![]() |
klaarkomen bij vrijpartij
moet een jonge zo nodig klaarkomen bij het vrijen
ik kan ook zo genieten zonder klaar te komen maar ligt dit anders bij jongens? |
Jup, als een jongen niet klaarkomt tijdens de seks gaat hij binnen 3 uur dood
|
De sex is lekker, geen twijfel over. Alleen bij de jongen is een orgasme gewoon echt iets waar je voor gaat. Tis heerlijk als je komt... Maar ik kan ook soms 1.5 uur sex hebben, gewoon om haar te plezieren en verwennen zonder te komen. Tis lekker om te komen, wil het graag ook maar nee, een verplichting ist niet...
|
als er iets waar ik is dat het wel. drie uur maximaal...
|
Citaat:
klaarkomen is geen eis... Maar een leuke gebeurtenis als het toevallig zo uitkomt... |
Nee ik vind het geen verplichting. Er zijn veel meer andere aspecten waar ik van kan genieten tijdens seks/vrijen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ja het is inderdaad soms leuk om gewoon zeg maar te spelen zonder dat mijn vriend persé klaarkomt, maar ik vind het toch wel altijd wel leuk ...
Ligt mss voor een deel ook aan mijn vriend maar vlak voor een jonge klaarkomt dan zwelt die penis nog extra en dat zet uit en ik vind dat heerlijk dus ook al ben ik niet klaargekomen vind ik het heerlijk als mijn vriend in mij klaarkomt. Wij vrijen wel zonder condoom (want allebei safe) dus dan voel je het klaarkomen natuurlijk veel beter, vooral als ie spuitend komt |
Tis op zich geen verplichting, maar als m'n vriend niet komt vind ik het volgens mij nog erger dan hij het zelf vind, ik vind het zelf namelijk wel belangrijk, vind het ook gewoon fijn, samen klaarkomen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
en ik ben nog nooit klaargekomen bij de sex dat kan ik alleen bij mezelf ofzo nja tis een kwestie van oefenen dnek ik edit: ontopic nee dus |
Citaat:
|
Citaat:
:rolleyes: (y) :D Hij is iig 3 uur behoorlijk chagerijnig is mijn ervaring:p |
Ik vind het fijn als hij in mij klaarkomt. We doen het altijd zonder condoom want we waren elkaars eerste. Het geeft me een kick..
Nu ik nog :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:22. |