![]() |
Dredg, plaat, nieuw, geweldig en meer van dat.
Na een uitvoerige research-sessie ben ik erachter gekomen dat hier nog geen topic over was.
Dredg godverdomme, deze plaat is geweldig. Je moet wel van muziek houden die voor de een door kan gaan als "zoetsappig", voor de ander als "emo", voor mij als "Dredg". http://www.musicmeter.nl/images/covers/25000/25306.jpg (Een voorbeeld van hoe kut artwork kan zijn) 01. dredg - [catch without arms #01] ode to the sun [4:11] 02. dredg - [catch without arms #02] bug eyes [4:13] 03. dredg - [catch without arms #03] catch without arms [4:12] 04. dredg - [catch without arms #04] not that simple [4:56] 05. dredg - [catch without arms #05] zebra skin [3:26] 06. dredg - [catch without arms #06] tanbark [3:45] 07. dredg - [catch without arms #07] sang real [4:28] 08. dredg - [catch without arms #08] planting seeds [4:12] 09. dredg - [catch without arms #09] spitshine [3:34] 10. dredg - [catch without arms #10] jamais vu [4:56] 11. dredg - [catch without arms #11] hungover on a tuesday [4:05] 12. dredg - [catch without arms #12] matroshka [5:36] Downloaden of kopen deze. |
Moet er nog wat meer naar luisteren, beter dan El Cielo in ieder geval. (y)
|
ik ga zoeken!
|
Zwaar overschatte band.
|
gave cd, el cielo vond ik wat beter, maar Catch is wat meer song-gericht.
|
Zeker een gaaf album. De laatste twee min van Matroshka vind ik t hoogtepunt.
|
Matroshka is ook vet.
|
Citaat:
|
Naar aanleiding van je avatar zal ik er eens wat van beluisteren.
|
Hm, even downloaden. (y)
|
wel een beetje een overschatte band, maar best leuk, die nieuwe plaat vind ik niet zo leuk.
hoorde ik iemand leitmotif zeggen? |
Deze plaat "rockt" meer.
|
Citaat:
|
Citaat:
Supergave band. |
Kreeg leitmotif btw gratis opgestuurd van de band. Aantal jaar terug toen die plaat hier nog niet uitgebracht was. Optreden als support van AAF was overigens ook erg prettig.
|
gewéldige cd!!
heb gister kaartjes gekocht voor het concert op 9 juli in de melkweg(y) |
Daar ga ik ook zijn. :)
Met je eternal sunshine ding. |
of the spotless mind.<3
|
Godverdemeetme in Montauk!
:) |
:d
tom, ik vind het fijn dat jij er bent! |
Citaat:
tommie met je neur-0-sis ava, is dat wel ambientKVLT genoeg? Dredg twijfel ik natuurlijk niet aan, daar zitten allemaal verborgen boodschappen in. :p |
Citaat:
|
Ken ze nog niet, maar soulseek is bezig
ecit: Iemand die hem shared? hij vindt niet echt veel namelijk |
Citaat:
of heb je m al |
Citaat:
|
Citaat:
Ik hou van jou. :D |
geweldige cd!
|