![]() |
Arnhem Metal Meeting
Nog een beetje ver weg (26 november), maar de eerste bands die bevestigd zijn: Candlemass, Dismember, Thyrfing en Ensiferum.
http://www.aardschok.com/modules.php...rect&evid=3983 |
Niet slecht.
|
Oh dat klinkt zeker vet. Wel een tering lokatie voor westerlingen.
|
je bent wel een beetje een vroege vogel he?
misschien ga ik dandertijd wel mee. |
wat zeuren 'westerlingen' toch altijd. Arnhem is nog geen 90 min met de trein vanuit Den Haag/Rotterdam/Amsterdam.
|
thyrfing is altijd leuk
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Thyrfing wil ik nog wel zien, ensiferum is ook leuk ( hoewel de laatste keer minder beviel in de goudvishal door irritant publiek).
Naast Heidevolk vorig jaar en nu met Ensiferum houden ze er wel een klein Folk tintje aan, netjes :P |
aanwezig
|
Hehehe, Candlemass is m'n favoriete band en ik woon 5 km van Arnhem. :D
Anyway, ik ga dus. Candlemass is briljant, Ensiferum is gaaf en Thyrfing is wel leuk. Alleen Dismember ken ik niet. |
Citaat:
|
ik hoop het niet want ik heb er aardige koppijn aan overgehouden
|
Ja ik wil.
Want Thyrfing en Ensiferum (y) |
Candlemass, Dismember, Ensiferum en Thyrfing. Gaaf! Ik ga bij deze.
|
Damn, ik zal weer moeten fietsen dan...
|
Citaat:
|
Dan rol ik er wel naar toe. Al was het maar om niet fietsen.
Dit is nog zo ver in de toekomst, zulke vaste plannen maak ik niet. |
DESTRUCTION, ENSLAVED, ENSIFERUM, CALLENISH CIRCLE and OFFICIUM TRISTE have been confirmed for the Arnhem Metal Meeting festival, set to take place Saturday, November 26 at Musis Sacrum in Arnhem, Holland. The festival billing is shaping up as follows:
DESTRUCTION CANDLEMASS DISMEMBER FLUISTERWOUD ENSLAVED ENSIFERUM THYRFING CALLENISH CIRCLE OFFICIUM TRISTE |
ok, na wat bands te hebben gezien hiervan
Ensiferum (al 3X)hoef ik nu echt niet meer te zien, cker na wacken2005( die lui spelen al een 1.5 jaar lang dezelfde lijst, klein beetje variatie mag best) Candlemass was (wacken 2005)er wel grappig...voor even, hoef ik ook niet nog us te zien Tyrfing wil ik best zien, lijkt me vet!! Fluisterwoud en Enslaved mogen ook wel us gezien worden door mij :D. Mja tis altijd zo takke duur, en t'bier er nog bij...... word een dure avond. Misschien laat ik het vallen, en pak de bands wel stuk voor stuk (013/goudvishal/willemeen/doornroosje etc) |
Niet onaardig.
|
Darkane komt ook.
|
Jim heeft zich weer eens op de bill geluld zie ik. haha.
Aardige lineup verder. Dacht eigenlijk dat Anathema de headliner zou worden. Volgens mij zijn ze daar ook al tijden mee bezig, maar wil dat niet echt lukken ofzo. |
Citaat:
Als je alle reiskosten en losse kaartjes voor elke afzonderlijke show zou optellen ben je nog duurder uit. Dus het is maar hoe je het bekijkt. |
Citaat:
|
nix mis met anathema
|
hoe hard is fluisterwoud !!
|
Citaat:
je kent al die andere bands wel en DISMEMBER NIET???? godskolere, ga eens geschiedenisles nemen jij :p |
'fluisterwoud'
nekschot voor degene die die naam verzonnen heeft.(y) |
Citaat:
Zo van, een bos waarin de verloren zielen van oude strijders die geen rust kunnen vinden voor altijd ronddwalen, bij elke windstoot hoor je gefluister van de doden... Hoe metal is zo'n naam :cool: |
hou op man:D
aaah je sig :cool: |
Citaat:
Jaja, toen ik zag dat ik dat album nog niet eens had maar gauw van Niels gejat en grijs gedraaid, ik ben verliefd <3 |
Citaat:
|
Citaat:
|
ik zie wel wat er komt, ben daar dan aan het werk. en het is atijd wel weer gezellig
|
Citaat:
|
Mwach, misschien dat ik ook wel ga. Anathema is trouwens akelig goed, zowel het "nieuwe" als het "oude" werk.
|
Tijdschema is bekend: http://www.arnhemmetalmeeting.nl/
Ik heb er zin in, vooral vanwege candlemass natuurlijk (Y) |
gaaf!! Vork en ik zijn er ook bij!! Eindelijk dismember en Destruction weer zien!! (y)
|
Citaat:
En Enslaved lijkt me ook tof om live te zien. |
Citaat:
|
ja maar eens kijken wat het word.
net als vorig jaar vrijwilliger dus lekker goedkoop dagje metal! als er maar niet weer net als vorig jaar iemand in het midden van zaal gaat staan pissen, en er daarna ook nog eens invalt met een vriend van hem. |
Dat waren nog eens harde bazen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Whoesh, nog 3 dagen. :cool: (y)
|
en morgen is t alweer zover...
wie gaan er allemaal? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:53. |