![]() |
introductieweek AVK St.Joost
Weet iemand misschien wanneer de introductieweek AVK St. Joost is? :rolleyes:
Dan kan ik daar rekening mee houden i.v.m. vakantie... TNq |
uh ergens begin sept lijkt me he :)
|
30 augustus kan dat?
|
jah maar ik moet de precieze datum hebben...
:p |
ok :D..zou kunnen
|
zit jij toevallig op die school dan?
|
Het academisch jaar 205 / 2006 start in de laatste week van augustus
te weten 30 augustus 2005 Stond in een mailtje dat ik eerder al es heb vestuurd. En idd ik ga dan ook aan m'n eerste jaar beginnen. |
ga je naar breda of den bosch?
|
eeej wat leuk...ik ga naar breda en jullie?
|
ik ga ook naar breda.. :p
welke richting wil je gaan doen? |
ik ga communicatie&multimedia design doen en jij?
|
grafische vormgeving...
met wat voor punt was je eik aangenomen op je selectiedag...ik ben er eik wel nieuwsgierig naar wat andere mensen hadden... ;) |
Zijn er nog meer mensen die naar Breda gaan???
|
AKV/St.Joost heeft geen introductieweek. Breda niet en Den Bosch niet.
|
OK...bedankt :)
wel jammer... |
Ga je naar die school of zit je er al op?
|
Geen introductieweek?
Dit staat anders op de >>>site<<< Citaat:
Ik ben met een 5.9 aangenomen :D (niet echt hoog, maar ach...) En na propedeuse hoop ik animatie te gaan doen, maar eerst het ppdjaar es goed zien af te ronden. |
haha nou we zien wel..ik hoorde net ook al dat er wel een introweek was...
ik ben met een 5,6 aangenomen geloof ik...dus das ook maar nét gehaald... heb je er al zin in? |
Eerst maar es vakantie vieren denk ik. ^^
En qua reizen zie ik er ook tegen op, mintens 2 uur reizen p/d. Das minder dan. Maar ik denk wel dat over een aantal weken ik zin ga krijgen. |
ik vond st joost echt een verschrikkelijke school :bloos:
|
Wat doe je fout meid. :(
|
niks, maar een academie is heel persoonlijk. Den bosch vind ik niks, terwijl ik Breda echt vet vind. En in Tilburg voel ik me ook wel thuis
|
Was het moeilijk om door de selectie heen te komen??
|
Je moest er het een en ander voor doen.
Je meld je aan, je krijgt een brief van waarom St. Joost enzo. Dan word je uitgenodigd voor een selectiedag. Op die dag word je op 5 punten beoordeeld. En drie mensen geven over jou een oordeel en dat moet hoger zijn dan een 5.5 De 5 punten zijn: - Resultaat eindopdracht (die je een aantal weken van te voren thuisgestuurd kreeg) - Opdracht Kunst - Opdracht Vormgeving - Gesprek met de drie 'juy's' - Je portfolio. Dat was het iig dit jaar. And i passed. ;) |
Ehm, een beetje stom misschien, ik weet niet hoe het zit met introductieweek St Joost, ik ga daar ook niet heen, maar toen ik dit topic zag dacht ik opeens: 'ohja!'
Ik vraag me dus af of er iemand is die weet wanneer de introductieweek van de Willem de Kooning Academie is? Ik geloof dat het ergens eind Augustus, begin September is, maar ik kan het niet precies vinden. :o |
damn jullie gaan allemaal naar breda en ik moet verkassen richting den bosch! nog nooit geweest, maar goed ik moet ookm niet zeuren ik ben iig aangenomen ;)
ik ontmoet jullie wel t jaar daarna want dan kom ik breda terroriseren :) |
eejj gezellig nou jah dan merken we het van zelf als je in breda bent hè
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:51. |