![]() |
zo'n kleine penis dat 'ie er constant uitfloept...
Ik ben verliefd, of was verliefd, en alles klikte, behalve de seks, letterlijk.
Toen ik seks had voelde ik er niets van, en ook bepaalde posities konden simpelweg niet omdat zijn penis er de hele tijd uitfloepte. Nu zei ik dus 'ik ben te groot voor je' maar dacht 'jij bent te klein voor mij'. Ik baal er echt ontzettend van, ik vind hem ontzettend leuk, maar dit probleem is te extreem, en heb het daarom maar afgekapt. Zouden jullie hetzelfde gedaan hebben, of heb je weleens zoiets meegemaakt? |
Sex is toch meer dan alleen maar neuken? In principe vind ik dit wel vrij kortzichtig... je kunt eerst ook wel andere manieren proberen te vinden om toch bevrediging te vinden. Hoe diep was jullie verdere contact?
|
Citaat:
|
Citaat:
Edit: jullie mentale contact |
Citaat:
|
:eek: nooit!
Zou het wel balen vinden, maar om die reden zou ik het nooit kappen. Tenminste niet als ik echt verlieft ben op die gast... Als ik er ook al niet zo gek op was zou dat misschien de doorslag kunnen geven... Maar niet om die reden alleen.... En daarbij, er zijn zoveel meer manieren om elkaar te bevredigen... |
Citaat:
|
lol, als er toch al niet veel zat :D
ontopix: ik zou hetzelfde als jou hebben gedaan, het klinkt idd kort door de bocht, maar seks speelt toch een heel belangrijke rol binnen een relatie. er zijn wel argumenten dat seks wel meer is dan alleen neuken, maar mijns inziens is neuken toch nog steeds het belangrijkste van de seks... (of ben ik nu te liberaal?) |
mhh het vervelende is dat ik dus relaties heb gehad met heftige verliefdheid EN goede seks, dus ik denk nu, als ik met deze jongen verder ga, mis ik een deel wat ik misschien bij iemand anders wel zou hebben.
Hoe oppervlakkig het ook klinkt, seks is pas volledig voor mij als de penetratie goed gaat. Ik voel me gewoon...ja...onvolledig zonder dat. En al kom ik klaar ( dat was ook het geval, hij is erg goed in andere gebieden) als de seks daarna telkens 'misgaat' is het toch een behoorlijke anti-climax, en aangezien hij natuurlijk ook zijn deel wil, kom je er niet onderuit.... mmh..ik krijg nog steeds een slecht gevoel in mijn maag als ik aan hem denk...zo jammer :( |
Tis jammer, maar ik geef je groot gelijk.
|
hoop dat je het hem ook hebt verteld dat dat de reden was, misschien leert ie er nog wat van ofzo... :rolleyes:
Geloof niet dat je écht verliefd was op die gozer, anders had je het om die reden nooit uitgemaakt... |
Meid, jij gaat nog een hoop 'extreme' problemen meemaken in je leven.
|
Citaat:
|
Ik heb hetzelfde gedaan. :o
Maar er kwamen nog een heleboel andere dingen bij kijken, hij was zichzelf nooit bij mij en hij herhaalde zijn grappen steeds als ik er één keer om had gelachen. Toen heb ik het maar uitgemaakt, als uitkomst van de optelsom van dit alles. |
Citaat:
|
Hoelang ben je met hem samen geweest en wat heb je eraan geprobeerd? Het is lullig, en het feit dat je je eraan ergert maakt de seks alleen maar nóg slechter, maar je had misschien wat meer tijd kunnen nemen andere alternatieven te zoeken (maak uit TS post uit dat je er weinig aan gedaan hebt, ik kan het ook fout hebben hoor dan licht je maar toe).
Ik weet hoeveel waarde ik hieraan hecht en wat ik gedaan zou hebben. Citaat:
|
ik heb het nooit meegemaakt maar ik denk dat ik het wel aan zou houden, als ik echt verliefd op hem was.
|
Ik had hetzelfde gedaan, bij zo'n extreem probleem :( (y)
|
Misschien ben je wel echt te groot!
maar daar kunnen wij niet over oordelen natuurlijk. |
Mijn vriend heeft ook geen extreem grote, en inderdaad, bij sommige standjes floept ie er wel 'ns uit, maar wat maakt dat nou uit? Dan doe je die standjes toch gewoon niet? Vind ik wel een beetje kortzichtig! Alsof mijn vriend het zou uitmaken omdat ik niet wil pijpen ofzow.... daar GAAT het toch helemaal niet om in relaties??
