![]() |
leeftijd zwanger
ik vroeg me eigenlijk is af, wat ik nu eigenlijk de minimale leeftijd dat een meisje zwanger kan worden, en als die er niet is vanaf waneer dan? had beetje rond gezocht, maar kon het niet vinde (zal wel niet goed genoeg hebben gezocht maar toch ;) )
(wist trouwens niet zeker of ik dit hier moest posten of in lichaam/gezondheid. :bloos: ) |
Pardon? Vanaf het moment dat ze ongesteld is, natuurlijk. Nou ja, vanaf de eerste eisprong, ongeveer 2 weken daarvoor. Wil je werkelijk vertellen dat je dát niet weet?
|
ik moet eerlijk zeggen, dat ik het wel dacht maar ik wist het eigenlijk niet meer zeker :bloos: en heb vorig jaar nog wel mavo exame in biologie gedaan (en afgeslote met een 7 :D ) tog bedankt dus!
|
:|
|
vanaf ongesteld zijn....dus rond een jaartje of 12,13,14....
|
Ze liegen, een meisje kan pas vanaf haar 25e (dan is het dus geen meisje meer, maar een vrouw) zwanger worden, niet eerder.
|
Citaat:
|
Citaat:
DUH |
spuit maar vol, komt wel goed :)
|
Citaat:
Antwoord is er, spam begint te arriveren. |
Citaat:
|
Dan wel weer netjes van ons dat we pas spammen als het antwoord op de vraag gegeven is en er een slotje op kan. (y)
|
er was een meisje al vanaf 8 maanden ongesteld en die was op haar 5e zwanger
http://www.snopes.com/pregnant/medina.asp kweet niet of het waar is... maar als het waar is is dat de jongste moeder volgens mij. |
|
damn :|
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik was 11, maar ik weet nog wel dat we in 2 vwo zaten en dat toen nog niet eens de helft van de meisjes al ongesteld werd. |
Citaat:
|
10-16 jaar wordt medisch beschouwd als een normale leeftijd on voor t eerst ongesteld te worden, ben je eerder dan heet dat 'vervroegde puberteit', ben je later dan gaan ze onderzoeken of je niet toevallig onvruchtbaar bent.
|
Dat stukje over dat meiske was kick ass :eek:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:22. |