![]() |
Bij mijn msn gebeurt er iets heel vreemds...
t gebeurde nou al voor de 3e x, ik zit gewoon op het forum, mn msn staat ook aan (zoals altijd), en dan zie ik onderin opeens ene Bill Gates wat zeggen (dat balkje knippert) en dan is er een fout opgetreden. Ik heb niemand die Bill Gates heet in mn lijst.
En terwijl ik dit aan het typen ben gebeurt t weer :((n). Heeft iemand dit eerder gehad, weet iemand wat het is of wat er tegen te doen? alvast bedankt :) En ja ik ben al aan t scannen, maar de vorige x kon ie nix vinden (Panda Antivirus Titanium (2.02.01) |
Ik neem aan dat je een venster van iemands expressbericht hebt geopend.
Dan heeft die andere een variant van het choke virus heel irritant. Kan jij verder dus niets aan doen. |
Citaat:
er is trouwens volgens panda geen virus gevonden. |
Citaat:
|
Citaat:
maar t blijft wel irritant als je msn elk moment kan afsluiten, krijg je weer boze mensen enso, maar goed ik kan er dus verder nix aan doen. |
hmmz, ja, ik weet niet of je dit bedoelt,maar soms als een vaag persoon iets naar mij tikt in msn crasht m'n hele msn. dat zal wel een bug zijn.
verder weet ik 't ook niet. |
Citaat:
|
Citaat:
|
heb je mijn bericht wel gelezen? :rolleyes:
|
het kan dat jij wel bij iemand anders in zijn lijst (nog) sta... het lijkt namelijk wel een beetje op een programmaatje wat ik heb waar je een email aanklik (van iemand die online is) en die dan een foutmelding krijgt...
dit komt omdat msn met elk bericht een header meestuurt (met informatie over het font etc.) het programmaatje zorgt voor een ongeldige (te lange) header waardoor jou msn crasht |
Citaat:
|
Oja.. daar was nogal heisa over tijd geleden..
Iets met een hack + virus.. |
Citaat:
http://users.pandora.be/heavyk/software/anticrash.htm kijk eens of het crashen nu niet meer gebeurd met dit programma mocht iemand je echt proberen te crashen dan kun je dat met het programma nog zien ook......(wie het is) |
|
dank u wel :)
die onderste werkt trouwens niet bij mij, maar zal wel aan mn computer liggen (n) |
hehe ik ben benieuwd of het helpt :) 'dat ene proggy moet ook wel werken maar ik heb het niet getest
|
Ik heb dus ook zo'n crashprogramma, bij toeval gekregen. Iemand wist niet wat het was en stuurde het ff aan mij door om te bekijken. Maar als ik iemand laat crashen (ben stout) veranderd mijn schermnaam in LAMER. Dus die Bill Gates is iemand die jij zelf hebt toegevoegd, maar die heeft dus ook zo'n crashprogramma en is jou aan het pesten.
|
Citaat:
|
:o mooi (y)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:27. |