![]() |
ik word verliefd op de "verkeerde"
hoi ik zou graag willen wete of nog iemand met zo'n probleem zit: nl ik word zo al niet snel verliefd en als ik al verliefd word dan is het op de verkeerde vb een jongen die al een vriendin heeft ofz ja je kan zelf wel op meerdere dingen komen eh
en al mijn vriendinnen hebben zo al een vriendje enzo en ik zit er dan als enigste tussen zonder vriendje ik heb ook al heel lang geen meer gehad al zeker 3 jaar niet meer mja ik weet het nog tijd zat maar ik wil ook niet heel laat iemand vinden en daar dan mijn hele leven mee zitten :s :confused: |
en je bent hoe oud?
|
17, jong ja maar op de een of andere manier verlang je er toch naar
|
Wow, ga eens even interpunctie gebruiken alsjeblieft. (punten, hoofdletters en andere dingen die een stuk tekst duidelijker maken)
Ontopic: Komt nog wel. :) |
Inderdaad is je verhaal lastig te lezen door een gebrek aan hoofdletters, punten en komma's. Maar toch heb ik me er doorheen geworsteld en... ik begrijp je helemaal, tot aan de laatste zin. Waarom wil je niet op latere leeftijd iemand vinden en daar dan 'je hele leven mee zitten'? Ik neem aan dat je pas een relatie aangaat met iemand, of met iemand wilt, als je denkt dat dat 'de ware' is. Anders kun je toch net zo goed in de plaatselijke disco iedere week een andere jongen zoenen?
|
wees iig maar blij dat je niet meteen op vanalles en nog wat verliefd word, dat lijkt me namelijk nog lastiger... zoiezo, je bent ook nog jong, je hebt nog alle tijd van de wereld. het lijkt me dan ook niet dat je achteraf spijt zult krijgen omdat je 3 jaar geen vriendje hebt gehad rond je 17e... straks zit je er aan vast en denk je terug aan die mooie ouwe tijd, toen je nog lekker rond kon flirten en een beetje scharrelen.
en als je het vervelend vind dat je altijd tusen je vriendinnen + hun vriendjes zit, dan spreek eens iets af álleen met je vriendinnen? of is dit met het uitgaan bijvoorbeeld? dan ga je lekker uit je dak op de dansvloer, desnoods in je eentje, leef je uit. het leven is meer dan een vriend hebben. tijd zat, komt goed, maak je niet druk. vooral oko als je te wanhopig op zoek bent, stoot dat jongens juist af. leef voor jezelf, wees enthousiast en je zult zien: dat vriendje komt vanzelf in je leven succes (Y) |
offtopic: tis enige...
ik verbeter nie snel mensen maar dit vind ik grote fouten ;) 17, mens zit niet te zeuren, ik was 18 toen ik pas mn eerste vriendje kreeg en al mijn vriendinnen hadden vanaf hun 12e steeds vriendjes...snap wel dat het niet leuk is, maar t komt heus wel joh...je kan ook in je eentje gelukkig zijn... |
Als je ervan uitgaat dat verliefdheid niet te sturen is kun je hier dus ook niets aan doen.
|
Oeps sorry, voor al de fouten, ed. Dit komt eigenlijk door mijn Lommelse dialect. Maar ik doe mijn best! :)
thnx |
Lommels dialect, erg berucht ja :p
|
Maar als je telkens verliefd wordt op de verkeerde wordt dan gewoon niet verliefd. En leefer op LOS :P
|
wie valt niet op de verkeerde :|
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik bedoel helemaal ni da ik nog wil rondsletten ofzo
mja laat maar |
Citaat:
|
Niets forceren, rustig afwachten en niet te graag willen.
|
Citaat:
1. 'Ik word moeilijk verliefd en steeds op de verkeerde. Ik wil graag een vriendje maar het lukt niet'. 2. 'Ik wil niet de rest van m'n leven aan één iemand vastzitten'. Is dat niet het hele idee van verliefd worden en een vriendje? |
@MA: nee
|
Citaat:
|
Ja, al meer dan een jaar :)
Maar ik ben ondanks mn heftige gevoelens voor hem en onze liefde realistisch genoeg om door te hebben dat we nog makkelijk uit elkaar kunnen groeien. We zijn 17 en moeten nog zo veel leren... Ik zie wel wat de toekomst brengt, maar ga zeker geen bruifloft plannen :p |
Citaat:
|
Mijn ideaal is bij elkaar te zijn zolang we t beide willen...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En met mij ongeveer de helft van alle stellen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Precies.
|
Citaat:
Citaat:
Edit: wacht, dat klopt niet. Met m'n ex was ook alleen 'voor de leuk'. Maar juist omdat dat toch niet je-van-het was, doe ik het zo niet nog een 2e keer. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:31. |