![]() |
justice
two three justiceeeeeeeee
vette shit. Ik had een aantal luisterbeurten en een live-show nodig om me te overtuigen maar echt...erg vet! iemand? |
Nee man, die gebruiken een X inplaats van een punt op de J.
|
Zo dat heeft tijd gekost haha. Gave band. Benieuwd naar de LP die een dezer dagen uitkomt.
OG demo kopen? 50 euro! |
kan iemand op het trashfest die lp oppikken voor me?
beste euroband. born to lose. coolste nummer. |
Komt er geen releaseshow? Hoe gaaf was de 7" release in die krakkerkelder in Tilburg!
|
BLEH!
|
ja maar de release show is pas in augustus.
eerst US |
Alrighty. Kontfabriek zeker?
|
jup!
en misschien in augustus naar duitsland, denemarken en zweden. justice kijken. |
Citaat:
Beter laat dan nooit. Maar dat hebik met superveel dingen. Volgend jaar kom ik er achter dat ik dit jaar naar trashfest had moeten gaan. |
Citaat:
Draai de 7" overigens amper, live waardeer ik het echter zeer zeker. |
Dat is de 7" + demo op een 12" op Lockin Out Records.
|
Lekkere topictitel dan. :p
Ik maar denken aan dj justice - justice hardcore enzo.... |
ooooeeeeeehhhhhhhhh
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Yo serieus, Converge is een goeie band hoor, maar dat laatste album is behoorlijk slecht en bovendien... waar waren al die kids toen ze een paar jaar geleden in de GVH speelden? Ik denk 2001 of 2002... op 3 of 4 kids na stond de hele zaal stil... de keer erna kwamen ze en toen waren ze opeens hip ofzo?
Wat ik wil zeggen is... die band is best cool hoor, maar absoluut niet God ofzo zoals sommige mensen opeens lijken te denken. Na meer dan 10 jaar hebben ze The Saddest Day nog steeds niet overtroffen, ze mogen wel eens beter hun best doen! Net zoals Walls of Jericho... 'vroeger' was het echt 'not done' om die band te luisteren maar sinds hun comeback zijn ze opeens populair... niks aan die band veranderd hoor behalve de stijl die Candace zichzelf aangemeten heeft. Nouja, laat ook maar, ik maak me weer druk om niks. |
misschien een dumbass opmerking, maar is het vaak ook niet een kwestie van bekendheid? Niet iedereen is er gisteren bij als een band vandaag wat meer bekend raakt..
|
Yo Jasper, wees gerust ik kan niks met zowel Converge als Walls Of Jericho.
|
Citaat:
but who fuckin cares |
Citaat:
|
Citaat:
|
hahaha, kwam goed over inderdaad :)
|
Walls Of Jericho is en blijft een kankerband.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:51. |