![]() |
Coldplay
Jaaaaaaaaaaah
Coldplay geeft volgende maand concert in Amsterdam(melkweg)! Wat vinden jullie van Coldplay en zijn der nog mensjes die naar het concert gaan?? |
Coldplay is een band die me nooit verveeld, ik ga ze zeker op Lowlands zien!
|
Coldplay is wel leukig, maar ik zou niet naar een concert van ze gaan.. maar zie ze denk ik wel op Lowlands..
|
Coldplay is voor mij 1 keer in de maand best leuk genoeg om hun cd een keer te luisteren. Vind ze best ok:) maar ga niet naar het concert in de Melkweg...
|
2 jaar geleden op lowlands ontdekt, meteen parachutes gekocht en hem laten signeren...kan niet wachten op de nieuwe cd!
|
:)
Parachutes verveelt inderdaad niet. Ik vind dat er geen slecht nummer op staat. Ik weet sinds 10 minuten dat ik naar Lowlands mag(gelijk kaartje gereserveerd) en ga ze daar dus zeker weten zien. Wil ook graag naar het concert, mja k gloof dat ik binnen mn vriendenkring de enige ben die Coldplay beetje leuk vin :D |
tip: ze hebben ook een ep uitgebracht met daarop 5 nummers, waaronder een paar die niet op parachutes staan. Deze ep is ook erg goed dus als je hem ergens zit liggen..
(the blue room heet 'ie) |
Coldplay is echt zwaar goed!
Als je wakker wordt, als je gaat slapen nja eigelijk gewoon altijd enzow Heb Blue Room op mp3 Brothers&Sisters is echt (y) Concertje kank helaas nie heen :( |
euhmzz..
bekijk net het programma van Lowlands.. maar k zie Coldplay niet staan hoor!! Jammerrrrr Mja, dan toch maar in Melkweg |
we gaan denk ik wel naar coldplay in de melkweg, het is €27,50 (:eek: )geloof ik + nog abonnement erbij van de melkweg die ik al heb...
en vvk kosten natuurlijk... |
:D
cewllll Ik ben nog steeds wanhopig mensen in mn omgeving aan het polsen.. maar tot nu toe geen succes |
ik wil er wel heen, maar als et echt 27,50 is, wacht ik wel tot lowlands :)
|
coldplay is (y)
|
Ik ken van Coldplay Shiver en Trouble. Mooie muziek!
|
Citaat:
maarrrrr het is helemaal nie zeker dat ze op Lowlands komen en ik wil ze eigenlijk best erg graag zien jij snap???? :D |
owwwww woeiii komen die ook op Lowlands :)
Dan ga k zeker naar ze kijken enzow op LL...vind ze wel koewl....mooie nummertjes..alleen beetje triestige sfeer |
Citaat:
ze komen niet, althans, dr is nog niks over bekend... |
Coldplay is erg relaxed!! Ik draai het cdtje als ik niet kan slapen!
Ik ga trouwens deze donderdag al naar Heather Nova in Den Haag, er treden ook andere artiesten op maar welke?? |
Citaat:
|
Moet je " Only supertition en See you soon" eens luisteren... kippenvel staat dan op mij hoofd :)
|
coldplay is bruut
|
jah is wel goede band inderdaad en zou ze best wel live willen zien maar als het 27.50 kost dan denk ik laat maar zo bijzonder vind ik ze nou oowk weer nie, maybe dat ik op lowlands ff kijk als er op dat moment niks geweldigers is...
|
Citaat:
|
ik ga misschien met vriend van me, voorverkoop is vandaag begonnen, Coldplay is echt super!
|
kut kut kut kut kut
uitverkocht.. voordat k iemand kon vinden die met me meewilde whehehe Nu MOETEN ze dus gewoon op Lowlands komen.. Kutzooi.. bleegh dag nog meer verpest dan ie al was |
wow vandaag al uitverkocht :(
danmaar hopen op lowlands of bizarre jah... |
Ik heb lekker een kaartje :p :p :p
|
Citaat:
*is jaloers* maar ok, k heb me er alweer overheen gezet :D |
kheb trouwes gehoord dat Coldplay deze zomer een nieuwe cd gaat uitbrengen
'A Rush Of Blood To The Head' heettie en khoorde dat ze 'm op Lowlands gingen presenteren? |
Citaat:
|
Citaat:
Maar ik blijf hoop houden! |
coldplay is cool (vind ik) helaas kan ik niet naar ze toe 5 juli, want dan ben ik op vakantie, en naar Lowlands ga ik ook al niet dus daar zal ik ze ook niet zien. :(
Maar ik vind ze wel erg goed. |
Coldplay is vooral mooii:)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Coldplay is moooi! :)
Wil ik ook zeker wel zien op LL |
Even zonder ruzie etc, gewoon een vraagje
Wat spreekt jullie zo aan in Coldplay? Ik snap et echt niet, ik heb een aantal nummers van ze, maar ik vind het echt half-lauwe-muziek. |
Citaat:
|
Citaat:
Goeie vraag, ik kan echt niet precies zeggen wat ik nou precies zo goed vind. Bands/muziek spreekt me aan of niet Coldplay spreekt me aan.. Maar wat dan? Ik denk toch wel de stem van Chris die door merg en been gaat.. Jah.. k weet het anders zelf ook niet zow :D |
Citaat:
de melodieen, de ritmes, de zang, de texten, zo ongeveer alles waar een band imho aan moet voldoen... |
Citaat:
wat mij aanspreekt is idd de stem van Chris, het droevige maar tegelijkertijd oowk het vrolijke, de teksten en het feit dat het gevoel en de emotie duidelijk naar voren komen in de muziek |
De nieuwe single is te beluisteren op de official site, maar hij zal vast ook al wel ergens te downloaden zijn.
|
Citaat:
hoe heet de nieuwe single? |
Citaat:
|
Citaat:
|
kheb trouwes de waarschijnlijke tracklist van A Rush Of Blood To The Head op i.net gevonden :
"Politik" "In My Place" "God Put a Smile Upon Your Face" "The Scientist" "Clocks" "Daylight" "Green Eyes" "Warning Sign" "A Wisper" "A Rush of Blood to the Head" "Amsterdam" en er zijn al wat dingetjes te downloaden. God put a smile upon your face, A rush of blood to the head en Amsterdam heb ik voor zover gevonden bij audiogalaxy. Ben ze nu aant downloaden. |
Op de site van de HMH staat dat ze daar nu opeens op 5 juli spelen --->> extra kaarten.
Ticketservice zegt nog steeds Melkweg. FF afw88en dus :) |
dan ga ik toch lekker naar de HMH. Dat is hier nog dichterbij ook. Toch had ik het liever in de Melkweg gehad. Dan was het allemaal wat rustiger en niet zo massaal. Maarja het is Coldplay en het kaartje heb ik al. Dus ik heb er zin in. Coldplay is overal goed. Zelfs in het riool ;) :D
|
Citaat:
|
Oh, dus je gaat naar Radiohead :D :D :D
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:39. |