![]() |
HeLp Ik..
ben bi
alleen ik durf het niet tegen mijn ouders te vertellen heb op dit moment een vriendin en weet niet hoe ik hier mee om moet gaan |
Snij het onderwerp een keer aan bij je ouders... vertel daarbij niets over je eigen geaardheid, maar probeer het in een gesprek te passen... als je eenmaal weet hoe ze erover denken kun je beter beslissen of je t ze gaat vertellen...
En als ze t best interessant vinden, of laten merken dat t ze niks uitmaakt, dan kun je ervoor uitkomen. Voor mij heeft t gewerkt.. :) Succes :cool: |
Citaat:
(niet lullig bedoelt hoor) maar wat vonden je ouders er van dan |
Sorry, maar waarom is het altijd zo'n issue, die 'ouders'? Ben je bang dat ze je uitkotsen ofzo omdat je ranzig bent? Als ik homo zou zijn, kon ik me er nog iets bij voorstellen, maar 'bi' is, vind ik, een soort van gematigd homo zijn in dat opzicht. En als je ouders er sterk tegen zijn, is het dan zo pertinent nodig dat ze het weten? Gewetenskwestie of wat?
|
ik kan tog niet altijd blijven verzwijgen dat ik een vriendin heb
moet altijd stiekumme afspraken maken das vet klote |
Citaat:
gewoon er voor gaan zitten om het te vertellen aan je ouders. als je er zelf achter staat dan kunnen zij weinig anders. |
Citaat:
|
Citaat:
(nee weet ik ... tis gewoon een vraag, en k doe eigenlijk nooit ergens moeilijk over) Mn moeder snapt het nog niet helemaal, ze kan zich er totaal nix bij voorstellen. Maar ze maakt er nooit een punt van.. haar standpunt is: "mja... tis jouw keuze, ga je gang... als je zelf maar gelukkig bent" En mn vader... k weet nog steeds niet of ik het hem wel verteld heb, maar hij zal er niet veel om geven. K denk dat tegenwoordig bijna niemand er iets op tegen heeft, en ouders gaan meestal wel zodanig mee met hun tijd, dat ze t op zn minst accepteren :) |
Als je niet al te conservatieve ouders hebt ofzo, gewoon vertellen, het zal een opluchting zijn.
Mijn ouders hebben het enorm goed opgevangen, ze waren blij dat het eindelijk van me af was en dat ik gelukkiger was. Het werd hier ook wel ooit besproken, lachensweg, dat je soms beter af bent met een vrouw dan een man. En dan kwam mn moeder die avond af met een grapje waar ze lang heeft over nagedacht volgens mij... "maar goed dat we je niet bieke hebben genoemd :D " Daar was ze wel trots op. |
gewoon niet vertellen, wat heb je er nou aan om aan je ouders te vertellen, hebben ze niks mee te maken, vertel het ze wanneer je je er niet meer voor schaamt...
en hoe ermee omgaan? gewoon....op zn beloop laten...makkie toch:) |
Ik zou het gewoon niet vertellen. Ze komen er vanzelf wel achter. :)
Edit: Mijn ouders zouden er dus geen problemen mee hebben.. maar dan nog zou ik het waarschijnlijk niet gaan vertellen. Boeiend. |
Citaat:
En ontopic: het zijn je ouders. Ze houden in meer of mindere mate van je. Ze zullen je ook niet opeten. Ik denk dus dat je het ze wel kan vertellen, maar ik snap dat het moeilijk is. |
En als ze het er niet mee eens benne: screw them :cool:
|
ik wil niet vervelend doen maar anno 2005 is dat echt geen taboe meer hoor
hup bespreken die hap (y) |
als je noem streng gereformeerde ouders hebt moet je oppassen anders zal het nu echt wel kunnen.
