![]() |
Wie gaat ook naar Terschelling deze zomer?
Wie gaat er deze vakantie naar Terschelling ik ga met een groep meiden waarschijnlijk in week 34 naar camping cnossen.. :D wie gaat er ook heen deze zomer? en wie heeft er positieve of juist negatieve reacties over?
|
>> Europa
|
:confused:
|
Ik heb je topic even verplaatst naar het gedeelte over Europa. Terschelling ligt namelijk in Europa. :p
|
Haha ja ik snapte het.. maar niemand reageerde vandaar de :confused: :p haha
|
Ik ga ook naar Terschelling..
|
Mijn broertje gaat naar de Appelhof. Mijn moeder heeft er nu al slapeloze nachten van. :p
Paar jaar geleden ben ik er ook geweest, ben de naam van de camping ff kwijt. :o Vond het toen heel erg leuk, weet alleen niet of ik dat nu nog zou vinden. Het is wel echt iets voor "de beginners", zeg maar. :p |
Een goede vriendin van me gaat er ook heen eind juli of zo...
|
eey ik ga ook naar appelhof
15 tm22 augustus |
Ik ga 23 t/m 30juli naar Terpstra.
|
Ik ga euhm.. 12 tot 20 augustus naar camping terpstra...
|
(Terschellingfan)
Ik wil ook zo graag! |
we gaan pas 22 t/m 29 augustus camping terpstra :D
|
Deze vrijdag ga ik al naar Terpstra, beetje vroeg misschien, maar zal vast wel druk genoeg zijn :)
|
Hoi allemaal!
ik ga 23/30 juli samen met vriendinnetje naar de appelhof, maar wij vroegen ons af of er bij het uitgaansleven op terschelling entree wordt gevraagd...weet iemand dat? en of het uitgaansleven daar een beetje leuk is?! Kus! :) |
Ik ben net terug van Terschelling en ik vond het echt vet daar :D Jammer dat we maar 1 week gingen, maja....
Er wordt entree gevraagd (bij "Wyb" en "Actania" in ieder geval, tenzij je een eilander bent ;) ). Deze is tussen de 3 en 5 euro (varieerde, heel vaag...) Verder; zrink gewoon flink in op de camping, want het drinken in de uitgaansgelegenheden is veels te duur. Gewoon feesten en dan ga je een topweek krijgen denk ik :D (y) P.S. Ik zat op Terpstra |
Ik ben al een week terug van Terschelling, wij zaten net voor het hoofdseizoen begon, toen vroegen ze zowiezo doordeweeks helemaal geen entree...maar dat zal nu dus we anders zijn doordat het hoofdseizoen is begonnen....
ik zat op Cnossen |
Ik ben vorig jaar naar Terschelling geweest, naar d eappelhof. super camping en een supervakantie gehad. (leuker dan dit jaar, ben dit jaar naar renesse geweest)
Er wordt overal entree gevraagd, althans in de wyb, actania en de braskoer. op de camping zijn regels, maar daar heb je niet echt last van ;) en al helemaal niet als meisje-zijnde :D |
Citaat:
echt super eiland(Y) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:15. |