![]() |
De Kantine -> Het Terras?
Ik vind dat De Kantine ook deze zomer weer Het Terras moet gaan heten, met ingang van morgen. :) Eens? Oneens? Gaat het er van komen, fb's?
|
De Strandtent :rolleyes: (y)
|
Offtopic:
Ik dacht al dat jullie last hadden van de hitte, 3,5 dagen geen enkel bericht op BZ:D |
Oneens:). De Kantine is zo ingeburgerd dat ik Het Terras zelfs na weken nog 'verwarrend' vond. DK = DK, klaar:).
|
Het terras, duidelijk, ik ga met dit weer toch niet in een kantine zitten?
Of plaats dan op z'n minst airco. |
Het terras, prima (y)
|
De Kantine >> De Koelcel.
|
De Kantine > De Parenclub :rolleyes: :D:D
|
Eerder: 'Onzin voor de gevorderen'
|
Citaat:
|
Nee.
|
Der Biergarten!
http://www.biergarten.com/hirsch1.jpg http://www.altmuehltal.de/b-gart.jpg Alleen dan die laatste een blonde vrouw met grote tieten. :bloos: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik vroeg niet om nog meer suggesties, ik vroeg of we, net als vorig jaar, de naam moeten veranderen in 'Het Terras'. En zijn er nog forumbazen wakker met een mening?
|
Van mij mag het, maar hoeft het niet:)
[edit] En of Het Terras, of gewoon De Kantine. Anders wordt het allemaal nog ingewikkelder(n) |
het lijkt mij waanzinnig.
|
Citaat:
|
Ik vind het wel een goed idee. Je gaat in je vakantie toch niet in de kantine zitten? Waarom zou het dan nog de kantine moeten heten. Ok ik snap ook wel dat DK nou een keer een begrip is maar dat moet in deze fucking warme zomertijd toch wel ff aangepast kunnen worden?
|
Citaat:
|
Citaat:
Anyway, ik vind het best. |
Es ist mir vollig egal.
Schiet je er iets mee op? Nee? Waarom dan in godsnaam die moeite doen? |
Ik vind het wel leuk. (y)
En het kost hooguit twee minuten. :o |
Citaat:
Het staat gewoon leuk. :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Dus... dames en heren forumbazen... :)
|
Citaat:
met je laptop op schoot in de brandende zon zitten vindt ie niet zo lief :D ontopic: Was er vorig jaar niet nogal wat verwarring na het hernoemen? |
Citaat:
...het is ook heel moeilijk om Het Terras als DK te herkennen als het én op dezelfde plek staat én als het eronder in de forumomschrijving aangegeven staat. :rolleyes: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Het is maar een naam, een nutteloze naam voor een sub forum.
What's the big deal? |
Citaat:
|
En waarom maken mensen zich druk als het niet veranderd?
De forumbazen zijn gewoon lui, en ik geef ze groot gelijk met dit weer. Alleen mafkezen zitten dus op een forum als het buiten 30 ºC is of meer. Moeite in iets steken wat toch geen toekomst heeft. |
Het is maar 2 minuten werk, zoals Kruimel zei.
|
- 2 minuten in de zon zitten + vitaminen opnemen,
- 2 minten een raar regeltje veranderen op de computer. Keuze snel gemaakt, daarbij hoeveel tijd komt erbij om het terug te draaien?Om alle verdwaalde topics van: 'Waar is de kantine heen' te verwijderen of op te schonen? Allemaal dure arbeidskosten, aangezien de meeste op vakantie zijn. |
Citaat:
niet dat het me verder ook maar iets kan schelen wat er gebeurt |
Citaat:
Gun ze toch wat rust. |
Citaat:
|
De kantine moet gewoon geband worden.
|
Citaat:
|
Niet dagelijks, bepaalde forumbazen/bazinnen komen hier 1x per week.
Namen noem ik niet, dat is lame. |
Citaat:
Wat een oninteressante discussie he. :) |
Jij begon :D.
En jah, ik ben een pain in the ass. |
Citaat:
Maar goed, we zullen eens kijken. Ik vind het iig wel leuk :) |
Citaat:
Ik vind Het Terras niet echt leuk, maar als genoeg DK-leden het wel leuk vind heb ik d'r nou ook weer geen problemen mee. |
Balance je hebt dus GEEN MENING
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik vind mijn mening in dit geval alleen ondergeschikt op het moment dat er veel mensen een andere mening hebben. |
Ik heb geen probleem met de naamsverandering.
Goh, wat heb ik toch een flexibele mentaliteit. |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:10. |