![]() |
senseo
Weet iemand hoe duur een senseo (oud model) ongeveer is bij de mediamarkt?
Staat niet op i-net en via de telefoon willen ze geen prijs doorgeven :mad: Iemand die me kan helpen? :confused: |
Ga
Naar De Winkel! |
Citaat:
|
k heb geen zin om 20 km te fietsen als hij even duur is als bij de wehkamp :o
vandaar dit topic |
Nee.
|
|
dat had k ook gezien..maar aangezien de mediamarkt meestal goedkoper is, vroeg k me af hoeveel t scheelt :rolleyes:
|
een gewoon koffiezetapparaat kost 15 euro (hooguit)
een senseo minimaal 70 die koffiepads van senseo zijn ook nog eens schreeuwend duur vergeleken met gewone koffie ik wist wel wat ik zou kopen... |
vanmiddag al gekocht :)
waarvan ik er nu 1 nuttig. :) |
Citaat:
bij de mediamarkt? ----> excuus :o |
Wehkamp is meestal goedkoper.
|
BCC geeft toch prijsgarantie?
|
Citaat:
SuperAn houdt van haar senseo :D |
senseo is niet belachelijk duur, gezien het feit dat de kwaliteit beter en constanter is dan de meeste zelf zet koffie.
|
Ongeveer 60 euro voor het 2e model.
|
Senseo is ontzettend smerig. Je eigen gezette kopje koffie smaakt veel beter.
|
Senseo is vies en duur. Koop een mooi, eenvoudig koffiezetapparaat bij de Kijkshop en geniet van een vers gezet kopje KOFFIE!
|
Citaat:
Jongen die redenatie is een hele boel dingen, maar feit is nou niet bepaald het eerste dat in me opkomt. |
Citaat:
He-le-maal mee eens. (y) |
senseo is lekker en makkelijk. ALs je 's ochtens nog half slaapt is een kopje senseo zo gezet :o
|
Senseo is slap en duur. Leve de vers gezette koffie waar een trekker op kan lopen (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ken je die "O zo OMFG irritante" reclame niet?
|
Voor 100 euro mag je de mijne hebben, gatver die zooi is niet te zuipen. :o
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Zijn nieuwe koffiemachine was weergaloos
jammer maar hij had er nog geen koffie voor haar nieuwe koffie was een schot in de roos, maar zonder machine toekomstloos ze ontmoetten elkaar het werd een happy end senseo die zijn gelijken wel kent. senseo is heel zacht en vers per kop het is liefde, met een creme laagje erop.. |
In Turkije zijn er vast wel rip-offs te verkrijgen.
|
Ik zag laatst een koffiezetapparaat voor van die pads maar dan geen senseo. Was wel maar 39 euro. Dus als 't je puur om 't systeem gaat kan je misschien ook wel kijken naar andere apparaten.
|
Citaat:
|
OMFG. Heb je dat zelf onthouden?!
|
ik vind het niet echt lekker. :(
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Je moet gewoon die automaten hebben die zelf koffiebonen malen, da´s vers en vaak behoorlijk lekker ook. (y)
(ja, dat die krengen dan direct tigduizend eur kosten.. :o ) |
Ik vond dat grappig toen. Dat is al van jaren geleden. En ik heb het ook onthouden omdat wij er toen op school een liedje over mascara over gemaakt hebben:s.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Senseo (n)
|
Koffie (n)
|
Sarah Lee. (n)
|
Citaat:
Dat Terug Nu! :mad: Senseo is geen koffie, die troep moet verbannen worden. Iedereen die het vrijwillig drinkt trouwens ook. |
Oh, koffie waar je lepel in recht blijft staan :verliefd:
|
Citaat:
"Koffie hoort zwart als de nacht te zijn, en heet als de hel." "Ik hou van mijn koffie koud en mijn vrouwen warmbloedig, in beide gevallen is dat tijdswinst." Zo heb ik zoveel koffiequotes :o Nee ik ben niet verslaafd :mad: |
Citaat:
Ik heb liever thee <33 |
Citaat:
|
Citaat:
Arme jongen. Het wordt er vast niet beter op als ik je vertel dat ik vaak volle mokken koffie weggiet. :( |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:48. |