![]() |
Invloed van de seizoenen
Hoe beïnvloeden de seizoenen jouw en je partners libido?
Heb je 's zomers meer zin door bijvoorbeeld het mooie weer en omdat je opgewekter bent, of juist minder door de hitte of omdat het te benauwd is? Zoek je gewoon een koeler plekje uit, of ga je voor de openlucht? Heb je 's winters minder zin omdat het zo koud en kil is? Moet je eerst de verwarming op maximum zetten alvorens je ook maar 1 kledingstuk uitdoet? Of misschien hou je wel je sokken aan... |
Nee, ik heb geen invloeden ervan, in ieder geval niet merkbare verschillen. Heb altijd namelijk hoog libido. Soms wil ik dat er een uit-knop op zat :(
|
Citaat:
tis vervelend idd maar het wordt vanzelf wel wat controleerbaarder |
's Zomers (en in de lente) heb ik wel meer zin. Maar ik geloof dat ik niet meer seks heb, vanwege de warmte.
't Is ook gewoon .. leuker. Je draagt minder kleren, je ziet er gezonder uit, voelt je meestal ook beter. |
lente en zomer gaat perfect. Maar als het kouder begint te worden, worden we humeuriger en hebben ook minder sekslust...
|
Drift is hier sowieso hoog, weet eigenlijk niet van mezelf of het werkelijk erger wordt met warmte. Ik erger me dood aan (deze) warmte dus de praktijk neemt niet toe maar (meestal) zelfs af.
Geef mij maar kou (y) |
Citaat:
|
mooi weer is (y). dan kun je tenminste naar buiten ;). Al is te warm ook weer niet goed.
al heeft de winter ook wel iets; lekker dicht tegen elkaar aankruipen omdat het anders koud wordt. Zin heb/krijg ik sowieso wel ;). |
pffoeh
van dit weer word ik zo geil :eek: de hele dag zo wat. je ziet ok allemaal mensen met weinig kleren aan je hebt zelf weinig kleren aan en gewoon :bloos: opwindend allemaal hoor :o |
Ik heb niet zo vaak sex met mijn vriend, hooguit 1x per week ofzo. En zeker met dít weer niet, veeel te warm!
(Hoewel, vandeweek wel samen een koude -uiteindelijk was t best heet- douche genomen!) Maar als t koud is kruip ik graag naast m in bed en van t een komt dan t ander... Hij wordt wel geiler met dit weer, als ik in korte rokjes loop. Maar geen zin is geen zin :P |
In de zomer is het soms gewoon te warm om het te doen, maar over het algemeen hebben seizoenen niet echt invloed :)
in de winter is sex toch juist handig om het weer warm te krijgen? |
Eh.. nou.. ja.. nee.. wat een loos vraagstuk.
|
ik vind het plakkerige van de zomer kut.
verder heb ik altijd wel zin. |
Citaat:
|
hmm nee, jaargetijde heeft er weinig mee te maken denk ik zo
|
Citaat:
|
De seizoenen hebben meer invloed op mijn beleving van seksualiteit heb ik het idee :)
In de winter ben ik veel meer romantisch ingesteld, heb ik idillische beelden van seks voor de kachel terwijl de sneeuw omlaag dwarrelt. Seks heeft voor mij dan een hele 'warme' en liefdevolle lading. Maar zodra de zon schijnt en het buiten heerlijk warm is, beleef ik seks op een meer erotische manier. Ik ben me ook meer bewust van mijn eigen aantrekkingskracht en ik kan me verleidelijker opstellen. Ook lijkt ik daardoor veel vrijer te zijn in mijn seksualiteit, ik fantaseer over seks buiten op een mooie plek of ergens op het water ofzo. Ik betrek de buitenwereld er op de een of andere manier wat meer bij, terwijl ik het in de winter heel intiem alleen tussen ons wil houden. Ik ben in het voorjaar en de zomer sowieso opener en vrijer, misschien dat dat er ook wel mee te maken heeft. |
Hm, volgens mij geen invloed op mijn libido, behalve dat ik dan een gruwelijke hekel heb aan aanraken als het zo snikheet is. Als ik mezelf al niet wil aanraken, wil ik al helemaal geen anderen aanraken.
|
Citaat:
|
Citaat:
de zon doet shit met mensen, ik zei het al eerder. en wat ie doet kun je met geen mogelijkheid zeggen maar iedereen heeft meer zin (in alles) als de zon schijnt. love it :D naja je hebt ook van die winter-liefhebbers maar die zijn maar raar :rolleyes: |
Citaat:
ik heb dus meer zin in de herfst en winter :o het enigste nadeel is dat je dan meer moet uittrekken:p |
Herfst en winter heb ik meer zin. In de zomer is alles veeeeeel te heet en dan plakt alles maar. Bah. In de winter kun je elkaar lekker warm houden en is het een stuk minder plakkerig. Nouja.. soms.
|
Elk jaargetijde heeft zo zijn voordelen.. :D
En nadelen natuurlijk.. maar goed. |
Citaat:
Nadeel is dat seks in de winter búiten niet zo'n succes is. :P |
In de zomer (als het heel heet is) vind ik het minder lekker om seks te hebben omdat alles dan zo enorm plakt en je zweet al bij het minste of geringste. 's Winters kun je na de seks lekker dicht tegen elkaar aankruipen onder de dekens omdat je het dan koud hebt, dat vind ik veel knusser.
|
Ik moet toch eerlijk zeggen dat het de laatste dagen aardig opspeelt ja. Nu wel he. :mad:
Maar in de Winter is het knusser inderdaad, wat Stefanie al zegt. |
edit
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:57. |