![]() |
Anime/manga strips
voor degenen die het kennen, ik ben "verslaafd" aan de Akira serie van Katsuhiro Otomo. Maar daar tussen door zou ik wel wat andere anime/manga strips willen lezen....
wat raden jullie aan? |
Wat is precies Anime/Manga?
|
Ranma 1/2 :cool:
|
Nare man!
|
Citaat:
|
Ranma 1/2 is er trouwens zowel in anime als in manga.
Vroeger ooit verslaafd geweest aan de anime, dus ben ik nu maar even alle manga aan het herlezen. Japans trouwens. :) |
Ik vond de films (animes dus?) met de titel Urotsukidoji: Legend Of The Overfiend wel tof, maar dat is volgens mij de enige anime die ik ooit zag en valt niet aan iedereen aan te raden. Zeker niet aan mensen onder de achtien, of aan mensen die niet houden van enorme penisdemonen die de wereld overnemen.
Verder is mijn kennis van anime en manga beperkt, erger ik me ietwat aan de populariteit ervan en probeer ik er grappen over te maken. LUH-3417 |
|
Ik ben specifiek op zoek naar stripBOEKEN. :o
dan zit ik hier toch goed? |
mate, ik denk dat mensen in het Anime topic ook veel meer verstand zullen hebben van Manga dan de mensen hier.
op ART zullen ze verdomme nog wel meer verstand hebben van Manga dan hier. No offence letteraars, maar... Dus je zit hier technisch gezien goed, ik geef je enkel een tip om waarschijnlijk meer resultaat te krijgen... |
Dank, maar ik ben zwaar eigenwijs ;)
|
sure, dan doe je het niet, is niet mijn probleem.
|
Ja, de experts van het forum vind je in het animetopic op ART. :)
|
Citaat:
Het spijt me zeer, maar ik raad je aan om het echt daar te proberen. |
overgehaald zijne ende toch daar post :o
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:01. |