![]() |
stemmen
Hoi Allemaal,
'k weet niet of dit een onderwerp is om hier te plaatsen, maar ik wist niet waar ik het anders moest zetten. Het is misschien een gek probleem, maar ik hoor de hele tijd mensen schreeuwen in m'n hoofd, en praten enz. Net of 't kleine kinderen zijn die met elkaar aan 't spelen zijn en tegen elkaar schreeuwen. Ik word er helemaal gek van, en 'k weet echt niet wat ik nu moet doen. xxx Alice |
Wat je iig niet moet doen, is zelf conclusies gaan trekken, van owjee ik heb dit of dat. Misschien tegen je ouders zeggen, naar de dokter gaan ofzo...
|
Ik denk dat je 't iig aan iemand kwijt moet, misschien je ouders en daarna samen met hun verder moet kijken wat je kan doen... En niet meteen denken dat je gek bent... Succes...
|
Thanks.... 'k ga 't aan me ouders vertellen.
maar daar ben 'k best wel bang voor, dadelijk geloven ze me niet. xxx Alice |
Ik weet niet wat het is. het kan een vorm van schizofrenie zijn. ik zou er zeker mee naar de huisarts gaan of naar het Riagg
|
gewoon niet naar luisteren, is toch allemaal gelul wat ze zeggen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Als je naar een dokter gaat, zorg dan dat het je huisarts is. Probeer jezelf uit de grijpgrage klauwen van de pychologen en psychiaters te houden. Ze kosten handenvol geld en je bent voor het leven getekend. Nog over veertig jaar staat alles wat je bij die mensen hebt gezegd in je dossier te lezen. Probeer je probleem zoveel mogelijk zelf op te lossen.
|
kijk, het kan gewoon zijn dat je iets onder de leden hebt, iets lichamelijks...je kunt bijv epilepsie hebben, of een ontsteking in de buurt van je hersenen, daardoor kunnen deze stemmen ook komen. Het hoeft dus NIET perse geestelijk te zijn. Praat met een arts, en vraag een onderzoek aan. Zoek niet direct in de hoek vam geetselijke afwijkingen, dat is helemaal niet nodig, echt niet!
sterkte |
nu vraag ik me af
wat zeggen die stemmen is het soort raad dat ze geven of zijn het dingen die op niets trekken want misschien creëer je zelf die stemmen wel |
Citaat:
't is allemaal zo raar, 'k ga het denk aan m'n ouders vertellen maar daar ben ik best wel bang voor. xxx Alice |
ach toen ik kind was waren er stemmen die antwoord gaven op mijn gedachten. Ik weet dat die niet fake zijn want ze hebben o.a. de namen van mijn neefje en 2 nichtjes gegeven die toen nog niet geboren waren.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:08. |