|
Citaat:
En, op zich is het niet echt boeiend voor je ouders. Of je neemt haar gewoon een keer mee naar huis en stelt haar voor als ' je vriendin' dan ben je in een keer van het gelazer af lijkt me. |
ik ben heel erg streng gelovig en ik kan het niet tegen mijn ouders zeggen want dan gaan ze flippen en wordt waarschijnlijk uit de familie "geknikkerd"
|
Citaat:
homo's zijn met zo nodig als hetro's anders waren ze er niet. |
Citaat:
ontvoerder: Ik weet niet hoe oud je bent, ik zou wachten tot je uit huis bent voordat je aan relaties begint in ieder geval. En daarna.. tja, ik zou gewoon doen wat goed voelde. En dat is niet mezelf verraden. Als jouw familie het daar niet mee eens is, is dat erg jammer.. maar jij bent voor jezelf belangrijker dan je familie. |
Citaat:
|
Citaat:
ik vind 't een beetje lullig :| |
Citaat:
|
Citaat:
maar goed vind het nog wel rot maar ik ga er gewoon het beste van maken |
Citaat:
tja ik vind sm leuk en daar zijn ook nogal wat vooroordelen over :o hoewel dat de laatste tijd meevalt moet ik zeggen |
jah ieder heeft zijn eigen wil en ding
iedereen is anders maar goed ook denk ik *geeft knuffel terug* |
Citaat:
|
ik zou het egt niet weten
IK heb niks tegen homo's hoor |
Citaat:
|
... enige gemene is dat hetro jongens ( ik ook) het wel leuk vinden om 2 meisjes te zien ( arm in arm ofzo ) ...
en dan weten dat je kansloos bent :D |
je moet toch proberen om je eigen leven op te gaan bouwen, dit kan idd het gemakkelijkste als je op jezelf woont.
Ik ben ook pas gaan daten met hetzelfde geslacht (-= meisje) toen ik op mezelf ben gaan wonen in Amsterdam. En tja of je ouders het accpeteren? ik denk dat, als ze echt heel veel van je houden, ze het wel zullen moeten accpeteren! In ieder geval heel veel sterkte en ik hoop dat je vanzelf een hele leuke meid tegenkomt waar je gelukkig mee wordt!!!! kussssss wieke |
Citaat:
(en is nu beste vriend) heb ik het tegen verteld en hij zei nu weet ik zeker dat ik kansloos ben toen zei hij ook nog als jullie (ik en nog een meid een jongen willen houd ik mij aanbevolen) vet grappig |
Citaat:
(en bij de way hoe vond je het zelfde geslacht?) |
graag gedaan hoor!
en vond het errug lekker...... niet bij 1 keer gebleven zeg maar... vind het stuk beter dan het tegenovergestelde geslacht hoor! |
Citaat:
ja kijk dat kan dan met sm WEL weer.. ik heb wel eens met een lesbisch sub koppeltje gespeelt. was best leuk :) ( en mooie meiden :bloos: ) |
Citaat:
|
Het wordt tijd voor Raven om dat allemaal eens op film te zetten, zodat we er allemaal van kunnen meegenieten. :p
|
Citaat:
|
als jullie 2 langs komen zet ik jullie op film :p :D
|
:eek:
Citaat:
|
aah arme fb's
het [gewaagde fototopic] kost al zoveel moeite krijgen we straks ook het [gewaagde sm filpjes topic] |
Citaat:
|
Vanaf volgende week heb ik tijd voor dingen die geen daglicht verdragen. (y)
En nu heb ik tijd om te melden dat we weer ontopic gaan. ;) |
Citaat:
hmm insmeren met zonnebrandolie is ook leuk .. 2 van die glibberende lijven :evil: |
Citaat:
|
Citaat:
Maar breng 'r 's thuis, stel 'r voor aan je ouders als "de vriendin", doe 'r niet te moeilijk over. Als ze van je houden maakt 't hun geen reet uit of je nou homo,hetro,bi,lesbi of gewoon niks bent ^-^ Dus blijf maar rustig vooral. |
@ontvoerder: heb je een pm gestuurd, check deze even aub!
|
ik dacht juist dat het helemaal 'in' is om bi te zijn:p ik hoor van jongens alleen maar dat ze zoenende vrouwen geil vinden enzo. Bovendien, het imago van meisjesliefde is zoet, lief, zacht (althans, dat denk ik dan zo?) dus wat zou erop tegen zijn? vertel het je ouders gewoon, dat je op iemands persoonlijkheid valt en niet op iemands geslacht.
|
Citaat:
|
slotjesbeugel? Leg dat eens uit :rolleyes:
|
Citaat:
het lijkt Connections van discovery wel :rolleyes: :D |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:17. |