![]() |
[GSM] Sms naar buitenlands toestel
Hoihoi,
Al geruime tijd heb ik contact met iemand uit Zwitserland, maar behalve chatten willen we nu ook sms'en. Maar geen enkel berichtje komt aan. Van alles heb ik geprobeerd: 0041 ervoor, geen 0041 ervoor, +0041 ervoor en eerste 0 van gsm nummer weglaten, van alles.... Heeft er nog iemand enige suggesties? Bij voorbaat dank! Mvg Oh ja, Provider is Tele2 |
Ik heb een Nederlandse en een Belgische mobiel en kan met mijn Nederlandse gewoon smsjes naar een Belgische sturen en met mijn Belgische gewoon naar een Nederlandse, heb nergens problemen mee dus ik vind dit wel raar. Ik heb Vodafone en Proximus maar ik weet niet of dat uitmaakt, zou niet uit moeten maken lijkt me.
Ik heb de nummers als volgt in mijn mobiel staan: +316...... of +324..... Dus een plusje, het landnummer en dan het mobiele nummer zonder nul. Je zou kunnen kijken of het helpt om een plusje te doen in plaats van twee nullen. :) |
wooow das een snelle reactie :D
Hartstikke bedankt ! Het werkt (y) :cool: ! Joepie, nu kan ik sms'en met iemand uit zwitserland :cool: Hartstikke bedankt :D |
Citaat:
Graag gedaan hoor :) |
Citaat:
je was dicht in de buurt met laatste poging, maar de + en 00 zorgden dat je in feite 4 nullen had als nummer (+ = 00 dus) |
Aaaha...
Verdorie, had ik hem toch bijna :rolleyes: Nu snap ik het... Ingewikkeld... De kosten vallen mee trouwens.... Ben 30 cent per sms kwijt of zo... :) |
Citaat:
|
Met de gsm (en nieuwe vaste telefoons) moet je +416.... ipv 00416.... kiezen.
|
Tele 2.. :| :s (n)
|
Ik weet wel dat SMS-en naar Finland redelijk duur is, en het ontvangen van een SMS uit Finland is ook geen pretje. Weet niet of het per land verschillend is.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:58. |