![]() |
help!!
Ik hoorde net van een meisje dat er word gezegd da mijn vriend niet zeker wist of hij eigelijk wel wat met me wou...maar hij wou het niet uitmaken omdat hij me geen pijn wou doen...Maar dit is gezegd geworden door een andere jongen. En dat meisje wat me dat zei heeft het dus niet van mijn vriend gehoord..
En ik heb net mijn vriend gebeld en hij beweerd dat dit niet waar is..Wat moet ik geloven? Ik wil hem heel graag geloven maar zou ik da doen? |
Ten eerste: even duidelijk zijn. Eerst zeg je dat dat gerucht van een meisje komt en daarna van een jongen. Wat is het nou?
Ten tweede: echt even iets aan je Nederlands doen. Ten derde: je vriend vertrouwen. Hij is niet voor niets je vriend en als hij zegt dat het niet waar is, kan je hem het best geloven. Geruchten en roddels zijn vaak nergens op gebaseerd en maken al te vaak onterecht dingen stuk. (n) |
kzou zeggen, praat eens écht met hem, niet over de telefoon... soms kan je gewoon zien of hij het meent als je hem gewoon in zijn ogen kijkt.
en die vriendin heeft dat van een andere vriend gehoord? wat is de relatie tussen jouw vriend en die andere vriend? zijn ze maatjes? of juist niet? nja, praat er met hem over, is de enigste tip die ik je kan geven. |
het lijkt me dat je je vriend wel vertrouwd, dus dan zou ik gewoon je vriend geloven...viavia verhalen worden altijd heel erg opgeblazen. praat er anders nog eens over met hem.
|
Praat idd eens echt met hem.
|
Hij is wel altijd heel erg lief voor me..en ik wil hem ook echt vertrouwen..Maar ik denk dan nu weer..die roddel moet toch ergens op zijn gebasseerd?
|
als hij zegt dat het niet waar is, moet je hem vertoruwen, of heeft ie al eens eerder je vertrouwen geschaad?
|
en het is ook nog eens een jongen die heel moeilijk over zijn gevoel kan praten..hij heeft problemen thuis.
|
Citaat:
Misschien is die ene chick wel jaloers en wil ze je vriend zelf en wil ze jullie uit mekaar halen... en verzint ze daarom roddels. Weet jij veel. |
Citaat:
|
Citaat:
Dingen kunnen heel goed uit zijn verband worden gerukt of zelf worden verzonnen (beide dingen komen volgens mij toch wel heel erg vaak voor bij iets als een roddel), zeker als het iets is dat viavia komt. |
Vrijdag komt hij naar me toe...dus dan zal ik eens erom vragen..
|
Moet je idd doen, dan met hem praten.
En daarbij kan je beter hem geloven dan een via-via roddel |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat: