![]() |
je wordt dier en je wordt...
als je als dier terug zou mogen keren naar deze aarde, wat zou je dan willen worden als je kiezen mocht? welk beest is fascinerend genoeg om zelf in die huid te willen kruipen?
|
Oeh, die blijft leuk. :D Tja, een kat is wel wat standaard, maar de hele dag op een motorkap in de zon liggen lijkt me wel wat. (y)
|
Kat! (Maine Coon :p)
Arrogant, onafhankelijk, sierlijk en gewoon mooi! Ja, zo zou ik het wel uit kunnen houden, ja :o |
Een kat. :) (y)
|
Een amerikaanse Zeearend of een slechtvalk. Zolang ik alles maar van bovenaf mag bekijken. :o:cool:
|
iig een beest zonder natuurlijke vijanden :P
Een olifant lijkt me wel wat (y) |
Waarom in hemelsnaam een kat? Een vogel natuurlijk, weet niet zeker uit welke, reiger denk ik, die heeft zowel lopend als jagend als vliegend de zaken netjes voor mekaar.
|
Een paard. Want ik hou van rennen en springen. Kan ik dat in een sport doen. Men zal niet raar opkijken als ik eens een keer gek doe als ik alleen ben. Ze zouden me dan schattig vinden :o :D
|
de mens; er is nog veel te veranderen. Dat kan ik het beste als mens doen.
|
Citaat:
|
Een vogel :cool: Vliegen zonder eerst luchthavenbelastingen te moeten betalen is toch wel het ideaal lijkt me..
|
Wolf :cool: (y)
|
Als tijgerin, panter, linx of poema of zo... zijn onwijs mooie beesten en heb je ook nog wat te doen... lekker beetje jagen en zo... maar wel hopen dat er geen stropers rondlopen :bloos:
dolfijn lijkt me ook wel grappig... beetje springen en zo... blije beestjes :D (---> zolang ik maar niet in een dierentuin / huis / kooi / aquarium zit :| ) |
een orca of een zeearend :)
|
Een naakte molrat.
|
Kat, omdat ik daar het meeste op lijk. Of een een of andere vogel. In ieder geval niet iets dat opgegeten gaat worden.
|
Een grotere soort vogel of iets in het water. Land hebben we dan namelijk al 80 jaar gehad, tijd voor wat anders :p
|
Een blauwe vinvis...zooo gigantisch groot, de hele dag zwemmen en een beetje piepen.
En daarna wil ik een heeeele grote vogel zijn, lekker vliegen :) |
meeuw, meeuw! grote vleugelslagen tegen de wind in, op en neer, kreten slaken, zee..zee, wind, zout, in het water duiken, vis eten, je uit de lucht laten vallen, gewoon vrij zijn.
ik vind koeien ook erg leuken beesten, maar dan kun je niet zo doen wat je zelf wilt. koeien zijn wel erg goed met elkaar, en zo heerlijk dom en cynisch-sloom. relaxed herkauwen, zonnen, slaan met je staart en mensen nastaren. |
|
een meeuw, ooievaar of in ieder geval een grote vogel. Dat voelt voor mij als vrijheid. Ik kan dan vliegen, dat vind ik ultieme vrijheid.
|
hondje
|
bonobo aap (y)
|
dier
|
Een haai. Ik zag ze laatst in het oceanium en vind ze toch wel verschrikkelijk indrukwekkend.
|
Een worm, want die hebben zo'n mooie blauwe ogen. Maar een sprinkhaan lijkt me ook wel wat, want dan kan je goed springen. Goh :o
|
Ik ben een ZWIJJJJN. Ik ben een ZWIJJJJJN!!!!
Maar geen albino :( dan word ik afgeschoten |
Citaat:
|
ik wil een murmeltier worden(y)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Een haai. Alleen dan wil ik niet gevangen en opgegeten worden :(
|
ik zou een orka, ezel ( :D ) of mn eigense konijn willen zijn...
mn eigense konijn zodat ik weet wat er beter kan :rolleyes: |
Citaat:
Alleen de schubben eraf, en dan zonder schub en al terug gegooid. Klaar om te sterven, omdat je niet meer kan zwemmen, dan te veel afkoelt, en dan pas sterft. Dood bloeden ken ook nog... Ik zou als valkparkiet willen terug komen (y) mooi beestje |
Hond niet, teveel kans om bij mensen te komen die niet zo lief voor je zijn. Zelfde met kat en.. hm geen huisdier dus.
Insecten zien er vies uit (meeste dan), worden mishandeld door kleine jongetjes en worden vertrapt. Olifanten, dolfijnen, walvissen, tijgers, leeuwen etc worden mij veel te vaak op een gruwelijke manier vermoord. Monster van Loch Ness? Die heeft het tenminste lekker rustig. Oeh, misschien wel een vogel ofzo :D Zo'n mooie die zo oeeeh zo hoog en groot en cool en bruin en mooi met zo'n jaa! Maar die moet vis eten en vis is vies. En dooie beesten met haar en andere onsmakelijke dingen. Ieuw, nee bah. Ik blijf mens denk ik. |
Een vis in de zee.. Of een dolfijn :)
|
Citaat:
|
Capibara, beetje chillen in het water en rondbanjeren. Plus dat ik dan echt goed mijn bovenlip op kan tillen.
|
Citaat:
|
Vogel, lekker vrij me vleugels strekken ^-^
|
Een zwaan denk ik. Ik had altijd al willen vliegen en een zwaan is een prachtig dier.
|
Een puma, dan kan ik een beetje over de veluwe huppelen
|
Een Kat :cool: :D
|
Ik wil zo'n klein schoothondje worden, van een rijke chick die mij gucci pakjes aan trekt (y) (y) :cool:
|
een koalabeertje.
Met mn donzige vachtje de hele dag in een boom hangen in de australische zon en lui zijn. |
Pinguïn, they mate for life<3
|
Een adelaar.
|
Adelaar, wolf, kat, dinosaurus
|
Ik wilde eerst altijd een wild paard worden. Lekker vrij :)
Nu heb ik geen flauw idee meer... misschien een knuffeldier ;) |
Een wild paard lijkt me idd heel stoer...
maar zo'n enorme schildpad is ook aantrekkelijk :) lekker langzaam... ff een duikje in de zee nemen... een stuk of honderd eitjes leggen... en hééél oud worden :) . |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:23. |