![]() |
Malgrat de Mar
Nog mensen die naar Malgrat de Mar (Spanje) gaan van de zomer? Ik vertrek volgende week vrijdag :cool: :cool: :cool:
|
ja, de 11e juli :cool:
|
Nee ik ga over 1.5 week wel naar spanje, maar Malgrat is leuk:cool:. Er is gewoon super veel te doen en te zien. Alleen jammer dat je steeds die spoorlijn onderdoor moet voor je naar het strand kan. Maar die spoorlijn is gewoon ook super handig, je staat zo in Calella, Blanes of Barcelona. Als je naar Lloret wilt kan je via Blanes met de bus.
Welk hotel zit je? |
Hotel Planamar.. Ken je dat? Ga met de reisorganisatie Beachmasters. Iemand toevallig ervaring mee? Heb dr echt zin in :D
|
Pff nee dat hotel zegt me niets:p. Ik zat in hotel Indalo Park. Veel mensen zijn er tevreden over, alleen ik vond het niet zo geweldig. Het was namelijk te vol met Nederlanders, iets waar ik totaal niet van houd. Maar dat ik eigenlijk in heel Malgrat het geval.
En beachmasters heb ik weinig over gehoord, zal vast goed zijn;). |
Ik vind het iig wel een leuk stadje, ik ben er jaren geleden geweest :)
|
Ik ook 11 juli!!! Ga je ook met de bus??
:):) nog 2 en halve week!!! :) ik ga met solmar, 10 dagen |
hmzzz ik ga 1 juli dus al... heb t idee dat dr weinig gaan dan :s mja kan niet later, ga ik werken in een animatieteam op n caming :cool:
|
leuk toch!!!!
tot wanneer blijf je daar? |
10 juli kom ik weer thuis, dus 9 juli terug. of bedoel je animatieteam? das tot 12 of 19 aug..
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:04. |