![]() |
Ga DOOR met de bio-industrie!
Yup.
|
deze is eerder
goedzo wat een titel! (y) nu mogen wij |
oh die laatste post van zwartwit was een opsomming van haar posts voor techxp, hmm
|
Goed.
Ik ben voor de bio-industrie want: Het is de enige soort van veehouderij die levensvatbaar is. Het houd de levenmiddelen goedkoop. Het zorgt voor het levensonderhoud van aardig wat inwoners van Nederland. |
Ik ben het er niet mee eens dat het de enige vorm van veehouderij is die levensvatbaar is
want, zou er een ommekeer kunnen zijn bij de moraal van de consument zouden we wel eens op biologisch over kunnen stappen |
Citaat:
|
In welk topic gaan we nu verder :o Want zwart-wit heeft in het andere topic gepost.
Edit: ok laat maar ik lees weer dingen te laat, :o Hier gaan we dus verder. |
Hier! :(
|
Citaat:
De hond hoeft helemaal niet vervelend te reageren op het kind omdat het kind meer aandacht krijgt dan de hond, daarbij staan karaktertrekken van een dier niet garant voor het feit dat ze een moraal hebben of jaloers kunnen zijn. |
Citaat:
Dat ze dan bang zijn dat ze uit de 'roedel' worden verstoten omdat er een kleintje bij is? |
Citaat:
zodra mensen bereid zijn meer geld neer te tellen voor een stuk vlees omdat ze weten dat het biologisch is iig en nee dat is nu niet want de mensen in NL hebben op het moment niet erg veel geld althans, ik zie alleen maar rijke mensen, maar er blijken ook mensen te zijn die minder geld hebben |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
afgunstig reageren, misschien omdat het iets nieuws is enz? katten eten ook hun eigen kleintjes op, of althans, ze verscheuren ze ik denk niet dat ze dan jaloers zijn hoor ik heb toch net duidelijk uitgelegd dat het niet per se een gevoel van benadeling hoeft te zijn? er kunnen tal van redenen zijn en de ezel, hormonen? :D |
Citaat:
wat heeft een gevoel van jaloezie eigenlijk nog met de bio-industrie te maken? :o |
Citaat:
|
Citaat:
Wajoo nooit biologie hier gehad? De hond is niet jkaloers. Door het kind denk hij dat de leider (de baas) het kind een hogere rangorde geeft dan de hond.Net als in de wilde natuur zal hij het kind aanvallen/lelijk tegen doen om zijn rang terug te krijgen. Het is dus geen jaloezie maar gewoon rangorde gevecht. ...jaloezie tssss |
Citaat:
(y) |
Citaat:
|
Citaat:
en wat komt eruit de een zegt dat ze geen gevoelens hebben, de ander zegt van wel omdat we dieren gelijk moeten stellen aan mensen |
Citaat:
|
Citaat:
zoals ik al zei: deze merkte op dat er iets anders aan de andere aap gegeven werd, dan lijkt het me sterk dat deze wist dat de aap benadeeld werd het zou hoogstens op kunnen merken dat de andere aap iets anders kreeg, wat de bewuste aap misschien wel lekkerder vindt dan wat hij zelf kreeg maar een gevoel van benadeling, ik denk het niet |
Waar blijft XP nou???
|
Citaat:
|
TechXP Replying to Thread Stop de bio-industrie deel 2
In welk topic gaan we nou veeeeerdeeeer :o :o :o |
Ik heb geen zin in een debiele discussie over antropomorfisme met zwart-wit.
|
Citaat:
|
ik zie meer toekomst in het andere topic, maar mijn complimenten voor de kunt dat jullie allebei in precies dezelfde minuut een topic weten te openen :)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:12. |