![]() |
markt
ga je vaak naar de markt? en welke is jouw favoriet?
Ik ga regelmatig naar de markt en mijn favoriet is de albert cuyp:) en het waterlooplein vind ik stom:nono: |
ik ga nooit naar de markt
|
Citaat:
|
het waterlooplein IS ook stom :)
albert kuyp is wel leuk maar eigenlijk loop ik daar alleen maar doorheen, kopen doe ik er niet zo snel. |
Waterlooplein is een prima plek om goedkope broeken of leren jasjes op de kop te tikken (y)
|
Soms in Leiden als er markt is. Als ik in Amsterdam ben, ga ik eigenlijk altijd wel naar de albert kuyp en het waterlooplein.
|
Citaat:
|
Citaat:
alleen er lopen wel enge alteaus rond. :eek: |
Als ik in Amsterdam ben ga ik meestal wel ff langs het Waterlooplein. Heeel af en toe in Zoetermeer nog langs de plaatselijke markt om lintjes of kralen ofzo te kopen. Verder nooit. Gewone markt is hel. (n)
|
Citaat:
|
De markt stinkt altijd naar vis. Maar de Albert Cuyp is wel leuk.
|
ik ga heel soms naar de markt in breda\M/
|
ik vind vlooienmarktjes leuk en heel soms naar de gewone markt voor verse groenten.
waterlooplein is mwah albert cuyp wel gezellig haagse mart mwah |
Dapperenmarkt !! :)
|
Dappermarkt?
|
Citaat:
|
Camden Lock in Londen is de gaafst markt waar k tot nu toe ben gwees :D (y)
|
Citaat:
|
Meestal voor groenten, fruit en brood naar de markt.
Als ik in Amsterdam ben ga ik naar Waterloopplein en Albert Cuyp. |
Citaat:
|
zwarte markt in beverwijk :D
|
ik ben vooral een vlooienmarktenaddict (y) die in parijs zijn heerlijk en de ijhallen en de brabanthallen enzo, ik ga LOS daar
en de albert cuyp voor goedkope makeup en batterijen en groenten en fruit, en soms waterlooplein omdat er 1 gedeelte is wat ik leuk vind, en boekenmarkten, o.a. het spui |
camden in london is inderdaad leuk, maar te toeristisch. :nono:
waterloopplein is leuk wanneer ik in amsterdam ben, al ben ik meer het type dat kijkt en er eigenlijk nooit iets koopt. |
Oja de Haagse markt heeft een lekkere chinese broodjeszaak. (y)
|
de gewone markt vind ik verschrikkelijk (qua kleding), maar ik vind het altijd erg leuk om groentes en lekkere kaas enzo op de markt te kopen.
|
Citaat:
|
Ik koop vaak lelijk joggingbroeken voor 5 euro op de markt. En ik kom weleens op de zwarte markt voor normaal dure make up die daar geen reet kost.
|
Camden is best ok, maar damn, wat een afzetters. Verder ga ik eigenlijk nooit naar de markt. Ik hou wel van vlooienmarkten, maar ga dr nooit heen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik vind de markt wel gaaf. vooral als er veel lelijke dingen te koop liggen want dan ga ik lachen :confused:
|
Citaat:
ik ga nooit naar de markt, wel het waterlooplein als ik in amsterdam ben. |
markt <3
voor kant en stof en rozijnen met een gekleurd glazuurlaagje erom |
ik wil wel maar ik heb nooit vrij ongeveer.
maar over 2 weken ga ik allene maar vintage laarzen shoppen :cool: |
markt is tof (Y) voor alles waar je geen kwaliteit van nodig hebt en dat in het 'normale' leven te duur is
|
Ik ben echt megagoed in leuke dingetjes vinden op de markt, dus ja dat doe ik wel vaak.
|
Markten zijn chill! vooral met halfwarm weer!
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:27. |