![]() |
her-examen economie
iemand nog meer her-examen economie gedaan?
zo ja, hoe ging 't enzo ?? |
Jup.
Vond het in ieder geval niet tegenvallen, doe er verder liever nog geen mededelingen over gezien mijn bijgelovigheid. :p |
het was makkelijker als het eerste tijdvak economie, maar ik durf er echt niks over te zeggen. Voor hetzelfde geld ben ik overal de mist in gegaan.
|
Citaat:
|
Citaat:
klotesites:P |
Ik wil het eigenlijk helemaal niet zien, maar wordt toch gedwongen.
|
:( :( :( :( :( :( :( :( :( (n) (n) (n) Ik vond 'm 10 keer zo moeilijk als 't eerste tijdvak.
|
Citaat:
|
ik vond het herexamen ook vies tegenvallen maar ik hoop dat ik de nodige 20 punten wel bij elkaar heb weten te sprokkelen.
een paar dingen wist ik niet. Hoe bereken je bijvoorbeeld - vraag 8 - dat de belastingdruk 30% is bij een inkomen van 40.000 euro? Veel vragen trouwens. Heb niet alles ingevuld. Ik ben vooral veel tijd verloren met opgave 3 en 4. |
Citaat:
|
Ja.
|
Citaat:
kheb 'n 5,8 nodig, maar komt wel goed, denk ik:P |
Citaat:
|
die belastingdruk kon je uitrekenen door de belasting die hij moest batalen,
= 12017 delen door 40000 dat is 30,0 ik begreep vraag 18 en 20 niet hoe komen ze daarbij |
Ik moest een 5,2 halen en ik vermoed dat ik dat wel heb gehaald, maar het is afwachten. we zien wel.
hij was op zich niet veel moeilijker dan de eerste. wel meer rekenen, jammer. |
ik moest een 5,7 halen en heb tussen de 2,1 en 4,1 gehaald. 13 punten namelijk. (echt bah!) :(
|
:) :) :)
had vorige keer 1 tiende te weinig moest 5,9 halen heb waarschijnlijk tussen 7,2 en 7,8 :) |
Weet iemand waar de normering daarvan staat? van ec1?
kan nergens vinden. |
Citaat:
Normering is voorlopig gewoon 0,5 net als bij het examen van het 1e tijdvak. |
Citaat:
Als de overheid gaat bezuinigen op overdrachtsinkomens betekent dit voor de mensen die een overdrachtsinkomen hebben dat deze er qua inkomen er op achteruit gaat. Dit leidt vervolgens tot minder koopkracht (voor die mensen), minder bestedingen daardoor, er worden minder producten verkocht, bedrijven moeten productie inkrimpen, bedrijven gaan mensen ontslaan, dus er komt meer werkeloosheid. |
Citaat:
|
Citaat:
;) Ik heb het trouwens "dik gehaald" volgens mijn leraar. :D |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:03. |