![]() |
Rooster
Wie kent deze Britse band?
In Groot-Brittannië zijn ze al heel bekend en hebben al twee top tien nummers en een nummer 3 album. Ze schijnen al een paar keer op TMF en MTV zijn geweest (ik heb ze daar echter nooit gezien :( ) Maar het is een rockbandje en ik vind ze super cool.... (y) Vooral Bulletproof en Drag the sunrise down vind ik erg goed. Twee Rooster sites: http://www.roosteronline.com en http://www.platinumblind.tk (Nederlands) http://i7.photobucket.com/albums/y29...mblind/sig.gif |
omg busted en mcfly deel 3 :o
|
och ze zijn geil dus ze mogen best op mijn tv komen. ik heb toch nooit het geluid aanstaan.
|
wat een kk kapsels :mad:
|
nee kk kapsels zijn kaal :nono:
|
Citaat:
Sorry voor Busted en MCfly fans maar ik vind die twee bands dus echt niets |
vind jij rockmuziek ook zo goed, rockrulezzzz? ben je fan van limp bizzzkitdtdtt?
|
Limp Bizkit vind ik maar paar nummers leuk......geef mij maar Red hot chili peppers, foo fighters en dat soort bands
|
Als ze de naam gebaseerd hebben op dat nummer van Alice in Chains mogen ze branden in de hel.
|
ik vel nog geen oordeel maar ik ga luisteren. *luistert* oke het is dus echt een boyband :(
|
Citaat:
en rollings stones hebben een num mer met rooster er in en de eerste band van eric clapton heette the roosters...vandaar |
Citaat:
ja het zijn jongens en dus een boyband :p maar als jij dit backstreetboys achtig vind vind je zeker alles op de spice girls en de backstreetboys lijken? Wat hebben we hier allemaal vooroordelen zeg :s |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ow ja wat leuk... :rolleyes:
Een nieuwe boyband, ik dacht dat dat tijdperk toch echt voorbij was , niet dus :( |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
dus het zijn vooroordelen want het klopt niet..... maar als jullie zo triest zijn dat jullie nieuwe bands geen kans te geven omdat ze niet lelijk zijn...mij best... Beetje triest als je na één nummer al gelijk zegt dat het de next busted is.....want ze lijken er niet echt op.....ze worden toevallig wel vergelen met de vroegere rolling stones enzo... maar ik ga hier mn tijd nie meer verpesten aan mensen die denken dat ze stoer zijn omdat ze naar Slipknot en Nirvana luisteren je hoeft de muziek niet leuk te vinden...maar zeg dan gewoon dat het je ding niet is of reageer helemaal niet. Bands afzeiken vind ik gewoon kinderachtig |
Rooster is ook wel een vet nummer van Outkast..
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ze zien eruit als een gayrockband.
|
Citaat:
|
Citaat:
nee zo heette dat een jaar geleden :nono: nu heet het weer gewoon weer een gayrockband. |
Goed dan, ik zal er eens naar luisteren voor ik een oordeel vel.
Edit: Mijn god, wat een nichtenzooi :| Snel My Arms, Your Hearse weer opzetten! |
grappige discussie.
en rockrulezzz er zitten hier niet veel mensen die naar slipknot en nirvana luisteren, geen een eigenlijk.(op een paar wangestaltes na) ik ga het iig eens luisteren. |
ik heb het na precies 21 seconden afgezet.
in de prullenbak ermee, sorry. |
Zo zie je maar dat vooroordelen niet altijd onterecht zijn :cool:
|
Heb daar een half jaar geleden ofzo het album van gedownload, een paar nummers ervan geluisterd en er weer heel snel weggegooid. Wat een kutmuziek.
|
haha ja.(y)
btw hij is nog niet klaar, maar het zijn 2 albums bedenk ik me net, dus over een kwartiertje, 20 minuutjes zal hij wel klaar zijn. moet je hem wel nog even met winrar unpacken:bloos: |
Citaat:
|
Citaat:
Niks tegen hun niet-lelijkheid, zoals grandmommy al zei, ze mogen best voorbijkomen met het geluid uit :zz En ik denk niet dat veel mensen hier denken dat ze stoer omdat ze naar Slipknot en Nirvana luisteren dus wie heeft hier nu de vooroordelen? |
och, ik ken 'staring at the sun' en dat is wel een catchy nummer :)
|
die linker gast is wel lekker
|
Citaat:
och jezus volgens mij ken ik dat nummer en ik vind het een zeiknummer. mooi, hoef ik de rest ook niet meer te horen @ koekjes: ja volgens mij is dat ook pas sinds een week of twee dat het weer gayrock genoemd wordt hoor ;) |
als je er zo uit ziet mag je niet eens met de rolling stones vergeleken worden. En ik heb het niet geluisterd, want dat vind ik de moeite niet, omdat ik toch aan alice in chains moet denken en dat overtreffen ze niet.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:47. |