![]() |
koopjes
ben jij een koopjesjager? doe jij aan 3 voor de prijs van 2? winkel je alleen tijdens de uitverkoop? nou?
ik wel(y) gister heb ik slippertjes gekocht voor drie euro en ik doe ook aan uitverkoop, maar niet aan de drie dwaze dagen, want dat vind ik te druk |
nee, één is altijd nog goedkoper dan twee en ik doe niet aan vooruitkopen :nono: in de supermarkt dan :(
maar ik houd wel van in-de-aanbieding kleren |
Citaat:
|
ik doe die bonus kaart shit wel bij de appie
|
Ik koop alleen iets dat in de aanbieding is, als het een gunstige aanbieding is. En als ik iets toch al wilde kopen ofzo. Of als ik het sowieso wel kan gebruiken.
Of als ik koopziek ben. (y) En ik zie echt bijna nooit leuke kleren in de uitverkoop. Of ze hebben het in maat 44 ofzo. (n) |
Citaat:
|
Meestal is mijn maat weg in de uitverkoop. Maar ik ga toch altijd kijken. En tijdens DDD verkopen ze alleen maar rommel.
|
Vandaag 5 Chrystal Clear voor 2 euro bij Super de Boer. :eek:
|
als ik kanen koop bij de albert heijn dan gebruik ik altijd wel m'n bonusflappie omdat ie dan om de zoveel tijd 10% van dat geld terug krijg van meneer heijn als dank voor mijn noeste arbeid in filiaal 1174.
|
Citaat:
In de supermarkt let ik er niet op maar die vlaggetjesweken bij de C&A zijn wel chill soms. |
ik koop sowieso niet al te dure producten. 35 cent bier de gekste (y)
vorige zomer was er wel een chille aanbieding bij de vomar: 2 fourpacks halve liters hertog jan voor de prijs van 1. |
Als ik toevallig kleding in de aanbieding zie dan kijk ik wel maar ze hebben nooit mijn maat en dan houd het op he
|
Citaat:
|
ik vind het wel leuk, het is een uitdaging om echt te gaan zoeken enzo tot je iets leuks vind. maar meestal koop ik dingen altijd van de nieuwe collecties :s :|
|
ik koop bijna alleen in uitverkoop, ik krijg er ook echt een kick van als ik iets heel gaafs voor weinig heb kunnen kopen. :o (n)
|
Ik jaag niet, want ik ben lui.
En als ik een supermarkt had dan zou ik euroshopper in de aanbieding doen, want euroshopper is gaaf (y) |
koopjes zijn leuk als je ze tegen komt, maar ik ga dr echt niet voor op zoek. maar als ik een digicam ofzo doe kijk ik wel waar het het goedkoopst is, want af en toe scheelt het toch wel wat.
|
Soms vind ik het echt leuk om goedkope dingen te vinden, vb. een blik superlekkere tomatensoep met balletjes voor 25 cent ofzo.
Soms interesseert het me niet en doe ik alleen maar dure boodschappen met dure kaasjes en toetjes enzo. |
Wel waar ik werk, want dan krijg ik toch al korting. Vooral ook dingen van 1 of 2 euro. Als ik weinig geld heb of iets basics zoek koop ik bij de h&m, eigenmerkspullen enzo. Verder alleen toevallig.
Oja, de xenos moet ik natuurlijk ook niet vergeten. |
Ik hou gewoon van slim shoppen:
Miss Sixtry Sample Sale rek de gekstuh!! |
miss sixty :(
|
koopjes (y) , maar alleen als ik het denk nodig te hebben.
|
Citaat:
|
ik hou van koopjes, het liefste zou ik mijn kleding alleen van rommelmarkten en 2ehandszaken halen maar dat lukt meestal niet
ik heb nu een truitje van pimkieeee van 3 euro aan. vet hitsig man. |
mijn koopjes staan altijd op goedkoopbier.nl (y)
Nooit schoenen in de uitverkoop, wel vaak spijkerbroek als ik die zocht. Jeeeej. |
Ja ik hou echt van koopjes, ik geloof alleen dat ik teveel koopjes koop..veel dingen die ik koop om de goedkoopheid en niet omdat ik ze nodig heb.
