![]() |
aub deze invullen!!!
naam
leeftijd lengte gewicht hoe vaak ga je/zou je naar een sportschool gaan? - 0 tot 2 x per maand -2 tot 4 x per maand - 4 tot 6 x per maand - meer dan 6 x per maand hoeveel uur besteeds je aan sport per week?? - 0 tot 1 uur - 1 tot 2 uur -2 tot 3 uur - meer dan 3 uur welk fitness apparaat vind je het leukst? / heb je het liefst? - loper - armspiertrainer - buikspiertrainer - spinner - anders, namelijk.......... vind je het belangrijk om naast sport ook ontspanning te hebben, o/a stoombad, sauna, massage?? ............ welke heb je het liefst, meeste belangstelling voor?? - yoga - stoombad - sauna -zwembad - anders, namelijk.... als je bijv. op karate zit , vind je het dan belangrijk om zeer goed opgeleide sportleraren te hebben?? en waarom dan? alvast bedankt :) |
naam: Marit
leeftijd: 14 lengte: 1.69m gewicht: 48 kilo hoe vaak ga je/zou je naar een sportschool gaan? - 4 tot 6 x per maand hoeveel uur besteeds je aan sport per week?? - meer dan 3 uur welk fitness apparaat vind je het leukst? / heb je het liefst? Loper vind je het belangrijk om naast sport ook ontspanning te hebben, o/a stoombad, sauna, massage?? ............ Nee welke heb je het liefst, meeste belangstelling voor?? -zwembad als je bijv. op karate zit , vind je het dan belangrijk om zeer goed opgeleide sportleraren te hebben?? en waarom dan? Naarmate je verder komt in de sport wel, omdat je zo de beste begeleiding krijgt en beter kan worden:) |
naam: Michael
leeftijd: 18 lengte: 1.82 gewicht: 65 kg hoe vaak ga je/zou je naar een sportschool gaan? - 0 tot 2 x per maand hoeveel uur besteeds je aan sport per week?? - meer dan 3 uur welk fitness apparaat vind je het leukst? / heb je het liefst? - loopband vind je het belangrijk om naast sport ook ontspanning te hebben, o/a stoombad, sauna, massage?? Ja welke heb je het liefst, meeste belangstelling voor?? -zwembad als je bijv. op karate zit , vind je het dan belangrijk om zeer goed opgeleide sportleraren te hebben?? en waarom dan? Dat is bij elke sport belangrijk, hoe beter de leraar zelf is hoe meer hij jou kan leren. Als je gewoon iemand hebt die t leuk vind om te trainen, kan je er net zo goed niet heen gaan (spreek uit ervaring, geen karate maar tog) |
Ik vraag me af of dit hier of op S&S hoort, maar goed, dat mogen de fb's van sport beoordelen. :)
naam: Leonie leeftijd: 23 lengte: 1.75m gewicht: gaat je niets aan :p Hoe vaak ga je/zou je naar een sportschool gaan? Lijken me twee totaal verschillende vragen...ik ga 0 keer per maand, maar stel dat ik zou fitnessen oid (want dat doe je op een sportschool in mijn ogen), dan zou ik toch iig wel één keer per week gaan. Hoeveel uur besteed je aan sport per week? Op dit moment niets, het is zomerstop, normaal gesproken 1 tot 2 uur. (Ik fiets wel veel, maar dat vind ik niet echt sporten.) Welk fitness apparaat vind je het leukst? Geen enkele. Vind je het belangrijk om naast sport ook ontspanning te hebben, o/a stoombad, sauna, massage?? Ja, maar niet per se op die sportschool. Welke heb je het meeste belangstelling voor?? -zwembad Als je bijv. op karate zit, vind je het dan belangrijk om zeer goed opgeleide sportleraren te hebben?? en waarom dan? Dat lijkt me idd bij elke sport belangrijk. Om je dingen aan te leren, je beter te maken dan je bent, je goed te begeleiden, maar ook om dingen als blessures ed in te kunnen schatten. |
