![]() |
Zwarte nagellak bij mannen..
Wat vinden jullie daarvan??
|
ik vind t nie wat. Maar de mannen die dat hebben (dan bedoel ik kleding, muzieksmaak) vind ik sowieso al niet wat.
|
Ik vind jongens met zwarte nagellak wel lekker...ben gek op goths, heb ook verkering gehad met een goth...maar emo jongetjes zijn ook lekker, punkers soms ook, en vaak ook alto's(hebben ook vaak zwarte nagellak op)...maar toch vind ik meer dat het om innerlijk gaat.
|
:nono:
|
Citaat:
|
K ben dan wel pot...maar k vind zwarte nagellak bij mannen ontzettend sexy!! :D
|
Citaat:
Citaat:
|
(n)
|
Nee, doe maar niet.
|
Zat laatst een gozer met lange zwarte nagels bij me in de trein. Op een gegeven moment was ie onder de bank aan het zoeken en toen ik vroeg wat dr was bleek dus dat hij zn nepnagel kwijt was.
was een beetje zielig. |
Citaat:
|
|
\m/
vet voor op msn ja:D |
Citaat:
|
Prima prima vooooooral doen... Zoizo ook bij vrouwen, maar dan niet omdat het zo leuk bij je tasje kleurt, maar omdat zwart je kleur is...
|
ik vind het niks, maar bij jongens is het toch zon alto periode, ik ken geen enkele niet-alto van een jaar of 18 die nog zwarte nagellak draagt.
|
ik heb ook verkering (gehad) met (een) gothic(s) :D :D :D :o :p :eek: ;) :):):)
maar de mijne doen nooit zwarte nagellak op :( :( :( |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Nee, liever niet. (n)
|
werkelijk prachtig
:rolleyes: |
ville valo-ish
|
Citaat:
|
Leeeeeellijjkk (n) Nagellak sowieso imho hihaho.
|
Citaat:
|
Ik vind het niet zo boeiend, kan wel passen bij de persoon
Al heb ik een vreselijke hekel aan nagellak op vingernagels (rode teennageltjes zijn dan weer gaaf :cool: ) |
Ik vond het vroegah reuze stoer, nu vind ik het meer iets voor wannabe altootjes die de nagellak van hun zusje hebben geleend. :(
|
G.a.y.
|
vind dat je zulke mannen in mekaar moet slaan :)
en ze zijn homo (n) |
het feit dat ze hun nagels lakken is al fout maar dat ze ook nog voor zwarte nagellak gaan :nono: :confused:
|
Vond het wel grappig toen ik 16 was, nu hoeft het allemaal niet meer
|
Bah. Lelijk.
|
Na een bepaalde leeftijd is het niet leuk meer, hiermee bedoel ik 15. Zelfs niet als je het als act doet ivm het optreden in een band etc. Helemaal niet als je het doet en niet in een black metal/ -vul andere scene in- band zit.
|
ik heb welgeteld één keer zwarte nagellak gedragen! en ik vond en vind het nog steeds ghey!
|
Citaat:
|
toen mijn broer nog metal was ging hij mijn zwarte nagellak lenen.:(
|
Citaat:
|
Hetzelfde als bij vrouwen: lelijk (n) (maar das mijn mening).
|
Citaat:
|
redelijk gay
|
nogal sneu
|
beu
|
jongens met nagellak sucken
waarom open je niet gewoon een topic over dragqueens komt toch op tzelfde neer als een topic over rokdragende mannen en mannen met nagellak ;) |
Citaat:
|
Vind ik net zo erg als mannen die zich drie keer per dag douchen, kremmetjes smeren, hun lichaam scheren en naar de sportschool gaan om afgetraind te worden.
|
Citaat:
|
leuk als je 12 bent en gothic en anders niet
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:39. |