|
Citaat:
|
ja tis wel jammer, maar meteen contact te verbreken, is nog meer jammerder;)
en tja t gaat nie alleen om het neuken, je ken ook andere leuke dingen doen, maar ik kan me wel voorstellen dat het minder leuk maakt en sex is toch wel erg belangrijk....ik weet niet wat ik zou doen:s |
Citaat:
|
Nou, als je hem zo leuk, lief en geweldig vind waarom dump je hem dan omdat hij te klein voor jou is? :rolleyes:
Sex is misschien wel belangrijk maar er zijn nog veel belangrijkere dingen in een relatie en wat al gezegt was; er zijn nog meerdere dingen op sexgebied die je kunt doen! |
Citaat:
|
Citaat:
ik zou denk ik hetzelfde reageren, want zoals al werd gezegd; seks is gewoon belangrijk in een relatie |
tja ik ben zelf vrij nauw. Maar toen ik voor het eerst sex had met mijn ex voelde ik er ook weinig van. Maar ik geef niet gauw op!
Uiteindelijk werd het wel beter. Tenminste van het voelen.. rest was vrij kut, ik heb nog nooit zo'n egoistische jongen meegemaakt. En ik vond het ook jammer dat doggiestyle niet lukte doordat hij zo kleine had! (hoewel het hem wel ooit is gelukt bij iemand anders :o ) |
Citaat:
|
Citaat:
|
In een relatie moet alles goed zijn, het moet binnen en buiten het bed goed klikken. Ik hoor hier niemand ooit klagen als iemand het uitmaakt met iemand die geweldig goed in bed is maar verder een eersteklas klojo. Waarom dan wel als het een lieverd is, met wie het op dat andere vlak niet goed gaat?
En die sex, ja, dat is een optelsom van veel aspecten, en die moeten maar allemaal goed zijn. Neuken hoort er ook bij, net als beffen, pijpen, opwinding, erotiek, vrijen en knuffelen, en ook je stijl van vrijen moet overeenkomen. Iedereen is anders in bed. . De een hecht wat meer belang aan het ene aspect, de ander aan andere aspecten. De TS vindt lekker geneukt worden belangrijk om bevredigd te worden, en heeft daar een jongen voor nodig die niet een kleintje heeft. Ik vind dat niet zo'n rare eis, het is alleen het enige waar een jongen nu eenmaal niets aan kan doen. Maar moet je het daarom accepteren? Nee, laat hem dan vrij om een meisje te zoeken die wel bevredigd wordt door sex met hem, die juist meer belang hecht aan al die andere dingen, want daarin is hij wel goed, zegt de TS. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ja stuur de jongen met een handicap maar weg goed gedaan meid (y)
|
Citaat:
|
Inderdaad, too much information. :p
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik ben in het bezit van 27 cm pure love meat, voor de belangstellenden.
|
Ik zou ook 't zelfde gedaan hebben. Als het niet klikt, klikt het gewoon niet! Als je er voortdurend aan denkt dan ga je er op den duur ook buiten 't bed aan denken. Heb ik ook meegemaakt. Maar dan in een iets andere versie.
|
Ow, en 27 cm is dan toch weer te groot vind 'k... (AUW)
|
Citaat:
|
Nee, ik heb ooit zo iemand gekend, ik had 'r geen plezier van, vooral als je hem dan "probeer" te pijpen.
|
Balen natuurlijk, maar ik denk dat de meeste jongens er op den duur ook zwaar tabak van zouden hebben als hun vriendin op zo'n manier behept was met een afwijking (want dat is dit toch wel) waardoor de seks gewoon niet meer seks is, in feite. :o
Dus, om een lang verhaal kort te maken (hoewel dat hier niet eens nodig is, blijkbaar :D), ik begrijp het goed dat je het uitmaakt. Seks is gewoon belangrijk, van liefde alleen kun je niet vreten (overdrachtelijk gesproken dan). |
Citaat:
Het is maar seks en er zijn altijd wel alternativen het uitmaken om die rede vindt ik gewoonweg kortzichtig en absoluut niet respectvol + als goede sex blangrijker is dan een goede ralatie voor jouw waarom ga je dan neit lekker rondsletten in de stad ofzo ah damn echt waar :mad: |
Citaat:
Ik vind het eigenlijk wel zo eerlijk van de TS. Ze kan het beter gelijk uitmaken dan een paar maanden gefrustreerd rondlopen en het uiteindelijk toch uitmaken. Die jongen wordt er ook niet gelukkiger van als zijn vriendin blijkbaar niet aan haar trekken komt. :) En jouw stelling 'het is maar seks'.. moet je eens een paar keer achter elkaar niet bevredigd worden. Geloof me, daar word je behoorlijk chagrijnig van. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Het lijkt me idd wel erg voor die jongen, gedumpt worden vanwege de grote van je penis .. toch kan ik je ergens ook wel begrijpen, maar moest je ECHT gek op hem geweest zijn had je dit niet gedaan denk ik, dan had je heus wel wat meer moeite gedaan ..
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:20. |