![]() |
Verbrand, maar weer de zon in?
Ik ben onder mijn borsten verbrand, maar nu vraag ik me af, of als ik me daar gewoon weer goed insmeer of ik dan weer de zon in kan.
Zonder dat het daar erger gaat verbranden. Of verbrand het dan toch? |
Het is onverstandig en zal waarschijnlijk niet lekker aanvoelen.
Bovendien heb je idd de kans dat het nog meer verbrandt, of gaat vervellen. Maar als je alleen onder je borsten bent verbrand, kun je miscshien een andere bikini/shirtje aandoen? Wordt je toch nog bruin ;) |
Tis lma zeggen 1 streep van ongeveer 4/5 cm onder mijn borsten, en ik wil zo graag verder bruin worden...
|
Ik denk ook niet dat het heel verstandig is, het is niet goed voor om met een verbrand huid weer in de zon te gaan. Beter is de huid weer even te laten herstellen, duurt misschien even 2 dagen. Ik zou een andere bikini aan doen of even een truitje op het verbrande stuk leggen.
|
Niet met dat gedeelte de zon in. Dan heb je kans op blaren! Ik als grote ervaringsdeskundige in het verbranden (ik heb rood haar :D) kan je dat vertellen! Belangrijk is om het goed in te smeren met after sun, het liefst een paar keer per dag. En nog een tip, het verbrandde trekt het snelst weg als het niet bedekt is, en uit de zon blijft. Dus als ik mn armen heb verbrand trek ik alleen maar hempjes aan.
|
Maar toch wil ik erg graag bruin worden, want die streep is maar 4/5 cm...
En op het strand zie ik ook heel veel verbrande mensen lopen... |
Citaat:
Nog een rode kreeft er bij |
Citaat:
|
Citaat:
Ik zou alleen een hemdje aandoen. |
wrom zou je je huid zoveel schade willen aanbrengen voor alleen maar een beetje bruin dat toch over een half jaar weer weg is :)
|
buiten de kans op blaren heb je ook nog een verhoogde kans op huidkanker...dus dat lijkt me al helemaal een reden om dan maar een t-shirtje aan te doen...
|
En je gaat rimpelen + verhoogde kans op pigment vlekken.
|
mijn huidspeciais vertelde me dat wanneer je huid verbrand je onherstelbare zaken veroorzaakt
goed inwrijven en tss 11 en 4 zeker niet zonnen! met zelfbruiner zie je er ook mooi uit! |
wist je zelf datet n de zuiderselanden helemaal niet de mode is om bruin te zien!
zij weten best van al de problemen omtrend huidziektes |
Als je toch per sé de zon in wil (wat je wil, kijkend naar je borsten) kan je nog een doek oid over die strook heenleggen.
|
Ben toch maar niet gaan zonnen:)
|
Je moet zelf weten maar het is niet lekker, ongezond en onverstandig om ermee in de zon te gaan liggen. Bovendien: als je bruin wilt worden kan je beter zorgen dat je niet verbrand want als je er nu mee in de zon gaat liggen dan ga je vervellen en dan moet je weer helemaal opnieuw beginnen met bruinen.
|
Citaat:
Volgens mij komen er nog wel meer zonnige dagen in de zomer.. Laat het lekker even uit de zon, zoals je vandaag hebt gedaan. Geef de verbrandde huid even kans om weer te herstellen. Verbranden is zo slecht voor je huid, waar blijven die campagnes?:p |
Citaat:
Het is wel heel onverstandig hoor, daar niet van. |
Citaat:
|
oppassen voor blaren idd.
|
blaren zijn lelijk. Ik ben vroeger een keer heel erg verbrand, als mijn schouders nu zon zien krijg ik meteen weer witte blaren :( Er lelijk!!
|
Citaat:
|
Het is beter op te bouwen dan te verbranden en te vervellen en dan weer in plekken te bruinen en zo.
Gewoon langzaamaan, da's ook het duurzaamst en zo heb je minst kans om je te verbranden. Vorig jaar was er ook een roodharige jongen die zo'n 4 uur in de blakende Portugese zon heeft gelegen... Totaal niets opgebouwd en weinig bescherming. 's Avonds zaten zijn schouders en rug vol grote pijnlijke blaren. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:42. |