![]() |
Wie wil er vaker seks: Jij of je partner?
En hoe komt dat denk je?
Vertel... :D |
erhmmm.... ben er nog niet uit :D
|
[QUOTE]F0RuM-PuNK schreef:
erhmmm.... ben er nog niet uit :D [/QUOTE DUIDELIJK mijn partner :D |
hmm hij wil altijd wel.. en ik ben altijd moe en shagarijnig..
dusse.. !!! maar is niet erg want als ik een x zin heb wilt hij altijd!!! :D |
uhm over t algemeen me vriend maar ja kben vaak beetje moe en heb geen zin totdat ie zn best gaat doen en dan hek ineens keiveel zin :D
|
met m'n ex:
ik :S omdat: weetikveel....omdat ik bestwel snel opgewonden raak, en hij blijkbaar niet ofzow, omdat ik niet opwindend genoeg ben ofzow.......kweenie,....ik weet nog altijd niet of het nou aan hem of aan mij lag :S |
Citaat:
als hij een keer zin had wou ik altijd :S *voelt zich stom* :o |
eeerm gek: overdag hij, 's avonds/'s nachts hij :confused:
|
hij :D
maar meestal hebben we allebei wel zin :D lol |
Citaat:
Maar hij 'werkt' altijd erg goed mee :D |
Kweet het eigenlijk niet..
Ik zeg eigenlijk nooit nee (naja tegen m'n vriend dan, ga nie zomaar met iemand naar bed). Als hij zin heeft, ben ik er altijd wel voor in. Maar kheb nooit gemerkt dat als ik er zin in had dat hij het dan nie wilde.. Dus kweenie eigenlijk. maar ik zeg vrijwel nooit nee.. En soms heb ik ook wel gehad van: "Toe nouhou.. ik wil seks.." Maja wie weet heeft hij dat ook wel gehad. Naja ik kan me inhouden want zo belangrijk vinnik seks nie :) |
hmmm ene keer hij ander keer ik..maar ik denk hij:D
|
Mijn vriendin.
Waarom? Volgens mij wil ze gewoon altijd :P Ik heb iig nog niet meegemaakt dat ik wel wilde en zij niet. :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Hij..
en hoe dat komt, hou ik liever voor me |
Ik altijd al geweest en zal ook altijd zo blijven denk ik
|
als de éne goesting heeft, de andere ook.
da's bij ons dus vrij dik in orde. eigenlijk nog maar één keer meegemaakt dat hij goesting had en ik niet ('k was keeeeeeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiimoe, er lag nog iemand op de kamer en ik wou eigenlijk de film zien :) achteraf toch nog seks van gekomen, na de film :D). *blue* |
Absoluut HIJ
Ik heb bijna helemaal geen zin meer daarin. Heb geen behoefte eraan. hoe dat komt :confused: ik weet niet...... |
euh.. beide hetzelfde
|
hell, ikke geloof ik :D
|
Ik
|
"Women having sex with animals"
Animals are we... men :D |
Wij hebben altijd allebei wel zin als een dus zin heeft. Dan zorgt ie er automatisch voor dat ie ook zin krijgt. Maar heel heel af en toe heb ik gewoon echt geen zin, en hij ook niet. En dan is het ook nog eens zo dat we na zoveel keer nog steeds zin hebben, maar dat onze lichamen gewoon niet meer kunnen.
Evilness. haha |
we hebbe allebei zin...
tenminste... neem ik aan. |
Allebei ongeveer even vaak....
Ofnee, ik kan hem eigenlijk altijd wel zo ver krijgen :D Alleen ik heb soms geen zin ofzow, maar meestal hebben we toch wel allebei ongeveer tegelijk zin :) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:07. |