![]() |
Wil hij me wel?
ik heb imand leren kennen via e-mail maar ik weet niet of hij mij wel ziet zitten(denk het niet) ik zal ff uitleggen waarom:
1 hij belt niet (zegt dat zijn mobiel stuk is) 2 hij komt niet langs als hij dat zegt (komt steeds iets tussen zegt hij) 3 hij praat niet echt veel tegen mij(zegt dat zijn internet raar doet) dat zijn mijn drie redenen, ik vindt het genoeg maar wat vinden jullie. Hij zegt wel steeds dat hij mij leuk vindt maar ik weet het zo net niet. Vinden jullie dat ik hem dan maar gewoon moet vergeten of nog ff wachten want het is wel al anderhalve week aan de gang(dat derde dan). Messchien moet ik wachten ofzo maar ik weet het niet wat vinden jullie? |
Ik vind twee dingen:
1. Je moet je post wijzigen, en er punten ingooien aan het einde van een zin, anders krijg je eerst 20 reacties over je taal ipv je probleem. 2. Hij vindt je volgens mij niet leuk en verzint allerlei excuses om geen contact te hoeven hebben. Jammer maar helaasch. En je zal best een gezellige meid zijn, maar dat is toch écht met twee L's :D |
zoals MA zegt, als iemand telkens weer, heel bewust niet op je reageert zit het dus niet goed en kun je het wel vergeten.
|
Hij wil je niet, probeer er met smoezen onderuit te komen en zegt dingen die hij ws niet meent
En daarbij kan je elkaar enkel via de mail niet leuk vinden:o |
Citaat:
|
En ik maar denken dat 'praten' inhield dat er humane interactie gepleegd werd.
|
Citaat:
Wat betreft punt twee sluit ik me ook bij Mark Almighty aan: ik denk niet dat hij je heel leuk vindt. Als het wel zo is, dan moet én zijn mobiel én zijn internet stuk zijn én hij heeft een heel druk schema. Dan lijkt het me dat je die eerste twee toch wel nodig hebt. |
Citaat:
OT: Hij houd je aan het lijntje, vind je leuk als chatdinges ofzo maar wil het niet serieus maken, ik geef hem geen ongelijk, je bent 14, en mijn ervaringen met pubermeisjes zijn (n) :rolleyes: succes en neem van mij aan, er zijn zat als hem. |
Citaat:
|
Hij zal je wel niet zien zitten denk ik. Gewoon laten varen, serieus contact moet je niet via internet zoeken, wordt nooit wat.
|
Citaat:
|
Hij mag je niet. Verzint smoesjes. Hij zegt gewoon dingen. Op internet zeggen vaak mensen:ik hou van je, je bent lief, ik wil wel met je.
Maar het is nooit gemeend. Ga bijvoorbeeld naar een chat. Daar lullen ze ook. |
Heb je hem wel eens ontmoet?
|
Is toch lekker makkelijk, om via internet anoniem of bijna anoniem een beetje een verhaaltje tegen iemand te lullen.. meestal gaat het helemaal nergens over, de mensen denken niet na over wat ze zeggen.. van al die geschreven teksten kun je toch nooit de achterliggende emoties (of het ontbreken daarvan) lezen...
|
Citaat:
|
Citaat:
*kruipt in huid van predikant* wees voorzichtig. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
meid waar ben je mee bezig.......... |
Citaat:
Wat zegt hij op msn? Waar woontie? En zorg dat je niet met hem alleen bent. |
Citaat:
dat zijn moeder een trombose heeft ofzo in hoogeveen |
18
hmz dat zijn moeder een trombose heeft ofzo ZEker weten, is dat nie om medelijden op te wekken? in hoogeveen Ver van jou vandaan? |
ik denk dat je het beste er een punt achter kan zetten, ik denk dat andere het ook daar mee eens zijn. Het klinkt naar mijn idee veel te vaag, en het lijkt me gewoon NIET verstandig. Wat vinden je ouders hiervan?! Als ik later vader ben, ben ik het hier toch niet helemaal mee eens.
|
Citaat:
(En ook nog mijn moeder weet er niet zo van) |
Maar aangezien hij niet belt als-ie dat belooft, niet langskomt als-ie dat aankondigt, en niet echt veel tegen je praat, wijst erop dat hij je niet echt leuk vind. Verstandige jongen, zeg ik. Vanwege de leeftijd hè.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
heel droog die veranderingen in moeder en oom :cool:
|
Citaat:
|
ik zou er mee stoppen, als hij je echt leuk vond deed ie wel wat meer moeite, en wat is een maand nou?
|
huistelefoon?
Verwijder hem maar heel lief uit je msn lijst (y) |
Citaat:
|
Vooral het feit dat dit een 'vriendschap' is die puur en alleen door MSN bestaat geeft het geheel een soort nieuwe dimensie.
|
Citaat:
|
Ik sluit me aan bij alle andere mensen. Maar heeft die jongen geen thuistelefoon? Of is die ook kapot? Ik vind het wel gemeen van die jongen hoor. Bah.. Maar goed ik zou op zoek gaan naar iemand anders.
succes En krummeltje, hier in huis kan de telefoon stuk zijn tegelijk met internet hoor.. gewoon de rekening niet betalen.. dat kan een reden zijn dat hij niets laat horen.. maar ik zou toch ook niet alleen met hem afspreken ALS hij ooit nog komt opdagen.. vertel dan een vriendin ofzo wat je gaat doen zodat zij je kan 'achtervolgen' en ingrijpen als het fout gaat.. |
Citaat:
|
ja dat is wel heel toevallig :P en meestal is het binnen een week wel weer verholpen :P
Als hij je echt leuk vind zou hij wel tijd voor je maken lijkt mij.. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar alsjeblieft blijf zo doen tegen de pubermeisjes/jongetjes die hier langs komen met fancy-problemen, scheelt ons typwerk.... |
Citaat:
|
Citaat:
http://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?forumid=59 << Hier kunnen mensen die het zo belangrijk vinden om goede interpunctie te zien hun zeikveraal kwijt :) Doe ons en jezelf een lol... |
Ik vind de posts van Mark Almighty altijd erg zinvol. Het is een forum voor scholieren..., aan spelling kan gewerkt worden. Nee, moet zelfs gewerkt worden! Ik erger me dood aan zinnen zonder punten, komma's etc.
En ontopic: Het is wel duidelijk hè. :o Hij moet je niet! |
Citaat:
|
Mijn 'achternaam' is crack.
Misschien moeten we trouwen? :D |
Citaat:
:cool: real turn-on |
Citaat:
|
Nee, ik heb altijd deze naam gehad op dit forum.
Dacht je dat je met een ander te maken had? :nono: |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:48. |