![]() |
ik ben geslaagd met...
3 keer een 8
2 keer een 7 1 keer een 6 voor engels een 6 voor nederlands een 7 voor natuurkunde een 7 voor scheikunde een 8 voor wiskunde een 8 voor economie een 8 |
Nederlands 7
Engels 6 Maatschappijleer 1 7 Maatschappijleer 2 7 Levensbeschouwing 8 :) Gym goed ckv Goed Verzorging 6 Biologie 7 |
Nederlands --> 7
Engels --> 8 Maatschappijleer --> 8 Maatschappijleer II --> 10 *Even opscheppen* Duits --> 8 Geschiedenis --> 8 Wiskunde --> 7 Economie --> 7 Spaans --> 7 |
waarom kun je meerdere keuzes aanvinken... ?
|
1 x 5 (herkansing)
2 x 6 5 x 7 2 x 8 |
Citaat:
hoe bedoel je |
Citaat:
|
op t randje! maar boeie, ik heb t gehaald :o
|
Citaat:
|
en dr staat 'jij bent geslaagT' boven de resultaten...
|
Op mijn sloffen.
|
Citaat:
|
ik ben geslaagd met veel te weinig leren :nono:
nu wil ik betere cijfers |
och ben maar blij dat jullie het al weten!! mijn slagen hangt nog aan een zijde draadje, als leraren nou een aardig waren en snel nakijken, ik zou vandaag de uitslag krijgen, ik denk niet meer vandaag... of ik heb het nog niet gehaald... donderdag mijn laatste herkansing... een 4,6 halen...
|
op't randje. twee 5en, drie 6en en de rest 7ens.
|
Met gemak :)
1x7, 5x8, 1x9. |
vorig jaar, maar ik heb toch geklikt want ik houd van klikken
maar heb het vorig jaar met allemaal voldoendes gehaald. 1x een 6 voor frans1 voor de rest 7ens, 8en en een 9 (literatuur) |
1x7,1x8,3x9,1x10
met gemak dus |
een 7 (Nederlands)
acht 8-en (Frans, Duits, Engels, Geschiedenis, Literatuur, Wiskunde, Aardrijkskunde en Economie) zeven 9-ens (ANW, Maatschappijleer, KCV, Natuurkunde, Scheikunde, Biologie en Latijn) |
Nederlands ---> 7
Duits ---> 7 Engels --> 8 Wiskunde --> 7 Geschiedenis -> 9 Maatschappijleer -> 8 Economie --> 8 (ik doe VMBO TG , de Theoretische leerweg) Greetz, KMBA |
Nederlands 7
Engels 7 (net geen 8) Wiskunde B1,2 6 Natuurkunde 1,2 7 Scheikunde 7 Economie 8 M&O 8 (herkansing :P) |
Ik ben geslaagD met
ja gewoon gezakt Moet dat niet 'nee gewoon gezakt' zijn? Ik ben met gemak geslaagd |
2x een 7
5x een 9 verder 8en |
Ik vind dit niet echt een nuttig topic. Er zijn topic's over met welke cijfers etc. je geslaagd bent, dat lijkt me meer dan voldoende.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:46. |