![]() |
Schaamt u, mede DK-ers!
Het is buiten PRACHTIG weer, en hier zitten wij dan, een beetje zielig voor die stink computer te meuren! Foei aan ons!
Maar goed, heeft er iemand nog een idee wat we met dit weer nog meer kunnen doen? (ohne zwemmen, want dat is te makkelijk!) *En ja, ik weet dat herr forumfuhrer und fuhrerinnen ons verboden heeft onduidelijke titels te gebruiken, maar het is warm weer en dat gebruik ik dus maar als excuus!* |
Het is veel te warm buiten. :o
|
De communiceerbeer hield mijn zwembad bezet dus ben ik maar gaan forummen. :(
|
Citaat:
|
Ik zit nu alleen heel even te kijken omdat ik moet wachten, ga zo nog even lekker zwemmen in het meertje verderop. :)
|
Ik schaam mij ook diep dat ik binnen zit maar heb tentamenweek :eek:
|
Citaat:
|
nou keb hele dag op zwembad gelegen.. nu lekker ff binnen, want ik ben helemaal verbrand :s
|
Citaat:
Bovendien heb ik veel te veel in het weekend al buiten gezeten, aangezien ik verbrand ben. :p Dus ik doe ff rustig aan wat buiten zitten betreft. |
Citaat:
|
Ben vandaag al genoeg buiten geweest.
|
Alleen al dat rondvliegend ongedierte is wel een nadeel. (n)
|
vanwege mijn knie-operatie moet ik nu nog 2 weken op da bank blijven liggen en behoor ik dus tot een uitzonderings geval :o
|
Je kunt natuurlijk altijd nog op het dak gaan zonnebaden (als je geen tuin tot je beschikking hebt dan)(y)
Je wordt er bruin van, het is lekker rustig en het uitzicht is ook leuk. :cool: |
Kom net van buiten, maar het begint al aardig af te koelen... dan maar naar binnen, want heb geen zin om meer kleren aan te doen :cool:
|
leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
"ALL THE TIME!" |
Ik heb de hele dag op het strand gelegen, dus nu mag ik wel even in de schaduw zitten. (y)
|
Citaat:
jaja, I see dead people :rolleyes: :o |
Kinky. :|
|
Citaat:
|
De pc staat in de kelder, dus ik zoek hier verkoeling. Best een goede reden toch :D
|
Ik wil niet op een terras, en ik heb geen tuin/balkon, dus daarom zit ik in de zon binnen, met laptop (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik zit de hele dag buiten.
Ik ben verdomme al bijna een neger :cool: dus niet zeuren chroomhoofd. |
Citaat:
|
Waarom denk je dat ik pas na tienen weer online kom, ik ga echt niet met deze fucking hitte achter een PC zitten :)
|
het is helemaal niet meer zo warm en zonnig :(
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ten-ta-men-week. (n)
|
Ook achter de PC kun je koude pils drinken, dus in feite maakt het niets uit.
Zeker niet als je met je laptop op je balkon zit. Gezegend is Hij met UMTS. |
Sja. Wie zal het zeggen.
Het warme weer tast mijn hersens aan. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik hoef die hitte niet. Vindt het al erg genoeg dat ik 's nachts moet studeren omdat ik tijdens dit warme weer niet kan nadenken. Laat me dan tenminste lekker binnen zitten forummen :p :D
|
waarom ik binnen zit?? heel simpel: ik kan niet tegen deze zon, want ik heb niet genoeg pigment in mijn huid. 1 uur in de zon= rood, 2 uur= rood plus pijn, 3 uur= rood plus pijn en vervellen 3+uur = 2e tot 3e graads verbranden
|
ik heb gister en eergister de hele dag gezwommen en gezond. ben verbrand. vandaag maar wat meer binnen zitten ofzo.
|
Citaat:
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:34. |