naam: Joyce
leeftijd: 18 lengte: 1.70m gewicht: 53K hoe vaak ga je naar een sportschool gaan? - meer dan 6 x per maand (5 á 6 keer per week) hoeveel uur besteeds je aan sport per week?? - meer dan 3 uur (minimaal 2 uur per avond) welk fitness apparaat vind je het leukst? Alle cardio eigenlijk wel (behalve zo'n step ding) vind je het belangrijk om naast sport ook ontspanning te hebben, o/a stoombad, sauna, massage?? Dat interreseert me eigenlijk weinig...... welke heb je het liefst, meeste belangstelling voor?? - yoga -zwembad als je bijv. op karate zit , vind je het dan belangrijk om zeer goed opgeleide sportleraren te hebben?? en waarom dan? Ik zit zelf op taekwondo. Mijn leraar is zeer goed opgeleid (dat merk je aan verschillende dingen). Het is natuurlijk eigenlijk voor elke sport heel erg belangrijk dat je leraar goed opgeleid is, om zo blessures en andere ongelukken te voorkomen. Maar ook als je leraar niet over je port weet. hoe wil je dan ooit een sport gaan leren??? |
Wat een idiote enquete. Ik fitness niet eens maar sport wel meer dan 12 uur in de week gemiddeld gezien.
Waar kan ik dat kwijt? |
haha boeiend, vul het alsjeblieft in oke??
alvast bedankt voor jullie reacties!!! kunne er nog meer op reageren, pliezz??? |
naam Bob de Beer
leeftijd 18 lengte 192 cm gewicht 70 kg hoe vaak ga je/zou je naar een sportschool gaan? - 0 tot 2 x per maand hoeveel uur besteeds je aan sport per week?? - meer dan 3 uur welk fitness apparaat vind je het leukst? / heb je het liefst? - anders, namelijk..........geen enkele vind je het belangrijk om naast sport ook ontspanning te hebben, o/a stoombad, sauna, massage?? Neuh. welke heb je het liefst, meeste belangstelling voor?? -zwembad Als je bijv. op karate zit, vind je het dan belangrijk om zeer goed opgeleide sportleraren te hebben?? en waarom dan? Wat Leonoor zegt. |
naam: Jaap
leeftijd: 19 lengte: 1.85 gewicht: 84 hoe vaak ga je/zou je naar een sportschool gaan? - 0 tot 2 x per maand hoeveel uur besteeds je aan sport per week?? - 0 tot 1 uur welk fitness apparaat vind je het leukst? / heb je het liefst? - anders, namelijk ergometer vind je het belangrijk om naast sport ook ontspanning te hebben, o/a stoombad, sauna, massage?? Ja welke heb je het liefst, meeste belangstelling voor?? - anders, namelijk zuipen als je bijv. op karate zit , vind je het dan belangrijk om zeer goed opgeleide sportleraren te hebben?? en waarom dan? - Ehhm geen idee, ik zit niet op karate en heb daar ook absoluut geen zin in. |
Naam: Malcy ;)
Leeftijd: 22 Lengte: 1.76 m Gewicht: Rond de 75 kg Hoe vaak ga je/zou je naar een sportschool gaan? - 4 tot 6 x per maand Hoeveel uur besteeds je aan sport per week?? -2 tot 3 uur Welk fitness apparaat vind je het leukst? / heb je het liefst? - armspiertrainer - buikspiertrainer Vind je het belangrijk om naast sport ook ontspanning te hebben, o/a stoombad, sauna, massage?? Zou best wel ontspannend zijn ja, maar ik doe het nooit. Welke heb je het liefst, meeste belangstelling voor?? - sauna -zwembad Als je bijv. op karate zit , vind je het dan belangrijk om zeer goed opgeleide sportleraren te hebben?? en waarom dan? Ja, is belangrijk, hoe beter opgeleid, des te meer je kan leren van ze. Alvast bedankt :) Geen dank. :evil: |
