![]() |
In een perfecte wereld...
Hoe ziet jouw perfecte wereld eruit?
I'll start: In een perfecte wereld zou er altijd bier zijn en zou niemand ooit een kater hebben. (*droomt weg*) |
Goede gezondheid
Geluk in de liefde Geen mensen/dierenleed En inderdaad .... genoeg bier en snacks :p |
Zou niemand ooit ziek worden behalve af en toe een verkoudheidje/griepje en zou er overal natuur zijn en de auto's vervangen door paard en koets en wel de treinen enzo, en alles op groene energie en ik en na jah en zo
|
:)
|
eten zonderd dik te worden
tandenpoetsen hoeft niet beugels overbodig altijd genoeg geld voor alles altijd lekker eten altijd lekker weer altijd verse vruchten enzo liefde gezondheid |
Citaat:
|
altijd een geile donder in mijn bed
|
We hebben een match :cool: :D
|
eerder een aanbieding.
OT: LOL!! |
Citaat:
|
Citaat:
@t topic: perfecte wereld: geen dom volk meer (y) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Daar zou ik jullie de beginselen van perfectie bijbrengen.
|
Een wereld zonder oorlog
/kotswekkend cliché |
een wereld zonder mensen, die zijn zo imperfect als wat dus dan is al een hoop opgelost.
|
Citaat:
|
was er nu genoeg wind om te gaan windsurfen :cool:
|
Dan zou ik in de eerste minuut van de perfecte wereld overlijden. _O_
|
Citaat:
Nou ja, onzin ook, doe maar gewoon een wereld met perfecte mensen en een perfect meisje waarmee ik me kan vermaken, dat is al voldoende. |
een wereld zonder bepaalde forum figuurtjes :evil:
|
Heidendom.
|
In een perfecte wereld... kreeg ik altijd m'n zin. :)
|
Citaat:
|
geen honger
geen oorlog geen enge ziektes maar toch wel hier een daar verdriet. |
In een perfecte wereld ben ik de baas. (y)
|
Zijn jongns geen wezens die hun lul achterna lopen
is het niet zo warm is er geen geen oorlog En is M&M omvergeworpen door revolutionair onzin :D |
In een perfecte wereld mag ik doen wat ik wil, zonder dat iemand mij daar bij kan hinderen.
|
Citaat:
|
1 man op aarde
en dat ben ik :) en dan mag ik alle mooie meisjes verwennen :bloos: :bloos: :bloos: :bloos: :bloos: |
Citaat:
|
Citaat:
|
* Gaan alle kinderen naar school
* Worden alle 'soorten' mensen geaccepteerd * Is er geen Amnesty International meer nodig, want er is geen onrecht meer |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik bedoel het is gewoon alweer bewezen dat mannen alleen maar hun lul achterna lopen en voor vrouwen is dat alles behalve grappig :mad: |
Citaat:
|
Citaat:
Ik snap niet hoe dat de perfecte wereld zou kunnen creeëren |
Citaat:
het hoeft toch niet altijd even serieus te zijn :D |
zouden er enkel mooie jongens zijn, die net zo zouden zijn zoals ik ze zou willen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
In een perfecte wereld was ik koning.
Dan zou ik alle Friezen naar Limburg laten verhuizen en vice versa. Alleen omdat ik Koning van de Wereld zou zijn. |
Citaat:
eikel die je bent :mad: |
Citaat:
|
de perfecte wereld is een wereld zonder amazone wanne-be achtige vrouwlijke figuurtjes :O
|
Citaat:
|
Perfecte wereld?
Geen vervuiling Overal bomen Geen godsdiensten Geen overbevolking En nog wel wat meer van dergelijke dingen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:36. |