![]() |
reizen en vakantie weer als wisselforum
Aangezien de eindexamens op de herexamens al weer voorbij zij lijkt het me tijd te worden dat R&V als wissenforum komt. Het is immers vakantie:)!
|
Hihi, het idee van een wisselforum is toch dat het weer weg gaat en er een andere voor in de plaats komt. :D
Al heb je wel een punt, want het is handig als hij bovenaan staat. :) |
Citaat:
|
Ik vind het leuker als er een ander wisselforum komt. Dan heb je iets extra's. Als Reizen en Vakantie wisselforum wordt dan staat het alleen op een andere plek maar heb je verder niets extra's.
|
In de eerste plaats lijkt me een wisselforum in de zomer niet handig, dus dan is september een beter idee. Daarbij zijn er eigenlijk weling ideeën voor wat we een wisselforum kunnen maken. Denk dat je voor zo'n beetje alles wel een forum kan vinden.
|
Vorig jaar was R&V vooral wisselforum als een soort reclame actie (als ik het goed heb begrepen)... het was toen in de zomer wel een stuk drukker, maar ik vraag me af of dat komt door de positie op het forum. Verder vind ik het ook leuker om de wisselforum ruimte als iets "bijzonders" te houden en dat hoeft er dus niet per sé 365,24 dagen per jaar te staan :).
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Jullie hebben een rooster :|
|
Dan zou Reizen en Vakantie bovenaan kunnen tot de vakantie voorbij is en er dan weer een nieuw komen of is dat niets?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Een planning :), jullie zijn toch met genoeg mensen om dat teniet te doen?
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:55. |