![]() |
The Smashing Pumpkins are back in town
http://www.chicagotribune.com/media/...6/18118271.pdf
thanx to Machina. Het beste nieuws van dit jaar :) |
Dat is wel leuk nieuws. (y)
|
:cool:
|
:D
idd goed nieuws!!!! (y) |
(y)
|
ik heb twee minuten geleden nog een Billy Corgan-interview gelezen in Humo waarin hij nog maar eens benadrukte dat de Pumpkins over waren...
maar dat is zowat geweldig nieuws (y) hopen dat het, net als de Pixies, een beetje een reünie in stijl wordt toelichting: SMASHING PUMPKINS nieuw leven ingeblazen 21 juni 2005 Billy Corgan heeft vandaag op een paginagrote advertentie in een Amerikaanse krant bekendgemaakt dat hij van plan is The Smashing Pumpkins nieuw leven in te blazen. Het bericht komt nogal onverwacht, want na zijn optreden in de Vooruit van een week of twee geleden zei Corgan nog dat de Pumpkins een afgesloten hoofdstuk in zijn leven waren. Het is wel niet duidelijk of hij met nieuwe groepsleden wil verdergaan, maar hij zegt wel expliciet dat hij zijn band, zijn songs en zijn dromen terug wil. We vermoeden dat het enkel met drummer Jimmy Chamberlin zou zijn, want gitarist James Iha en bassiste D’Arcy kunnen het niet meer zo goed vinden met Corgan. Alles is dus nog érg onduidelijk, maar we verwachten de komende dagen meer nieuws. Bron: StuBru |
Ik wil m;n geld terug, aangezien het hun afscheidstoernee zou zijn geweest :rolleyes: :p
Ben inderdaad benieuwd naar de members, of hij de Axl Rose kant opgaat of dat daadwerkelijk de rest ook terug komt. Trouwens D'arcy maakt dan niet eens zoveel uit, Auf Der Mauer is ook nog een optie. Verder vind ik het een goede zaak, en hoop ik op weer een goede plaat, en mocht ik ze weer live zien; dit keer wel een goede versie van Bullet On butterfly Wings, in Ahoy, back in 2001 zoog het. |
:cool: (y)
|
:eek:
Dat aanschouw ik liever dan Zwan! |
Citaat:
|
Gaaf. Moet ik nog eens live zien (y)
|
Citaat:
---- Hij heeft ook een interview gedaan met MTV in Nederland, daar zei hij het ook. Van mij mogen ze al mijn favoriete nummers wel eens komen spelen hier. (y) Overigens vraag ik me af of Auf der Maur dan van de partij is, dat loopt solo ook wel lekker naar mijn idee. |
Citaat:
hoewel ik Honestly geen slecht nummer vond maar natuurlijk in de vergelijking met de rest van het Pumpkins-oevre een niemanddalletje |
Yeah. (y)
|
geweldig nieuws, ik hoop eigenlijk stiekem op het wonder dat iha en d'arcy gewoon weer meespelen dan. :cool:
ik werd pas into de pumpkins ten tijde van machina dus heb ze nooit kunnen zien spelen. |
Citaat:
Citaat:
FF opnieuw rekenen, Ahoy optreden was in september 2000 of 2001? OMG it was 20-9-2000: http://www.spfc.org/tours/date.html?tour_id=814 1 van die twee iig, dus doe maar niet zo tof. :rolleyes: |
hm(y).
|
Citaat:
|
Goed nieuws! (y)
Ik leerde ze helaas pas kennen toen al uit elkaar waren. |
:)
|
dit nieuws zat er wel aan te komen...
|
mooimooi, dan moeten ze snel een keer naar nl komen zodat ik ze nu wel kan zien
|
Yay, als ze naar Nederland komen ben ik present.
|
ik hoop dat ze zsm weer vertrekken.
|
Citaat:
|
Gaaf. (y)
Solo cd van Billy Corgan is ook de kekke pepke zelve trouwens. (y) |
Is er trouwens al iets meer bekend? Het feit dat Corgan een advertentie zet in een krant geeft n.l. nog geen garantie dat de band alweer bij elkaar is.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
oh ja, die reactie van jou was wel nuttig
|
Citaat:
|
Jimmy Chamberlain wil heeft toegezegd.
Maar het probleem zit hem vooral in d'arcy en James Iha. |
Iha lijkt me geen optie, net als D'arcy die al jaren niet te vinden is en waarschijnlijk ergens onder een brug ligt met een naald in d'r arm
ben erg benieuwd of dit ooit van de grond komt... |
Citaat:
Dat hij in A Perfect Circle zit lijkt me geen obstakel, aangezien die artiesten allemaal in andere bands ook zitten, en er al vaker belangrijke mensen in- en uitgestapt zijn. |
(Y) vet
|
Citaat:
|
Zou dat eens even fantastisch zijn
|
ik hoop dat de nieuwe plaat machina in verslavende duisterheid zal overtreffen!
|
Niet mijn kop thee.
|
Mja, Go For Music wist me al braaf op de hoogte te houden dat Corgan de Smashing Pumpkins miste, maar ik had weinig hoop. Dus dit zou wel uitstekend nieuws kunnen zijn, als het daadwerkelijk zo is <3. En dan op Werchter...
|
Ik vraag me af hoeveel goeds dat voor de smashing pumpkins zou doen eigelijk, misschien verknalt het hun goede reputatie wel.
Misschien doet Corgan dit omdat zijn andere muziek prestaties niet zo aansloegen? |
Citaat:
+ nieuwe solowerk van corgan loopt momenteel best goed toch ? in dat opzicht vind ik het raar dat dit nieuws juist nu naar buiten komt. |
Citaat:
|
Beter dat corgain ook een andere zanger zoekt voor de pumpkins.
|
Citaat:
auf der maur ivp d'arcy vind ik ook best |
Citaat:
das onzin, d'arcy heeft nooit enige toegevoegde waarde gehad aan de pumpkins, iha en chamberlin hadden af en toe bij het schrijven van de nummers nog wat ik de melk te brokkelen. Dus of het nou D'arcy of Melissa zou zijn , dat boeit geen ene ruk. |
ze zetten maar wat cardboards neer en daarachter een gastmuzikant.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
dat bedoel ik |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:54. |