![]() |
Kunnen er in een vagina tanden groeien.
Een vagina heeft veel weg van een mond. Het heeft een ingang, en lippen, die qua structuur zelfs een beetje op gewone lippen lijken.
Komt het dan ook wel eens voor dat er tandgroei is in een vagina ? (niet normaal, maar wel iets aparts wat vaak voorkomt?) Of kraakbeen, of bot? Ik heb namelijk serieus wel eens gehoord dat zoiets heel soms voor komt, en het klinkt wel raar maar toch best aannemelijk. |
Nee. Je moet je de uitspraak 'haar op je tanden' dan ook niet al te letterlijk voorstellen.
|
:eek:
|
:confused:
|
Misschien is t makkelijk voor als je ongesteld bent zodat de tampon op zijn plaats blijft zitten :confused:
|
Euh.. nee. :eek:
|
Ja, dus pas maar op jongeman :cool:
|
volgens mij is ie niet serieus :P
Hypotetisch gezien als er in een vagina tanden zou moeten kunnen groeien, zou het een vergelijkbare opbouw moeten hebben als onze mond. Bot en kaken enzo. Waar moeten die tanden uitgroeien? en komt niet spontaan een tand uit los vlees groeien. ~*Nik |
Toch wel grappig dat zon onzin post opzich toch mensen aan het denken zet hahah
|
Ik denk niet dat hier iemand serieus over nadenkt. Eerder of de TS nou serieus is of niet, op zich ook een interessante vraag.
|
Toch, tanden in een vagina zou een goed wapen tegen verkrachters zijn:P..
|
Mijn ex-vriendin had er wel last van, ja.
|
Het zou het beroep van tandarts ook een stuk aantrekkelijker maken trouwens;)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Lijkt me persoonlijk ook niet fijn als daar dan een kies getrokken moet worden:P |
Hum. :s
|
:d
|
<''auw!!''
>''schatje?? wat is er??'' <'' ik heb op mijn lip gebeten!'' :rolleyes: |
Straks moet je een beugel.:s
|
Kevin, ga eens een hobby zoeken :D
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:24. |