![]() |
slushpuppie met ijsmachine?
Heeft iemand toevallig een recept voor slushpuppie wat je in de ijsmachine kan maken? 'k kan het nergens vinden.. :o
|
Bel anders ff naar de Jamin/ Yamin. Die maken dat dus zullen ze ook wel weten hoe het moet.
|
Goed idee, hahaa :p
|
succes dr mee :)
|
Alleen die van de Jamin zijn ranzig.. :( toch niet z'on goed idee dus (n)
|
:D ik vind ze wel lekker
Heb je zelf zon machine dan? |
Mooi zo.. ik had eerst zoon pepermunt achtige smaak :mad: nja.. ik vond het vies..
En ja, ik (mn moeder kreeg het voor dr verjaardag) heb z'on machine.. :) heb al aardbeienijs gemaakt, en wil ook slushpuppie maken.. mja.. dan moet ik wel weten hoe het moet.. :D |
Citaat:
Bel de Yamin en doe het NIET zoals zij zeggen dat het moet.......?? |
:p
|
Dat is toch 'gewoon' waterijs met siroop? Je kan ijsblokjes kapot hakken in een keukenmachine, niet te lang, siroop erbij en klaar... Denk ik :P
|
denk je serieus dat jamin hun recept gaat weg geven :confused: :confused: :confused: :confused:
|
gewoon siroop aanmaken (veel en ook echt VEEL dikker dan normaal om te drinken, anders is het smaakloos (n)). Dat doe je in de vriezer, wacht tot het bevroren is... Sla het eerst in stukjes zodat het in de blender past, blender even aanzetten totdat het ijs gecrushed is en voilą. :)
|
Citaat:
|
Citaat:
En idd heeeel veel siroop erdoor, want als je nagaat dat gewone limonade al vrij snel smaakloos is moet hier heeel veel in. offtopic: evaatje, als het dan vrijdag warm is, mag ik dan ook een ijsje of slushpuppie?:bloos:;) |
als het nog niet op is dan wel, natuurlijk :cool: :p
|
hehe ok:p
ik ben benieuwd, wil iig die machine is zien, want heb er nog nooit een gezien:eek::p |
Citaat:
|
Citaat:
|
Nou, slushpuppie moet draaien zeg maar.. en dat kun je juist met een ijsmachine doen, want daar zit zoon draaiding in.. :)
|
Citaat:
Offtopic: was het ijs van vanmiddag nog lekker geworden?:p Ik vind het echt super leuk zo'n ijsmachine:). |
Citaat:
|
Gewoon grote bak met siroop in de vriezer zetten en elk kwartier even omroeren.
|
"Slushpuppie"
:S Dat klint erg vies! Alsof je een hondje, dat aan de binnenkant verteerd is opzuigt door een rietje :p |
Citaat:
@MTpower: Die van ons doet het al niet met ijsblokjes en zo heel slecht is ie toch niet... |
Citaat:
Dan heb je waarschijnlijk geen blender maar een keukenmachine, een beetje blender rost zo door die ijsblokjes heen :P |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:51. |