niet weet hoe kun je zat Faq's vinden.) en dan kun je 2 releases van ze downloaden |
ik ga je zo even browsen bram rrrrrrr
http://myspace-607.vo.llnwd.net/0001...11006607_l.jpg ik kan niet wachten tot ze naar nederland komen!<3 |
check al die wijvenbroeken dan
nouja zo veel lijjkt het niet op the mars volta maar verder wel leuk |
het heeft het beukende, maar toch catchy-é van the mars volta oid.
en de stem lijkt af en toe wel op cedric in the mars volta. let wel, ze hebben een cleane zanger, die af en toe screamt, en de bassist is dus de fulltime screamer.;) |
nieuwe cd is gelekt
mirc server wondernet #absolutepunk |
Citaat:
die bassist is heerlijk, dat funky basloopje in pt. 5 en die chaos ana het einde<#! |
Check dan ook effe Planeta Delle Scimmie
|
Citaat:
|
Citaat:
en voor de mensen die de complete S/T(11 nummers) en de demo willen hebben, ik heb ze in 1 bestand online staan, staan nog maar 6 dagen online via yousendit.:) niet emailen, een PMer is sneller! |
complete zip bedoelde ik dus, 90 mb.
|
Citaat:
anyway: /msg aP-DCC21 xdcc send #1 |
heeft iemand hem op slsk
omgw00t |
IK HEB HEM BRAM
:worship: vreemd genoeg staan er ook nummers van de demo en de S/T op? :confused: |
misschien opnieuw ingespeeld ofzo :S
maar kom dan op slsk |
1ste nummer staat op, klinkt weer zeer gaaf.
1 groot minpunt bij deze band, het lijkt allemaal wat veel op elkaar. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:13. |