Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Seksualiteit (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=28)
-   -   Klaargekomen of niet ? (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1210025)

Nanaoeska 21-06-2005 23:47

Klaargekomen of niet ?

Ghallow :),

Ik heb een vraag ! Wanneer weet je of je klaargekomen bent? Want tijdens het beffen gaat mijn lichaam wel schokken en het voelt ook super goed maar na verloop van tijd gaat het ineens over en voelt het minder.

Is dat normaal of moet mijn vriend gewoon blijven doorgaan tot het weer goed gaat voelen o.i.d. :confused:

Hij stimuleert dus de clitoris. (En de rest ook, maar dat voornamelijk)

Alvast bedankt

Kus,

Nanaoeska :bloos:

poepdrol 21-06-2005 23:48

Ik ben geen vrouw, maar volgens mij is het dan over ;)

Dan kan je het nog een keer doen!

Rieno 21-06-2005 23:52

volgens mij heb je het toch echt wel door als je klaarkomt? :confused: ...als je twijfelt, zal het dan dus niet het geval zijn

Sovreze 22-06-2005 00:08

Citaat:

Rieno schreef op 22-06-2005 @ 00:52 :
... als je twijfelt, zal het dan dus niet het geval zijn
maar als je niet weet hoe het voelt kun je moeilijk zeggen of je werkelijk gekomen bent of dat je op een randje hebt gehangen.

MTpower 22-06-2005 00:40

Citaat:

volgens mij heb je het toch echt wel door als je klaarkomt? :confused: ...als je twijfelt, zal het dan dus niet het geval zijn

George 22-06-2005 00:51

Citaat:

Sovreze schreef op 22-06-2005 @ 01:08 :
maar als je niet weet hoe het voelt kun je moeilijk zeggen of je werkelijk gekomen bent of dat je op een randje hebt gehangen.
Dat merk je toch wel? :|
Ik denk niet dat je klaar kan komen zonder het echt door te hebben of zo, in ieder geval.

justhanna 22-06-2005 08:36

Citaat:

Nanaoeska schreef op 22-06-2005 @ 00:47 :

Ik heb een vraag ! Wanneer weet je of je klaargekomen bent? Want tijdens het beffen gaat mijn lichaam wel schokken en het voelt ook super goed maar na verloop van tijd gaat het ineens over en voelt het minder.

Is dat normaal of moet mijn vriend gewoon blijven doorgaan tot het weer goed gaat voelen o.i.d. :confused:

Het is toch de bedoeling dat het ooit stopt, je kan niet eeuwig blijven klaarkomen :|

Sovreze 22-06-2005 10:32

Citaat:

George schreef op 22-06-2005 @ 01:51 :
Dat merk je toch wel? :|
Ik denk niet dat je klaar kan komen zonder het echt door te hebben of zo, in ieder geval.

tuurlijk zul je het altijd wel door hebben, maar als je teveel nadenkt ga je twijfelen :p
En daarbij komt de een heviger dan de ander.

Met 'op het randje hangen (en daarna kwijtraken)' bedoel ik bijvoorbeeld golven maar niet tot het werkelijke punt komen van samentrekken. Dus ze voelt dan wel wát, maar of ze werkelijk gekomen is... (snapt iemand uberhaupt wat ik probeer te zeggen?).

gurl19 22-06-2005 10:34

ik denk dat het wel klaarkomen kan zijn, maar dan niet zo heftig. Op het moment dat je gaat schokken (eigenlijk ook er wat voor) dan moet hij meer tempo maken. Tenminste bij mij wordt het dan allemaal veel heftiger. Als je bij mij op het zelfde tempo doorgaat, kun je het klaarkomen flink verpesten.

Crunchie 22-06-2005 11:26

Citaat:

Dat is normaal, maar aan de hand van je beschrijving denk ik dat je niet bent klaargekomen.
Ga eerst eens jezelf masturberen om er achter te komen hoe klaarkomen voor jou voelt.

evanescence 22-06-2005 13:34

ik ken dat...ik weet dus ook nog steeds niet eerlijk gezegd of ik echt echt echt ben klaargekomen...ze zeggen altijd je weet het als het is gebeurd...maja ik krijg als ik bv bovenop zit super lekker gevoel en ik weet dat dat klaarkomen wordt/is....maar na 10 sec is het weg en ben ik niet op en top 100% bevredigd, meer gefrustreerd dat het zo vroeg stopt....
ik heb het geaccepteerd, maar blijf wel mn best doen om het langer te laten het gevoel....

ik weet het dus nie:s

Supersuri 22-06-2005 13:38

Citaat:

Hij stimuleert dus de clitoris. (En de rest ook, maar dat voornamelijk)

Alvast bedankt

Kus,

Nanaoeska :bloos:

Maakt het uit of je klaargekomen bent? Als het heel fijn voelde voor je is het toch al goed? En als het daarna niet prettig meer aanvoelt zal dat wel een teken zijn om te stoppen.

