![]() |
Een particuliere opleiding, ook geen recht op een OV ?
over een paar weken begin ik aan een vierjarige particuliere opleiding, ik hoorde ergens dat je toch recht hebt op een ov. Weet iemand hier het fijne van ?
Heb al gekeken op de site van de IB groep, maar daar kon ik het niet echt 1 2 3 vinden. |
Heb je recht op stufi? Of weet je dat ook niet?
Kan je zoiets niet via die instelling navragen? Ik neem aan dat ze dat daar zeker wel weten. |
Recht op een OV-studentenkaart is gekoppeld aan het recht op studiefinanciering, dus.
|
Volgens mij kun je als je bij Thim van der Laan studeert (voorbeeld) wel stufi krijgen etc, maar het is toch een particuliere opleiding.
Ik zou gewoon even een mailtje sturen naar de IB-groep. |
of even bellen :)
|
een vriend van mij doet ook een particuliere opleiding, en krijgt geen stuffi en dus ook geen ov.
En das wel balen! :s |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ikzelf volg een particuliere opleiding en heb geen recht op studiefinanciering en OV-jaarkaart.
Ik heb vantevoren naar IB-groep gebeld om dit te controleren en het blijkt dat sommige particuliere opleidingen wel degelijk recht geven op studiefinanciering en OV. :) |
De opleiding moet door de overheid erkend zijn en dan kan je ook een OV krijgen, anders niet.
|
wat een leuke up :)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:25. |