![]() |
G-star voor Afrika
Hoi Sjoerd je kan je lol op :)
In navolging van een miljoen andere merken/bedrijven gaat ook Gstar nu iets liefs doen voor de Afri's. G-Star voor Afrika Naast een hele line-up met grote artiesten die bijeen komen voor het charity concert Live 8 in Londen’s Hyde Park, draagt G-Star ook haar steentje bij tegen de nood in Afrika. Terwijl Coldplay, The Rolling Stones en U2 op het podium zullen staan voor Afrika, ontwerpt G-Star speciale T-shirts. Limited edition tees, met de naam Live 8 Charitee, worden wereldwijd verkocht door de G-Star dealers. De winst van deze zwarte en witte designs gaat naar LIVE AID en de MAKE POVERTY HISTORY campagne. Draag ook je steentje bij en haast je naar de dichtstbijzijnde G-Star winkel of kijk voor meer informatie op www.g-star.com en www.makepovertyhistory.org. (NMH) http://www.fashionscene.nl/media/34/...ar%20live8.jpg wat vinden we ervan :)? |
G-star is lelijk en lief zijn voor zielige kinderen, of waar het dan ook goed voor mag zijn, doet daar niets aan af.
|
dat willen ze toch niet dragen
|
ik hou niet van g-star
|
Ik vind het shirt niet mooi en geef liever geld aan een goed doel zelf, dan dat ik een armband/shirt/voer hier iets nutteloos in koop van een merk.
|
omg, het is tegen kinderarbeid en armoede in afrika terwijl je er zeker van kunt zijn dat ze in afrika gemaakt door zwoegende kinders. :cool:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik geef geen geld aan mensen die slanker zijn dan ik :s (n)
|
Citaat:
|
de afrika is helaasch vrijdag al ontruimd dus daar komen ze een beetje laat mee :(
|
:d
|
ik vind het niets
|
zolang het maar weer lekker overhyped wordt is er niks aan het handje geloof ik.
kassa |
Citaat:
|
retorische vragen zijn dat SJOERD.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
och wat is dat vreemd
de alto aandachttrekkers vinden het merk g-star niet mooi :( kunnen jullie het niet betalen?:S of vinden jullie het "lelijk" omdat er veel mensen mee lopen wat jullie dan weer meeloopgedrag vinden? |
Het is gewoon ugly. :) :) :)
|
Ik ben niet echt pro-afrika.
|
Citaat:
|
Och, ik vind het wel wat. maar ik zou eerder een normaal shirt van ze kopen en gewoon geld geven aan afrika ofzo.
En die Sjoerd, dat zal ik niet zijn hé. :) |
Citaat:
lol sukkel ot: niet veel aan, sommige shirts van G-star gaan nog wel, maar tegenwoordig is al gauw 1 model en daar doen ze 17 kleuren van, en dan is het alleen G-STAR ORIGINALS RAW DENIM maar leuk dat ze die vette kneuzen geld laten dokken voor die kleine nikkers in afrika (y) |
Citaat:
|
:)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:56. |