![]() |
GIGI D'AGOSTINO 28 juni
in matrix nijmegen..
wie komt :)???? |
ga niet naar de matrix, wil wel de 22ste gaan. Hoorde er iets over op 538, moet nog wel ff uitzoeken waar da dan is. Weet iemand da en weet iemand ook hoeveel die kaartjes kosten, tijden etc?
|
Citaat:
!!!!! I LOVE GIGI |
op die hitjes gaan staan springen lijkt me niks aan.
|
Ha mooi weet ik weer waar ik niet moet zijn op de 28e!
Ik ben dan waarschijnlijk trouwens nog aan t bijkomen van Impulz Outdoor :) [edit]Oh nee ruk das de dag ernaa :stom:[/edit] |
de 22e staat gigi in de bobs! :D
|
als me vriend nou slaagt voor zn rijbewijs morgen...dan zit t er wel in ja
|
weet al weer iets meer, 22 juni in de rijnhal in arnhem of zoietds, maar denk dakl toch maar niet ga, tenzij iedereen gaat want dan is natuurlijk wel gezellig, maar hoef niet zo perse naar gigi
|
Kzou superrrrrrgraag willen, maarja, Nijmegen is beetje erg ver weg :(
GIGI HEERSCHT! |
heeft iemand hier toevallig een webadres van de matrix?
|
Citaat:
dus je gaat wel? :D :p |
Citaat:
|
Ik heb vrijkaartjes via mn werk gekregen. Wij verkochten ooit entreekaartjes, en maken wat reclame voor de Matrixx. Daarom dus.... Werk bij de Free REcord Shop btw... en ik woon iets verderop. Is denk ik 2 minuten lopen :P ik kan dus gewoon naar huis kruipen :D
|
trouwens, voor de liefhebbers (ik niet dus)
30 juni: gigi d'agostino live @ zaal dijk lemele (boerenneuktent) www.zaaldijk.nl kaartjes zijn in voorverkoop, dus het zal er wel rampacked vol zijn |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ja, man!!! echt wel helemaal lyp gek!!!!!!!!!!!! Dat wordt zuipuh!!!!! xxxjes Sexywoman.
|
Citaat:
2. voorliefde voor Gigi D'Agostini 3. 'echt wel helemaal lyp gek!!!!!!!!!!!!!' 4. 'dat wordt zuipuh!!!!!!' 5. afsluiten met je nick, inc. xxxjes :rolleyes: (sorry, kon 't niet laten en ben wat chagerijnig vanavond :o ) |
Ik ga zaterdag naar Gigi in de rijnhal in Arnhem.
Kaartjes zijn 23 euro:p |
Citaat:
|
Citaat:
|
Vreselijke DJ, GATVERDAMME!!!!!! Sorry, maar is de waarheid. Kan op mijn keyboardje nog betere muziek maken en dat klinkt ook niet.
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Zaterdag komt gigi d'agostino in bob's saloon, uitgeest.
Ik ga daar natuurlijk naartoe. 15 euro entree, 10 euro in de voorverkoop |
Toevallig iemand vanuit omgv. A'dam of Utrecht nog een zitplaats vrij vanavond? :-)) (arnhem).. moet anders met de trein: wat weer betekent dat ik niet tot het einde kan blijven ;-( (in Arhnem overnachten is geen optie :(
Danny d@nny.nl |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:42. |