![]() |
mohradio
ej mensen luisterd er hier iemand wel eens naar hardcore?
check www.mohradio.com 24/7 de beste stamp muziek op je pc en je kunt nummers aanvragen mensen die hardcore niet leuk vinden raad ik af om die site te bezoeken laterr |
Hmm, denk het niet (n)
|
nope
|
bennik niet gabber genoeg voor
|
|
Citaat:
|
ik heb ff hellfish aangeklikt, dus die komt binnen een paar minuten langs.
tekno de gexste!!!!!111 |
ik had al wel verwacht dat er een hoop zielige mensen dom gingen reageren
|
moet je ook niet zo'n zielige topics aanmaken.
ga lekker aan je scootertje sleutelen. |
haha :D
je moet zoiets niet posten op een forum waar grotendeels van die aandachttrekkende skatertjes en gothicjes komen die in het echte leven gewoon hard worden afgezeikt. |
van die mensen die van zichzelf vinden dat ze heel erg slim zijn en ontzettend veel inhoud hebben enz. enz.
|
mjah ik luister zelf grotendeels die muziek die die gasten luisteren
maarjah laat ze lekker kneuzen |
Citaat:
|
whahah aight dit gaat de goeie kant op :P
maar dat zijn idd van die mensen die dingen die ze beter gewoon moeten laten gaan, toch even moeten melden |
ik dacht dat er moshradio stond :(
|
Citaat:
hou je bek. |
dude... ga genieten van het weer ofzo
|
die opmerking die hij maakte sloeg gewoon nergens op, ik heb hier nog nooit een gothic of een alto gezien.
en als ze er zijn, zijn ze snel weer weg. verder is gabber muziek voor minderwaardige mensen, op wat uitzonderingen na. |
stampen geeft een kick
btw... je hoord zon reclame tune van mindcontroller en het 1e deuntje is echt masterlijk die moet ik hebben weet iemand de titel van dit nummer? mzzl |
Citaat:
|
Citaat:
|
Is er eigenlijk ook een internetradio voor niet nederlandse hardcore en aanverwanten?
|
Citaat:
Nooit gemerkt; toch maar is proberen dan |
Citaat:
Maar stampen dat doen boeren man, wij in de randstad hakken! UNITED HARDCORE AGAINST RASICM :cool: |
ik ben ook een boer :P
nee maar met stampen bedoel k hakke natuurlijk |
Citaat:
en nogmaals, er zitten hier geen alto's. |
alsof iemand het ene zak kan schelen of hier altos zijn
|
Citaat:
:( |
Citaat:
|
Gast, ben je er nou serieus van overtuigd dat hier Limp Bizkit, Sum41 en Blink 182 geluisterd wordt?
hier? |
Citaat:
|
tsasil, niet om je punt onderuit te halen of zo, maar eigenlijk luister ik alle drie nog wel es
|
Citaat:
|
Citaat:
haha wat een sukkel die counterfeit! is hij er nou serieus van overtuigd dat hier Limp Bizkit, Sum41 en Blink 182 geluisterd wordt? |
waarom noem je het eigenlijk hardcore? het is geen hardcore :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
omdat het vol spelfouten staat.
|
Citaat:
ik ben hier al 4 1/2 jaar metje :nono: (niet dat dat direct iets is om trots op te zijn :() |
Citaat:
|
Citaat:
daar is niks mis mee. bovendien, ben jij ondertussen wel interieur van s.com muziek geworden.:bloos: je hoort bij de familie({)! |
wat doen zulke figuren hier eigelijk? al die ongewassen alto's.
als ze toch zo alternatief zijn waarom gaan ze dan naar school:| en waarom komen ze dan op scholieren.com? |
Citaat:
|
dude ga je achterlijke stamp muziek luisteren.
muziek voor mensen met een IQ onder de 90. :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:38. |