![]() |
Sensation White
Ik zie de laatste tijd veel etalages gevuld met witte kleding.
Vooral de witte linnen broek en het witte rokje zijn een '' HOT ITEM'' Houden jullie ook van witte kleding en van de sensation white look? Hebben jullie een witte linnen broek ofzo? Wat vinden jullie van de mensen die er wel in lopen? |
ik vind linnen eng en wit al helemaal dus ik loop altijd de hele zomer gothicverantoord in het zwart. en mensen die er wel in lopen zijn eng.
|
Wat zou je in godsnaam met witte kleren willen? Ze worden alleen maar sneller vies (nouja, je ziet ze sneller vies worden).
Ik loop immer BFR verantwoord in donkere kleuren. |
aaah linnen broeken zijn vies en al helemaal bij mannen en bij vrouwen staat het preuts en lelijk
Het ziet er niet uit ik heb wel een witte zomerrok van de zara maar dat kan wel |
vergeet niet de combinatie wit rokje en witte benen :)
|
Ik zou graag in een witte linnen broek lopen. Maar ik ben niet italiaans noch rijk genoeg om de assesoires te kopen waarmee je een witte linnen broek kunt verantwoorden. Gelukkig weerhoudt dit mij er van het toch te dragen. Dit in tegenstelling tot de honderden kansloze die echt geloven dat het alsnog goed staat.
Mensen zijn stom. Oh, en witte rokken. Het grote geheim is dat het eigenlijk niemand kan schelen wat een meisje draagt. |
Citaat:
|
Ieuw, nee. Zaterdag na het uigaan zag ik bij de FEbo allemaal mensen die helemaal wit gekleed waren! :eek: Het lijkt me niet praktisch en ik vind het gewoon niet mooi.
|
Heb wel een wit rokje, maar je moet wel bruine benen hebben anders is het echt afzichtelijk. Witte linnen broek vind ik ook wel mooi, mits het een mooi model is natuurlijk.
|
ik heb een wit rokje en een witte trui maar daar houdt het wel bij op
|
ik heb niks wits.
|
niggaah
nogmaals linnen broeken aaaaaaah the horror :mad: en dan is iemand's zak ook zo zichtbaar |
om dit topic een beetje op te vrolijken
http://www.manonvandergarde.nl/pics/...whitegroep.jpg http://www.manhattanaandemaas.nl/PA/...crpalshusm.jpg http://foto.gris.nl/senswhite/SensationWhite%20008.jpg |
Zo idd alles is wit deze zomer!
Ik heb wel een wit rokje en een wit kanten hemdje, verder ben ik niet zo van witte kleding. Oh ja, alleen leuk als je zelf niet wit bent. |
ik heb een nieuwe spijkerbroek met linnen erin :confused:
maar witte linnen broeken bah, zo lady sting achtig |
Citaat:
|
ik zelf heb wel rokjes met witte delen/stukken ofzo maar dan ook met bloemetjes enzo erop en zeker niet alleen een groot stuk witte stof om mn kont.
bah :nono: |
ik heb witte schoenen
|
Citaat:
|
Ik heb wel een witte linnen broek en ik vind 'm echt geweldig zitten. Maar het is niet zo lelijk strak ding en ik draag er ook geen zwarte strings onder. :nono:
Verder heb ik eigenlijk niets wits, alleen wat wit ondergoed. |
Citaat:
|
verder zit ik op de reply van amnesjan te wachten.\m/
|
ja wit is zo lekker vrolijk en luchtig hè. altijd maar dat neerslachtige zwart ik zou er helemaal eng van worden.
|
Citaat:
|
Ik draag nooit iets wat helemaal wit is, af en toe een wit hemdje, maar daarin ga ik niet naar buiten. Ik hou niet van wit en ik ben al bleek.
|
Ik heb een wit rokje en hemdjes ook wel denk ik, en verder allemaal kleding met wit + bloemetjes ofzo.
En witte broeken vind ik echt lelijk. |
ik hou helemaal niet van wit, zelfs niet in de zomer.
ok ik moet werken in een wit shirt maar dat was het dan ook wel. wit is vies want het schijnt ook nog eens door. |
witte bh's dragen is ook een crime
|
oeei ja niks maagdelijk wit :nono:
|
:| :(
|
Volgens mij heb ik een witte bh :(
|
ik volgens mij ook , dus ik kan alsnog naar sensation white :)
|
Citaat:
|
Ik heb één witte blouse en twee witte rokjes.
Waarvan één sowieso al stom (want linnen) en hoog, maar die doet het wel goed op 'speciale' gelegenheden met veel brallende en wijndrinkende volwassenen. En één is een fladderig zomerjurkje met borduurseltjes van mango en die is <33 Witte broeken vind ik echt walgelijk, en al helemaal voor jongens (n) |
ik vind wit maar kut
|
Citaat:
|
Citaat:
|
(y)
|
Citaat:
|
darkraver!
|
ik draag nooit wit, want ik knoei altijd als ik iets wits aan heb, dus dan loop ik de hele dag met vlekken in mn kleding rond. ik hou trouwens ook niet van wit.
|
Ik heb 1 wit shirtje. Ik hou niet zo erg van wit want ik knoei altijd van alles.
|
Brr, geheel witte outfits zijn afschuwelijk, zéker bij mannen.
Alleen al de dresscode is een reden om niet naar Sensation White te willen. :( Witte broeken zijn altijd lelijk. Witte rokjes of truitjes kunnen wel leuk zijn, maar dan in combi met zwart of een andere kleur. |
Citaat:
ontopic : ik vind wit vaak cheap staan! |
Citaat:
|
Vooral van die glimmende nepleren spierwitte cowboylaarzen :(
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik heb een witte zipuphoodie en een wit shirtje met een gouden print, maar dat was het wel dacht ik. helemaal witte outfits zijn echt (N).
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:45. |