Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Software & Hardware (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=20)
-   -   Bij mijn msn gebeurt er iets heel vreemds... (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=121040)

DJ Incompetent 08-06-2002 14:40

Bij mijn msn gebeurt er iets heel vreemds...

t gebeurde nou al voor de 3e x, ik zit gewoon op het forum, mn msn staat ook aan (zoals altijd), en dan zie ik onderin opeens ene Bill Gates wat zeggen (dat balkje knippert) en dan is er een fout opgetreden. Ik heb niemand die Bill Gates heet in mn lijst.

En terwijl ik dit aan het typen ben gebeurt t weer :((n).

Heeft iemand dit eerder gehad, weet iemand wat het is of wat er tegen te doen?

alvast bedankt :)

En ja ik ben al aan t scannen, maar de vorige x kon ie nix vinden (Panda Antivirus Titanium (2.02.01)

Cool_D 08-06-2002 14:54

Ik neem aan dat je een venster van iemands expressbericht hebt geopend.
Dan heeft die andere een variant van het choke virus heel irritant.
Kan jij verder dus niets aan doen.

DJ Incompetent 08-06-2002 14:57

Citaat:

Cool_D schreef:
Ik neem aan dat je een venster van iemands expressbericht hebt geopend.
Dan heeft die andere een variant van het choke virus heel irritant.
Kan jij verder dus niets aan doen.

maar heb ik daar verder nog last van ofso?

er is trouwens volgens panda geen virus gevonden.

Cool_D 08-06-2002 15:18

Citaat:

DJ FLEM schreef:
maar heb ik daar verder nog last van ofso?

er is trouwens volgens panda geen virus gevonden.

Je hebt er geen last van. En dat virus staat niet op JOU computer dus de virusscanner zal ook niet vinden

DJ Incompetent 08-06-2002 15:25

Citaat:

Cool_D schreef:

Je hebt er geen last van. En dat virus staat niet op JOU computer dus de virusscanner zal ook niet vinden

ok, thanx :)

maar t blijft wel irritant als je msn elk moment kan afsluiten, krijg je weer boze mensen enso, maar goed ik kan er dus verder nix aan doen.

ekki 08-06-2002 17:05

hmmz, ja, ik weet niet of je dit bedoelt,maar soms als een vaag persoon iets naar mij tikt in msn crasht m'n hele msn. dat zal wel een bug zijn.

verder weet ik 't ook niet.

Lucky Luciano 08-06-2002 17:10

Citaat:

ekki schreef:
hmmz, ja, ik weet niet of je dit bedoelt,maar soms als een vaag persoon iets naar mij tikt in msn crasht m'n hele msn. dat zal wel een bug zijn.

Of de MSN gold hack of zoiets. Zijn van de programma's dan typ je $$$ of key en dan wordt je van MSN gelazerd en als je inlogt heeft die gast je w8woord.

DJ Incompetent 08-06-2002 17:15

Citaat:

ekki schreef:

dat is t zeg maar, maar t komt niet daar rechtsonder, maar alleen onderin mn taakbalk, en k weet dus ook niet wat hij/zij zegt

DJ Incompetent 08-06-2002 21:48

heb je mijn bericht wel gelezen? :rolleyes:

Vinzz 09-06-2002 14:10

het kan dat jij wel bij iemand anders in zijn lijst (nog) sta... het lijkt namelijk wel een beetje op een programmaatje wat ik heb waar je een email aanklik (van iemand die online is) en die dan een foutmelding krijgt...

dit komt omdat msn met elk bericht een header meestuurt (met informatie over het font etc.) het programmaatje zorgt voor een ongeldige (te lange) header waardoor jou msn crasht

DJ Incompetent 11-06-2002 13:08

Citaat:

Alkahol!K schreef:
het kan dat jij wel bij iemand anders in zijn lijst (nog) sta... het lijkt namelijk wel een beetje op een programmaatje wat ik heb waar je een email aanklik (van iemand die online is) en die dan een foutmelding krijgt...

dit komt omdat msn met elk bericht een header meestuurt (met informatie over het font etc.) het programmaatje zorgt voor een ongeldige (te lange) header waardoor jou msn crasht

dan moet ik dus diegene op een of andere manier blokkeren, maar ik weet niet wie t is :confused: :(

p-chez 11-06-2002 13:50

Oja.. daar was nogal heisa over tijd geleden..
Iets met een hack + virus..

Vinzz 11-06-2002 17:10

Citaat:

DJ FLEM schreef:
dan moet ik dus diegene op een of andere manier blokkeren, maar ik weet niet wie t is :confused: :(
idd.. blokkeren helpt zeker.. want het lijkt wel verd8 veel op dat programmaatje....erachter komen wie het is,is ook moeilijk.

http://users.pandora.be/heavyk/software/anticrash.htm kijk eens of het crashen nu niet meer gebeurd met dit programma

mocht iemand je echt proberen te crashen dan kun je dat met het programma nog zien ook......(wie het is)

Vinzz 11-06-2002 17:22

http://www30.brinkster.com/extort/downloads.html

nog een anticrasher en nee het is geen virus :p

DJ Incompetent 11-06-2002 17:30

dank u wel :)

die onderste werkt trouwens niet bij mij, maar zal wel aan mn computer liggen (n)

Vinzz 11-06-2002 17:56

hehe ik ben benieuwd of het helpt :) 'dat ene proggy moet ook wel werken maar ik heb het niet getest

Lucky Luciano 11-06-2002 18:04

Ik heb dus ook zo'n crashprogramma, bij toeval gekregen. Iemand wist niet wat het was en stuurde het ff aan mij door om te bekijken. Maar als ik iemand laat crashen (ben stout) veranderd mijn schermnaam in LAMER. Dus die Bill Gates is iemand die jij zelf hebt toegevoegd, maar die heeft dus ook zo'n crashprogramma en is jou aan het pesten.

DJ Incompetent 15-06-2002 00:53

Citaat:

Alkahol!K schreef:
hehe ik ben benieuwd of het helpt :) 'dat ene proggy moet ook wel werken maar ik heb het niet getest
k heb t sindsdien niet meer gehad, dus t lijkt te helpen :)

Vinzz 15-06-2002 10:00

:o mooi (y)

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:27.