![]() |
Natuurkunde uitwerkingen
hallo, ik zit op dit moment midden in de proefwerkweek en ik vroeg me af of er een site is waar ik de uitwerkingen van de sommen in het boek kan bekijken
In mijn geval is de methode Systematische Natuurkunde dus zou ik het op prijs stellen wanneer jullie iets gevonden zouden krijgen (ps, ik heb wel een site gevonden maar daar staan maar enkele opgaves uitgewerkt) Bij voorbaat dank Moi |
Ik heb dat boek ook, maar wij hebben er gewoon een uitwerkingen boekje bij. Heel handig :) Ik weet verder geen site ofzo, maar misschien kan je volgend jaar dit ook bestellen.
|
Ik heb die methode ook, voorzover ik weet staan er geen antwoorden op internet. Heb je het antwoordenboekje er niet bijbesteld? Ik dacht dat je die er automatisch bijkreeg?
|
Ik heb die methode ook gebruikt, inclusief uitwerkingen en leerlingenhandleiding. Overigens deden we de moeilijke sommen op verzoek alsnog in de klas behandelen :o
Er is volgens mij geen site waar de uitwerkingen opstaan (die mensen moeten ook hun brood verdienen :rolleyes: ) |
Misschien een heel dom idee, maar vraag je leraar om de uitwerkingen.
|
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:47. |