naam willem
leeftijd 16 lengte 1.85 gewicht 75kh ga niet naar de sportschool maar die vechtsport - 0 tot 2 x per maand -2 tot 4 x per maand - 4 tot 6 x per maand - meer dan 6 x per maand * hoeveel uur besteeds je aan sport per week?? - 0 tot 1 uur - 1 tot 2 uur -2 tot 3 uur * - meer dan 3 uur welk fitness apparaat vind je het leukst? / heb je het liefst? - loper - armspiertrainer - buikspiertrainer * - spinner - anders, namelijk.......... vind je het belangrijk om naast sport ook ontspanning te hebben, o/a stoombad, sauna, massage?? ............ massage mag altijd:D welke heb je het liefst, meeste belangstelling voor?? - yoga - stoombad - sauna -zwembad - anders, namelijk.... als je bijv. op karate zit , vind je het dan belangrijk om zeer goed opgeleide sportleraren te hebben?? en waarom dan? ja anders leer je niks, en wordt je ook nooit beter, kun je beter ook niet aan wedstrijden mee gaan doen. en dat is tog wel mijn doel ooit |
Citaat:
|
naam: Ivo
leeftijd: 18 lengte: 1.71 gewicht: 52kg hoe vaak ga je/zou je naar een sportschool gaan? - 0 tot 2 x per maand -2 tot 4 x per maand X - 4 tot 6 x per maand - meer dan 6 x per maand hoeveel uur besteeds je aan sport per week?? - 0 tot 1 uur - 1 tot 2 uur -2 tot 3 uur - meer dan 3 uur X welk fitness apparaat vind je het leukst? / heb je het liefst? - loper Ik ben een hardloper, maar dat - armspiertrainer doe ik liever buiten, binnen veel - buikspiertrainer buikspieren/rompspieren(bankdrukken) - spinner - anders, namelijk.......... vind je het belangrijk om naast sport ook ontspanning te hebben, o/a stoombad, sauna, massage?? Een massage is altijd welkom! :p maar bv. douchen na een wedstrijd of zware training is altijd ontspanning welke heb je het liefst, meeste belangstelling voor?? - yoga - stoombad - sauna X -zwembad - anders, namelijk.... als je bijv. op karate zit , vind je het dan belangrijk om zeer goed opgeleide sportleraren te hebben?? en waarom dan? Naarmate je beter wordt is goede begeleiding belangrijk, of als je veel traint om blessures e.d. te voorkomen. |
naam je hebt blijkbaar geen instructies gehad over het maken van enquetes, naam moet je nooit vragen
leeftijd 19 lengte 183 cm gewicht 75 hoe vaak ga je/zou je naar een sportschool gaan? - 0 tot 2 x per maand -2 tot 4 x per maand - 4 tot 6 x per maand - meer dan 6 x per maand <----------- hoeveel uur besteeds je aan sport per week?? - 0 tot 1 uur - 1 tot 2 uur -2 tot 3 uur - meer dan 3 uur <------------------- welk fitness apparaat vind je het leukst? / heb je het liefst? - loper - armspiertrainer - buikspiertrainer - spinner - anders, namelijk.......... <--- aparaten voor het bovenlijf vind je het belangrijk om naast sport ook ontspanning te hebben, o/a stoombad, sauna, massage?? ............ neeuuh spierpijn is lekker welke heb je het liefst, meeste belangstelling voor?? - yoga - stoombad - sauna -zwembad <----- - anders, namelijk.... als je bijv. op karate zit , vind je het dan belangrijk om zeer goed opgeleide sportleraren te hebben?? en waarom dan?beetje debiele vraag, maar goed dat denk ik wel jah, anders sla je iemand dood terwijl het niet mag ofzo... :p |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:40. |