![]() |
EffuH een MedEdeLinG!
waarom zijn er weet ik hoeveel topics over snijden ensow terwijl ze bijna allemaal hetzelfde zijn....Ik Wil niet zeiken ofsow...maar misschien kun je eerst effuh kijken of er al een topic is die over zulke dingen gaat en of je daar misschien je probleem bij kan pleueren...want zow word dit forum echt zwaar verneukt....
Jah nu krijg ik zekers allemaalcommentaar ensow...maar ik zeg ut alleen maar...missien dat we met zun allen efffuh kunnen zorgen dat er niet om elk klein dingetje een topic word gemaakt... (y) (y) :confused: :confused: :confused: :confused: (y) (y) |
Misschien heb je gelijk...
Helaas open je hiervoor wel helemaal een nieuwe topic en dat vindt ik een beetje overdreven |
Citaat:
Maar ik begrijp wat je bedoeld. Ik heb er een eigen mening over maar die uit ik liever niet op het forum zelf :eek: Als mensen hun verhaal kwijt willen kan dit op dit foum in principe... Of een topic al dan niet gesloten moet worden is zo eigenlijk een beetje ook de beslissing van de forumbazen he ;) |
goh heb je dat helemaal zelf bedacht? :rolleyes:
< Dit is dus al heel vaak aan de orde geweest> |
En hier de prijs voor de mij tot grootste wanhoop drijvende typestijl.
|
Ik zeg het alleen maar>>>> omdat ik het super irritant vind>>>>dus! maarja>>>ik ben schijnbaar een van de weinigen!
|
idd
|
Citaat:
En over je schrijfstijl: de titel van een topic (en de inhoud) moeten in normale, kleine letters GeScHrEvEn WoRdEn. 'EffuH een MedEdeLinG!' |
*heeft geen persoon met sluit-recht online*
|
Leer Nederlands.
|
Dat hier vaak een topic over wordt geopend bewijst alleen maar dat er dus veel mensen zijn die hier wat over kwijt willen. Op zich heb je wel gelijk... Maar ik snap 'die mensen' ook wel... het is toch niet zo fijn om je verhaal bij iemand anders in het topic te zetten, bovendien staat er al in een ander topic dat het niet gewenst is om je levensverhaal bij een verhaal van iemand te zetten... Dus ja op een gegeven moment blijft er dan niets over... en kunnen we het totale forum sluiten...
Groetjes!! ps... over het onderwerp 'waarom zijn er zoveel topics over snijden' zijn ondertussen ook al 25 topics geplaatst... :p |
Citaat:
|
"EffuH een MedEdeLinG!" .. *hoofdpijn*
|
Citaat:
|
Mededeling: Geen Mededelingen :o
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:03. |