Dus gewoon doorgaan zolang het goed voelt en stoppen als het niet goed voelt. Maakt niet veel uit of je klaarkomt dan of niet denk ik.

leucomelas 22-06-2005 13:56

ik heb ook zoiets... ik begin dan te schokken *vooral met mn benen* maar kom niet klaar. als hij dan doorgaat wordt het allemaal te gevoelig daar en moet ie ophouden want anders doet het pijn :(

Andijvie 22-06-2005 14:20

Citaat:

leucomelas schreef op 22-06-2005 @ 14:56 :
ik heb ook zoiets... ik begin dan te schokken *vooral met mn benen* maar kom niet klaar. als hij dan doorgaat wordt het allemaal te gevoelig daar en moet ie ophouden want anders doet het pijn :(
Idd, dat heb ik dus ook.
Echt klaarkomen voelt heel anders. Echt zo'n spanning in m'n onderbuik die zich opbouwt, en opbouwt, en opbouwt. Even blijft hangen, en dan *boem*. Dat is echt veel ongecontroleerde dan het schokken-zonder-echt-klaar-te-komen.

leucomelas 22-06-2005 14:26

Citaat:

Andijvie schreef op 22-06-2005 @ 15:20 :
Idd, dat heb ik dus ook.
Echt klaarkomen voelt heel anders. Echt zo'n spanning in m'n onderbuik die zich opbouwt, en opbouwt, en opbouwt. Even blijft hangen, en dan *boem*. Dat is echt veel ongecontroleerde dan het schokken-zonder-echt-klaar-te-komen.

inderdaad. precies zoals bij mij. na een tijdje van die schokken gehad te hebben begint het bij mij dus ook echt pijn te doen, geen idee waar dat aan ligt, maar vervelend is het iig wel.

Mandarijntje 22-06-2005 14:55

Citaat:

leucomelas schreef op 22-06-2005 @ 15:26 :
inderdaad. precies zoals bij mij. na een tijdje van die schokken gehad te hebben begint het bij mij dus ook echt pijn te doen, geen idee waar dat aan ligt, maar vervelend is het iig wel.
Dat heb ik ook weleens als ik mijn spieren te veel span daarzo, te veel gefocust ben op het orgasme dat ik er niet meer echt van geniet. Als ik dit door heb van mezelf, ga ik me compleet ontspannen en binnen no time heb ik een orgasme.

leucomelas 22-06-2005 14:56

Citaat:

Mandarijntje schreef op 22-06-2005 @ 15:55 :
Dat heb ik ook weleens als ik mijn spieren te veel span daarzo, te veel gefocust ben op het orgasme dat ik er niet meer echt van geniet. Als ik dit door heb van mezelf, ga ik me compleet ontspannen en binnen no time heb ik een orgasme.
oh dan doe ik dat waarschijnlijk onbewust :bloos: :(
hmm, laat ik dat de volgende keer dan maar eens proberen (Y) danku!:)

ssjpan 23-06-2005 16:28

Ja dat heb ik ook, soms dan wordt het gevoel steeds heftiger en kom ik dus klaar, maar soms word het gevoel daarna weer steeds minder en gaat het vervelend voelen..

Freyja 23-06-2005 17:05

Citaat:

evanescene schreef op 22-06-2005 @ 14:34 :
ik ken dat...ik weet dus ook nog steeds niet eerlijk gezegd of ik echt echt echt ben klaargekomen...ze zeggen altijd je weet het als het is gebeurd...maja ik krijg als ik bv bovenop zit super lekker gevoel en ik weet dat dat klaarkomen wordt/is....maar na 10 sec is het weg en ben ik niet op en top 100% bevredigd, meer gefrustreerd dat het zo vroeg stopt....
ik heb het geaccepteerd, maar blijf wel mn best doen om het langer te laten het gevoel....

ik weet het dus nie:s

Als gezegd, als je klaarkomt dan weet je het wel. Tenminste, ik denk niet dat je het voor elkaar krijgt om elke keer maar zo half te kunnen klaarkomen :P
Vergelijk het met niezen. Dan weet je ook precies wanneer het af is.

Carrera 23-06-2005 21:10

Nou ik heb precies hetzelfde als mijn vriend mij beft zeg maar, maar daar kom ik ook niet klaar van, klaarkomen is bij mij heel anders ...

Als je klaarkomt weet je het wel hoor, hell yeah :o

Yab-Yum 24-06-2005 07:35

Volgensmij weet je het altijd wel als je klaarkomt/klaargekomen bent. Ik bedoel, dat is zo'n 'herkenbaar' gevoel.

deringmeester 24-06-2005 08:23

Citaat:

idd.
ik heb trouwens gistere (ofzo) ergens gehoort dat je het ook kan zien aan de hersenaktieviteit maja, ik mijn bedpartner nog niet met een stel electroden op haar hoofd in bed liggen......

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:05.