![]() |
Single van RHCP
Aaaargh! Hoe heet ie ook maar weer! :mad: :confused:
|
"Under the Bridge" is een single van hun.
Hahhahahahahaa! *kuch*. |
:rolleyes:
|
Die nieuwe? Kweet het ook ff niet meer..
|
Citaat:
|
Fight Like a Brave?
|
Nee, uhm hij wordt tegenwoordig wel eens gedraait om de radio...
Fight like a brave is 'm volgens mij niet |
By The Way.
Leuk nummer, net gedownload. |
Citaat:
|
Citaat:
Maar ik ben dan ook een egoist. |
Wel een ardig nummer.
|
http://www.redhotchilipeppers.com
kan je ook luisteren:)ik vind het een koel nr:) |
Ik vin de cd's voor 'one hot minute' leuker
dit nummer is weer beetje californication 8ig |
tis By the Way ja... ik vinnut voor op 't werk wel een lekker nummer, maar gewoon daarbuiten zegt t me niet veel.
|
Mmm, ik vind em wel stoer, maar geef mij mother's milk en The Uplift Mofo Party Plan maar!
|
Hmmz, By the way rulezz not! De rhcp zijn veel te elektro- en popachtig bezig, yeek!
Waren ze maar weer zoals vroeger, in de BSSM-/ MM-tijd, aaah!hehe http://www.la-des.fsnet.co.uk/red_ho...on_256kbps.mp3 Die gaat nog wel, is oké. Maar kon beter hoor! |
vind het een onwijs :cool: nummer!
|
Ik vind die oudere cd's wat meer van het zelfde. Californication is echt zeer goed qua structuur en zang. Nieuwe single vind ik ook zeer goed voor dat rustige stukje.
Trouwens John Frusciante( gitarist) maakt ook zeer coole muziek, wel veel rustiger. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb net een of andere bassolo van flea gedownd. hoor je hoe goed hij echt is.
Echt ff downen, gwoon flea bass solo zoeken bij kazaa ofzow. 3 Greetz Da Evil Bert |
BY THE WAY is zooooow vet//
Heeft iemand toevalliee de songtxttttt? |
Citaat:
|
Geweldig nummer!!!!!!!
Al hun cd's zijn goed hoor,ik heb ze allemaal ze zijn allemaal verschillend van elkaar en dat houd het leuk. Trouwens alleen het laatste album van Fruciante is goed,heb jullie zijn vorige albums weleens gehoord,geen aanrader ontzetten vals!!!! |
Citaat:
|
Citaat:
ps. Flea is ook goed ben ik ook met je eens :rolleyes: |
Victor Wooten
|
Ja ook en les Claypool er ook dan maar gelijk ff bij ;) :)
Net trouwens ook de clip gezien die bij By The Way hoort, echt supercool!, deed me zelfs een beetje aan GTA3 denken ;) |
ik wil de clip ook zien :(
|
Citaat:
man zit in taxi taximan zet cd RHCP op begint te scheuren "ontvoert" de man taximan doet alle deuren op slot rijdt tunnel in gaat raar dansen euhm man in taxi biep zijn vrienden op eerste"biep" reageren ze lach wekkend op tweede biep wordt serieus genoemen springen in jeep achter taxi aan man in taxi slaat ruit door springt in jeep |
Man = anthony Kiedis
Vrienden = Flea & Frusciante :rolleyes: |
en uhm zie je chad ook nog ?
of is dat de taxichaufeur :confused: |
vertel ik niet, moet je de klip maar zien, anders verraad ik de clou :)
|
nou ja, clou :P
|
Citaat:
|
aardig liedje, aardige clip..oudere nummer zijn een stuk beter..
|
Voor de echte fans wordt de nieuwe cd een vette flop!
Voor de popmensjes wordt de nieuwe cd dé cd van het jaar! Wie is het met me eens? De clip is by the way wel gaaf, vooral dat poppetje in de auto! hahaha (voodoo flea zou ik al bijna zeggen;)) |
ik ben het niet met je eens
|
Tsja, verschil van mening moet er zijn of course!
Maarreh, k luister zometeen naar een paar andere nummers, ben benieuwd hoe die klinken. Ik heb nu van de nieuwe nummer Cabron, By the way, Universally Speaking, Christine en Fortune Faded (die is wél goed!) gehoord. Ten opzichte van, om maar es wat te noemen, bssm, een immens verschil! Ze beginnen echt poppig te worden, yuk! |
Het is inderdaad waar dat ze wat poppig worden, k vind de oude dingen idd zeker beter dan californication, maar k denk dat de nieuwe cd toch best wel cool word
|
Citaat:
Ben nu nog wat van het nieuwe album aan 't downloaden, ik hoop dat het beter is..(oa. universally speaking en cabron_ |
by the way californication cant stop
rhcp zuigen ossenkloten |
Citaat:
|
Citaat:
maar het kan nu wel verranderd worden naar hun nieuwere single: cant stop de gitarist is een lekker ding:D zo |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:10. |