![]() |
help: op kamers!
hallo!!
ik ben al tijdje op zoek naar een kamer in nijmegen, dit is erg moeilijk ,maar nu heb ik eindelijk een vrije kamer gevonde en ik kan donderdag op bezoek! Maar...... ik ben een meisje en de verhuurder is een man die alleen woont, mijn moeder ziet 't niet zo zitten......kweet t ook niet zo goed! wat zou jij doen en heb jij hier ervaring mee?? thnx |
Tsja, eerst maar eens kijken wat voor iemand het is en hoe oud enzo. Werk zelf ook bij een man, maar die heeft inmiddels een vriendin en hij is gewoon super aardig. Kan het goed met hem vinden. Het kan dus ook gewoon goed gaan. Zou wel goede afspraken maken over douchen (neem aan dat er maar één douche is?). Verder zou ik wel een beetje blijven uitkijken naar een andere kamer; met studenten samen lijkt mij iig veel leuker.
Succes ermee! |
Wat voor een man is het? Ik zou zeggen, ga op bezoek en kijk of je je bij hem op je gemak voelt. Zo ja; gewoon doen, zo nee; laten gaan.
|
Ik zou gaan kijken en je moeder meenemen zodat ze kan zien dat het wel (of niet) goed zit :)
|
Dat probleem had ik ook bij mijn eerste kamer. Ik was van plan om die man zeer kritisch te beoordelen. Hij was ongeveer 60 kwam best betrouwbaar over en hij had al eerder studenten in die kamer gehad (een jongen voor mij, en een nichtje van hem daarvoor). De kamerdeur kon ook op slot.
Toen ik er nog maar pas woonde deed ik s nachts de deur op slot met liet de sleutel in het slot hangen (zodat hij hem niet met een andere sleutel kon openmaken) maar er is nooit iets gebeurd. Ik klopte altijd netjes bij hem aan de deur en dat deed hij ook bij mij. |
Ik ben man en ga het dus even andersom bekijken. Stel even dat ik me echt graag uitleef op jonge meiden. Dan ga ik dat zeker niet doen met iemand die mij heel veel geld per maand geeft. En bovendien moet ik dan wel heel dom zijn om te denken ergens mee weg kan komen als ik iets doe wat niet mag. En als het op kleinere schaal onprettig is, dan is dat geen ramp, moet je alleen een nieuwe kamer zoeken.
|
99,99% van de (alleenstaande) mannen is geen pervert die zijn handen niet thuis kan houden. jammer dat er zo veel wantrouwen bestaat tegen ons gezellige geslacht;)
maar ik begrijp het wel dat je misschien een beetje bang bent. toch zou ik zo onbevooroordeeld mogelijk gaan kijken en controleren of alles in orde is (sloten ed), maar dit moet je eigenlijk bij elke kamer doen. |
Ach, de kans is groot dat het geen "enge" / "perverse" man is. Gewoon een van je ouders meenemen, anders iemand anders. :)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:42. |