Maar iets helemaal leuks vinden voor weinig geld is leuk (y) Veel leuker dan je er scheel voor betaald hebben, dan durf ik het nauwelijks te dragen... Uitverkoop, ebay, 2e hands winkels (y) In de supermarkt let ik ook wel op de aanbieding en dan koop ik ook wel eens dingen die ik nog niet kende of normaal nooit koop omdat het dan goedkoop is en weer eens wat anders ;) 3 voor de prijs van 2 doe ik niet zo vaak, meestal kan ik niet zoveel dingen dragen of past het toch niet meer in de koelkast, dus laat ik het maar... |
Ik heb genoeg geld om niet aan die pauperige voordeelacties te doen.
|
Citaat:
|
bier koop ik alleen in de aanbieding :o
tijdje geleden 2 kratten heineken voor de prijs van 1... 2 gehaald dus :) |
koop dan fatsoenlijk bier, en betaal er wat meer voor :(
|
koopjes :bloos: <3
Ja, ik kijk altijd eerst bij de koopjes. maar al koop ik alleen maar koopjes, toch gaat mn geld véél te hard. :( |
YEAH BABY YEAH morgen begint hier (Frankrijk,Auvergne) de SOLDES!!! dat is hier hardstikke georganiseerd etc. en morgen gaat het officieel beginnen. reken maar dat ik al mn geld daarvoor heb opgespaard :D
|
Wat verkopen ze daar nou weer wat je hier niet hebt? Surfarmbandjes en aubergines ofzo :confused:
|
niet echt
|
Ik koop in de solden niets, want dat is van 5 collecties geleden ofwel met fouten in de kledij :(. Enkel boeken ofzo koop ik bij de solden
|
Ik ga meestal in de uitverkoop naar de winkel en kom thuis met niet-uitverkoopdingen. In de supermarkt koop ik wel koopjes, mits ze lang houdbaar zijn en ik er ook iets aan heb.
|
Koopjes <3
Ik koop vooral shirtjes in de uitverkoop maar eigenlijk probeer ik alles zo goedkoop mogelijk te halen. Als ik een leuke broek oid zie, dan wacht ik liever een paar weken totdat hij voor de helft van het geld in de rekken hangt. Oja tweedehandszaakjes zijn ook tof (y) |
Jaaa!
Omdat ik het zonde vind om veel geld uit te geven voor kleding :P Dus daarom koop ik meestal ook te weinig. En bovendien heb ik weinig winkeltijd met het achterlijke drukke schema wat ik nu heb. Maar goed, die koopjes. In de supermarkt doe ik er echt wel aan, ik doe boodschappen bij de Dirk (van zichzelf al supergoedkoop) en dan let ik nog op de aanbiedingen ook. En verder, tsjah, ik ga niet expres kleren in de uitverkoop kopen, maar als ik er dan toch ben en ik heb het nodig, koop ik liever goedkopere kleren dan dure! |
Het moeten wel functionele koopjes zijn, dus niet 3 dingen waarrvan ik er maar 1 gebruik. Heerlijk al die koopjes. Lekker onderhandelen bij aankoop nieuwe auto, witgoed etc. (y)
|
heb eergister bij H&M een heele leuke spijkerbroek en 4 truitjes voor 20 euro gekocht :eek: (y)
|
zijn ze aan het salen?
|
Citaat:
ik heb vandaag een bruine ribbroek bij de h&m gehaald en hij was 9.90 met 50 % korting er nog eens bovenop :cool: |
Citaat:
|
marktplaats (Y)
|
De drie dwaze dagen :) (y) .
|
Citaat:
oeh daar heb ik aan meegedaan :o eigenlijk doe ik wat kleding betreft nooit aan koopjes want dan hebben ze altijd alleen nog maat 32 of 42 ofzo Maar ik ga altijd wel op ebay naar goedkope spulletjes zoeken :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
de uitverkoop bij H&M is fucking teleurstellend wat een zooi (n)
|
Ik ben een echte koopjesjager :D. Vind het heerlijk om voor weinig geld leuke kleren te kopen.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:37. |