![]() |
Hoeveel pin jij dagelijks?
Eerlijk gezegt pin ik niet vaak,
maar als ik pin ( meestal vrijdags of zaterdags ) is het 10 Euro; Hoogstens 20 |
Wisselend, geld uit de automaat meestal varierend tussen de 0 en de 20 euro. Al is 10 euro wel het meest voorkomende bedrag dat ik pin.
Als ik naar de stad ga en ik betaal met pin, dan wordt het bedrag vaak wel hoger, omdat ik dan bv. kleding koop ofzo. |
Als ik pin is het meestal 20 euro, zo 2 keer per maand :o Meestal pin ik gewoon in winkel. Als het nml in mn portemonnee zit, geef ik het sneller uit.
|
Ik pin eens in de week 50 euro bij de geldautomaat. Pinnen in winkels doe ik zelden, gaat niet in Belgie met mijn Nederlandse pinpas. Dat voorkomt wel dat ik meer geld uitgeef dan ik op zak heb, zo kan ik nooit meer dan 50 euro uitgeven. :)
|
Geld uit de automaat halen, of in een winkel pinnen?
Ik haal meestal €20,- uit de automaat en ik pin nooit dezelfde bedragen. :) |
Uit de automaat meestal 10 of 20 euro, hoe vaak ik dat doe per week of maand is super verschillend. Bij de winkel pin ik meestal, of ik betaal met mijn muntgeld van wat ik over het van uitgaan ofzo
|
Meestal 40 of 50 euro. :)
|
Bij winkels pin ik zelden, alleen als ik iets duurs koop of als ik toevallig te weinig contant heb. Meestal pin ik elke week €50,- in totaal (vaak in drie delen; 2x 20 en 1x 10) bij een automaat aan de straat.
|
Meestal tussen de 80 en 200 Euro. Vaak 130 (omdat je dan briefjes van 50, 20 en 10 krijgt). Pinnen is niet één van mijn grote hobbies, net als gebrek aan contant geld.
|
gemiddeld eens per week denk ik
30 euro aan de automaat en in de supermarkt aan de kassa, dat zijn vaak bedragen onder de 10 euro |
Citaat:
|
Wie pint er dagelijks?
Grote aankopen en boodschappen doe ik bijna altijd met mijn pinpas. In sommige winkels moet je extra betalen als je onder de €10 betaalt, dan doe ik dat liever niet.:p Als ik geld pin uit de automaat, dan is dat meestal 10 a 20 euro, voor de kleine aankopen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Kan ook bij de ABN Amro volgens mij.
|
Ik kan bij de fortis bank ook gewoon kiezen welke biljetten ik wil. Meestal haal ik €10 uit de automaat als ik het nodig heb, ik pin lang niet elke dag.
|
Ik pin niet zo ontzettend veel. Het hangt er ook van af voor wat ik het ga uitgeven. Meestal in gewone schoolperiodes pin ik om de twee weken een bedrag van tussen de € 30 en € 50. Maja, het is maar gemiddeld genomen.
|
Citaat:
|
rond 50 euro in de week. Dan betaal ik mijn rijles en het uitgaan. Wil ik iets anders kopen dan natuurlijk meer!
|
Citaat:
|
Citaat:
ontopic: als ik uit de muur haal, 20 tot 40 euro per keer. |
Citaat:
|
1/2 keer per week, 20, 30 of 50 euro. Ligt er aan of ik alleen boodschappen hoef te doen, of dat ik ook nog moet tanken.
|
Citaat:
|
Ik pin misschien 20 euro in de maand, niet meer. Maar aangezien ik thuis woon, hoef ik ook geen boodschappen en dergelijke te betalen. Als ik kleding ga kopen of iets dergelijks, geef ik natuurlijk wel meer uit met m'n pinpas.
|
biljetkeuze kan bij de meesten
alleen niet bij postbankautomaten ;) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Wat ik pin ligt er enorm aan wat ik ga doenvoor het weekend zorg i kmeestal dat ik +/- 70 euro in me portemonee heb zitten (pin ik op vrijdag) En meestal raakt dat in de loop van de week op zodat ik vrijdgas weer 70 moet pinnen. Maar ligt eraan wat ik ga doen in het weekend |
Meestal pin ik €10 bij de automaat, omdat je niet minder kan pinnen. Als ik rijles heb dan wordt het zo'n €40.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik pin nooit uit een automaat?
Ik pin eigenlijk alles in winkels, ik heb zelden contant geld. Daantje0705, welke bank heb je dan? Ik zit bij de ABN Amro en ik kan wel gewoon pinnen in het buitenland. |
50-70 euro.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Heel raar trouwens dat je geen 5 euro kan pinnen.
alhoewel ( heb ik pas ondekt ) in Den Haag Stad Spui, kan je tegenwoordig 5 euro pinnen. Maar dat is ook gelijk een automaat waar je geld in kan doen en op je bank storten. |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Ik zag idd dat dat in Den Haag wel kon. :) |
Als ik pin meestal tussen de 50 en 100 euro. Ik vind het niet fijn om elke keer een klein beetje te moeten pinnen. Maar ik gebruik in principe altijd cash in de kroeg, dus ik pin eens in de 1 a 2 weken.
|
Je kan wel 5 euro pinnen, maar bij de ABN en Postbank kan het niet, dan moet het altijd een veelvoud zijn van €10.
Fortis en Rabobank hebben ook biljetten van 5 euro, en ook bedrag en biljetkeuze. Ik pin trouwens wel vaak, omdat ik dan minder snel aankopen doe en er eerst over nadenk :) |
Citaat:
Gelukkig dat dat tenminste érgens kan. Is gewoon irritant als je een briefje van € 5 wil hebben, maar het niet kunt pinnen... ;) |
1x in de week pin ik meestal.. en dan zon 50/70 euro
|
Citaat:
|
Citaat:
mijn ervaring is dan dat je bij ABN juist wel 5 euro kan pinnen. maar dan heb ik het niet over de normale pin automaten, maar de automaten van ABN waar je ook geld op je rekening kan storten. |
2x per week 50 ofzo,
soms ook 1x per maand 400 ofzo en de rest niet.maar dan gaat t sneller op ;) |
Citaat:
Dat is al op als je twee biertjes besteld. Er is geen goed argument om briefjes van vijf Euro te pinnen. |
Citaat:
Niet iedere persoon drinkt bier, en heeft veels te weinig aan 5 euro |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:21. |